• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

Vyzkoušet můžeš cokoliv, ve středu budu kolem půl osmé večer u Makra.
Ahoj shr3k dneska jsem byl na garančce a zda se mi že výkon šel dolů není to co před garanckou je možné že v každé mi přehráli software?
 
Možné je všechno, stav se ve čtvrtek kolem 2 v Palkovicích.

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 
To je super dělám na Ostravicí tak před 2 v ten čtvrtek tam budu ok

Odesláno z mého S60 pomocí Tapatalk
 
Ahoj, potřebuju poradit od těch, co zkoušeli. Jezdím na N95, když jedu na dovolenou nebo větší dálku, tak 98 nebo 100, ale to je cca 4x ročně. Mám na výběr OrangeVirus N95, případně DISItune. Kdo jste testoval obě, co doporučíte?
Nejlepší je vyzkoušet si obě sám, a pak se rozhodnout. Protože názory ostatních jsou subjektivní, a často se liší. Navíc nová mapa je nahraná za chvilku, a jízda ti řekne víc, než všechny rady.
 
Poslední úprava:
Vyzkoušet můžeš cokoliv, ve středu budu kolem půl osmé večer u Makra.
Když říkáš cokoli, tak já prvně zkusím orange virus 100, dokud je levný benzín. Ģ165 počká. Ve středu tam budu.
 
Dnes jsem zkoušel včerejší úpravu by @shr3k. Zatím se mi to moc líbí. Díky. V sobotu víc.
 
Můj nový orange virus 100 jede pocitově dobře, ale ještě jsm ho pořádně nevyzkoušel, a tento víkend ho radši ani zkoušet nebudu, páč od pátku mají čerti všude měřit. Takže na Pálavu jen předpisově.
 
Dnes jsem zkoušel včerejší úpravu by @shr3k. Zatím se mi to moc líbí. Díky. V sobotu víc.
Tohle je opravdu by Shr3k, na základě výpočtů VVT ze simulátoru motoru. Ale musíme to nalogovat a doupravit mapy předstihu.

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 
Tohle je opravdu by Shr3k, na základě výpočtů VVT ze simulátoru motoru. Ale musíme to nalogovat a doupravit mapy předstihu.

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
A to je pro které motory?
 
I ja chci tady vyjádřit veřejně obdiv a poděkování Shr3kovi za vyladění a posílení stáda ..nádherné svezení..ted je to opravdu požitek z jizdy :)
 
Treba u me bych nerekl ze nelibilo, ale smysl to momentalne nema (max136kW pri 6200 ot/min) takze az dorazi dalsi mapa tak uvidime...Ted ta M3 s kratkyma prevodama da 0-100 na druhy stupen, ale opravdu uz tam neni nejaky citelny tah nad 6000 ot/min...

136 kW pri 6200 ot/min znamena 209 Nm v 6200 ot/min. Vazne to tak brutalne zveda kroutak? Nebyl nekdo na brzde overit prubeh?
Hodne me laka do 4000 serie a od 4000 raketa, ale tak aby jeste jezdila na N95. Da se?
 
@eko1980 píše naměřené údaje z brzdy v HL Propanu (má na to taky hardware - svody a vačky). A to ta úprava od BBR není, co se časování vaček týče, ještě úplně doladěná. Na N95 funguje dobře OrangeVirus.
 

Podobná vlákna

Odpovědi
224
Zobrazení
35K
Back
Top