• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

Jj, není problém i na N95 přidat jen Nm vespod pomocí VVT, jinak viz SZ.
Ahoj @shr3ku . Chtěl jsem se jen zeptat. Mám od tebe poladěnou svoji CX3 ATM. Normálně jsem jezdil na N95 Ultra a spokojenost. Teď během dovolené jsem zkusil vzít plnou EVO MAX MOTION100 a to auto jede uplně jinak, prostě perfektně a už zustanu u 100. Je uprava kterou jsi mi nahrál optimalizovaná na 100 oktan?
Díky JaraSmerda
 
Ahoj @shr3ku . Chtěl jsem se jen zeptat. Mám od tebe poladěnou svoji CX3 ATM. Normálně jsem jezdil na N95 Ultra a spokojenost. Teď během dovolené jsem zkusil vzít plnou EVO MAX MOTION100 a to auto jede uplně jinak, prostě perfektně a už zustanu u 100. Je uprava kterou jsi mi nahrál optimalizovaná na 100 oktan?
Díky JaraSmerda
Ano, samozřejmě to vysokooktan využije lépe - klepsenzor nestahuje ten přidaný předstih zpět. Dáme zase sraz, můžeš zkusit jiné mapy s větší úpravou časování vaček a naopak s menším předstihem. Zpět v ČR budu po 12. Ozvu se až pojedu přes Brno.

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 
Ano, samozřejmě to vysokooktan využije lépe - klepsenzor nestahuje ten přidaný předstih zpět. Dáme zase sraz, můžeš zkusit jiné mapy s větší úpravou časování vaček a naopak s menším předstihem. Zpět v ČR budu po 12. Ozvu se až pojedu přes Brno.

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
Super, vyzkouším, dej vědět , jak pojedeš přes Brno, dáme sraz. Měj se.
 
Snažil jsem se to tu vyčíst, ale asi marně — jak je to s tím omezovačem, třeba u 194k Mazdy 6, MY2019? Když se výjimečně chci svézt, tak mi přijde, že motor by ještě chtěl, ale omezovač zasáhne zbytečně brzy. Ve starších zprávách se zdá, že omezovač může zůstat nastavený stejně, nehledě na to, co říká SW. Jak to je? Pochopil jsem správně, že tenhle rok a motor už lze "tunit"?
 
Na manuální režim převodovky lze omezovač posunout. V automatickém režimu to přes 6100 nikdy nepustí. Lze tunit všechny roky a motory.

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 
Na manuální režim převodovky lze omezovač posunout. V automatickém režimu to přes 6100 nikdy nepustí. Lze tunit všechny roky a motory.

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
@shr3ku chápu to správně, že po úpravě, kterou mám od tebe,pokud přepnu ATM na manuální řazení, je omezovač posunutý a pokud jedu na ATM je původní? Zatím jsem nezkoušel.
 
@shr3ku chápu to správně, že po úpravě, kterou mám od tebe,pokud přepnu ATM na manuální řazení, je omezovač posunutý a pokud jedu na ATM je původní? Zatím jsem nezkoušel.
PY (2.5) motory mají hlavní omezovač v PCM (fuel cut) na 6150 a TCM řadí v automatickém módu lehce nad 6000.
PE (2.0) motory mají omezovač v PCM na 6450 a TCM řadí taky tak nějak (to si musíš otestovat). ATM Stage 1 má omezovač v PCM na 7000. Když si přehodíš na manuál, tak to zkus, ale když se dívám, kdy jsem tu úpravu portoval, určitě jen tam fuelcut na 6500.
 
PY (2.5) motory mají hlavní omezovač v PCM (fuel cut) na 6150 a TCM řadí v automatickém módu lehce nad 6000.
PE (2.0) motory mají omezovač v PCM na 6450 a TCM řadí taky tak nějak (to si musíš otestovat). ATM Stage 1 má omezovač v PCM na 7000. Když si přehodíš na manuál, tak to zkus, ale když se dívám, kdy jsem tu úpravu portoval, určitě jen tam fuelcut na 6500.
Je to jak píšeš 6500, zkoušel jsem. Ale motor by vubec neprotestoval jít na těch 7000 :-)
 
Ahojte, mám možnost koupit MX-5 G160 s chipem na 174HP od EcuTek. Je tenhle druh ladění bezpečný nebo může ovlivnit živostnost motoru? Pokud to sem nepatří tak se omlouvám a prosím o přesun do správného tématu.
 
Ahoj je možné se domluvit na zvýšením výkonu na moji mazde 6 gj 2014 129 kw verzi? Okoli Havířov Ostrava frýdek.
Diky za odpověď :)
 
Ahojte, mám možnost koupit MX-5 G160 s chipem na 174HP od EcuTek. Je tenhle druh ladění bezpečný nebo může ovlivnit živostnost motoru? Pokud to sem nepatří tak se omlouvám a prosím o přesun do správného tématu.
Opakuje se to tu furt. Když to budeš furt honit do posunutého omezovače, asi se to zcela logicky na rychlejším ošoupání motoru projeví.

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 
Ahoj je možné se domluvit na zvýšením výkonu na moji mazde 6 gj 2014 129 kw verzi? Okoli Havířov Ostrava frýdek.
Diky za odpověď :)
Ano, registrace viz první příspěvek tohoto tématu.

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 
Na oba typy jednotek jde aplikovat stejné úpravy.
 
Po uprave odjazdene viac ako 5000km a musim sa pridat k ostatnym a @shr3k-a len odporucit. Aktualizacia ani za 15 min, cena viac nez prijatelna.
Netreba cakat trhac asfaltu, ale spojenie 2 a 3 prevodoveho stupna a 3500RPM+ dava autu teraz novy rozmer. Pocitovo sa auto lepsie zbiera aj v spodnych otackach a zda sa mi, ze ma vyfuk krajsi zvuk.
Ak niekto stale vaha, ci si nechat odomknut vykon, tak musim odporucat. Len doplnenie pre tych, ktorym G120 ide aj bez upravy na 3 stuepn 150 a viac, to islo aj mne. Uprava neni o maximalnej rychlosti, ale o akceleracii.
Milovnikov spotreby nepotesim, pretoze nemam cim prispiet. Ziadne vypocty som si nerobil, dlhodoba mi tam svieti stale rovnaka, takze neni potreba sa bat zvysenej spotreby v ramci normalneho provozu.
 
@shr3k Jak vypadá ladění EGR u našich motorů. Četl jsem tu něco o tom, že se podařilo nějak snížit. Díky za info.
 
@shr3k Jak vypadá ladění EGR u našich motorů. Četl jsem tu něco o tom, že se podařilo nějak snížit. Díky za info.
@Kaplan jezdí s EGR na 50 % a prý to na spotřebu nemá vliv. Dneska se staví ještě pro nižší, udělal jsem 25 % a úplně off i s DTC.
 
Poslední úprava:
Psal jsi, že úplně off nefunguje, že se tím zvýší spotřeba. Jsem zvědaný, jak to dopadne. Si pak nechám udělat finální úpravu.
 
Tak to došlo asi ke komunikačnímu šumu, psal jsem, že mechanik ze Zlína říkal, že měl vysokou spotřebu u 50%. Nicméně to neměl ještě vyčištěný motor.
Testovací pilot právě odjel s EGR off včetně příslušných DTC.
 
Poslední úprava:
Zatím krátký poznatek, po Praze cca 50km a cesta domů 100km. Spotřeba se mi nezdá, že by se nějak zásadně změnila. Na rovině při cca 94km/h okamžitá spotřeba 4,5-5 a při 133km/h 7,3l cca... těžko se to posuzuje jestli je to rovina bo trochu z kopce, nebo naopak. Jinak žádná chybová hláška se neobjevila. Na D3 jsem trošičku nechal unést VersaTune za to umí pěkně vzít :) Až bude najeto víc dám další info.
@shr3k super setkání rád jsem Tě viděl a děkuji.
IMG_2430.jpeg
 
Poslední úprava moderátorem:

Podobná vlákna

Back
Top