• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

Dnes musím poděkovat shr3k za perfekt práci u kamaráda na brzdě v Bydžově, dělalo se několik map a musím potvrdit že cesta domů byla velice příjemná a svižná , auto jde luxusně za plynem.
Je to na 95ku
 
Má už někdo tuto úpravu i na dvoulitrové DISIně, nebo všichni netrpělivě čekáme, kdo se odhodlá první? :D
 
@Mi.Ha. N95, CX-3 2WD MY2016 Mitsubishi 120k (neoříznutá - engine load limit shodný se 150k i 165k) červená originál, víceméně pouze úprava VVT, směs na WOT (Wide Open Throttle), engine load limiter, omezovač momentu na WOT, poslední řádek mapy pedálu plynu, bez úpravy předstihu, ponechána modrá.
cx3vykon.png cx3moment.png
 
tak ode dneška si motor taky užívá úpravu od @shr3k . Pocitově je změna celkem znát, motor se chová o hodně víc "sportovněji" což se ocení hlavně při potřebě na to rychle šlápnout o rozjet. Při předjíždění nebo vyjetí z křižovatky je to super změna. Reakce na plyn je bleskurychlá motor ochotně vystřelí až k 7 000 ot ;) , super a ještě jednou dík @shr3k
 
tak ode dneška si motor taky užívá úpravu od @shr3k . Pocitově je změna celkem znát, motor se chová o hodně víc "sportovněji" což se ocení hlavně při potřebě na to rychle šlápnout o rozjet. Při předjíždění nebo vyjetí z křižovatky je to super změna. Reakce na plyn je bleskurychlá motor ochotně vystřelí až k 7 000 ot ;) , super a ještě jednou dík @shr3k
Tak nevím jestli to není "placebo efekt", ale jízda po okreskách se mi teď zdá teprve to pravé :p
 
Tak nevím jestli to není "placebo efekt", ale jízda po okreskách se mi teď zdá teprve to pravé :p
Mám od neděle taky poladěnou G122. Díky Shr3ku! Motor má takový jadrnější projev a lepší, ostřejší reakci v nízkých otáčkách (do 3000). Nárůst výkonu zatím nebyla moc příležitost posoudit.
 
FYI @Kaplan testuje VersaTune s EGR zavřeným cca na 50%. Tak uvidíme, jakou bude mít spotřebu.

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
Tak s úpravou mám najeto cca 1100km a poznatky jsou takové, že auto jede skvěle, nepozoruji žádné anomálie a se spotřebou jsem se dostal dokonce o 0,1l níž než dlouhodobá průměrná spotřeba počítaná cca z 5500km.
TO: shr3k skvělá práce půjdeme s % ještě níž ? ;)
 
Ještě pojezdi, až se vrátím, můžeme ještě ubrat.

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 
Zapsal jsem se do pořadníku na úpravu mapy motoru, přišel mi mail že mám (jak jinak taky že) šifrovanou PCM jednotku na M6 G165
Je to shr3ku velká komplikace, nemám tušení jak dlouho může trvat stažení dat z auta..
Jsem z olomoucka přijedu do Brna, Zlína, Palkovic nebo jinam poblíž ale do Prahy se mi moc nechcee
Byl bych rád kdyby to klaplo protože auto na rodinnej kombík nejede špatně ale kazdej koník navíc se počítá
 
Zapsal jsem se do pořadníku na úpravu mapy motoru, přišel mi mail že mám (jak jinak taky že) šifrovanou PCM jednotku na M6 G165
Je to shr3ku velká komplikace, nemám tušení jak dlouho může trvat stažení dat z auta..
Jsem z olomoucka přijedu do Brna, Zlína, Palkovic nebo jinam poblíž ale do Prahy se mi moc nechcee
Byl bych rád kdyby to klaplo protože auto na rodinnej kombík nejede špatně ale kazdej koník navíc se počítá
koníky navíc bych bez úprav tipu jiné sání, 100 oktanové palivo apod nečekal. Lepší odezvu od plynu, posunutí omezovače tak to jooo, to je znát mohu potvrdit ;)
 
to vladas75:
No asi jsem se špatně vyjádřil ale myslel jsem to tak jak piseš;)
 
Jj, není problém i na N95 přidat jen Nm vespod pomocí VVT, jinak viz SZ.
 

Podobná vlákna

Back
Top