• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

Obecne spalovaci motory nezavodniho charakteru oteviraji ventily v oblastech nejmensiho odporu za cyklus z duvodu zivotnosti vacek.
M3 BM/BN je robustni motor a jedine problemy, ktere kdy byly trochu reportovane, byly s opotrebenim saci vacky. Brzke otevreni vacky pomaha vyplachovat valec a je to i vic eko, ale muze to byt v dobe, kdy valce jeste nenasava a prvotni tlak vacka-ventil muze byt vyssi.
Stejne tak vyfukovy. Driv otevreny znamena jit proti expanzimu tlaku a vyssi teplote (teplota vyrazne klesa s tim, jak se pohybuje pist a klesa tlak). Znamena to ventilem vice tlacit proti expanznimu tlaku a vice namahat vacku. U vyfukovych ventilu ale nikdo nikdy problem nereportoval.

To vse se da castecne kompenzovat kvalitnim olejem a castou vymennou.

Tim se dostavame k otazce. Ma nekdo uz velky najezd na Orange Virus a nebo DISItune (treba 100 k km+)?

Da se slepit spodek do rekneme 4000 ot/min s treba DISItune? Pripadne daji se naladit parametry na prani?

Jaky je rozdil pocitove mezi G165 stock, Orange Virus 95/100, DISItune a ATM?

Diky

PS: Doufam, ze to nezni moc rypave. Zajima me to a laka. Navic potrebuju auto pouzivat i na "nezabavu" (jedinne auto).
 
Díky za obecné informace, o kterých jsem nevěděl. ;)

Dá se zkombinovat cokoliv. IMO nejlépe funguje u P5/PE/PY motorů optimalizace VVT sací vačky na vysokou zátěž (dají se vypočítat křivky momentu vs. nastavení VVT), u výfukové je dobré nechat vysokou zátěž/střední otáčky jak je (protitlak), stáhnout vysoké a nízké (pokud není z továrny, taky existuje optimální nastavení). Kdo chce, může odstranit/potlačit celý Miller cyklus ve středních otáčkách/střední zátěži (jako to dělá DISItune), ale logicky roste spotřeba. Klasika je ochuzení směsi na vysokou zátěž/vysoké otáčky, které je tam pro chlazení WU-TWC. S předstihem se dá jít vysoko (ATM), ale je nutné používat N100.
@Gryllz @TomT @romin jezdí s různými modifikacemi prvotní OrangeVirus úpravy už dost dlouho (kolik má Peter, 100000 km?).

Není to rýpavé, chápu, že bys to chtěl asi rozebrat do detailů, ale já nemám čas na rozebírání tamtoho či onoho.
 
Dekuju za rychle odpovedi.

https://www.mazda.com/en/innovation/technology/skyactiv/skyactiv-g/
Je to sice anglicky, ale celkem pekne. Tady je neco z toho naznacene. Sice je to zamerene na potleceni klepani, ale ukazuje to i jine fyzikalni vlastnosti ve valci. Zejmena obrazek 3. Je tam nakreslene "strihani ventilu" a hlavne je tam nakresleny i ten tlak v pistu.

Pokud se da slepit stock G165 rekneme do 4000 a napriklad DISItune nahore, tak je to celkem vyresene. Motor nepojede porad 4000+ na dalnici atp.

Rad budu dalsi zakaznik :).
 
Čau shr3k, chcel by som sa spýtať či je možné tieto tvoje mapy dodatočne nainštalovať do software versatune?

Odoslané z SM-G975F pomocou Tapatalku
 
Nerozumím, jak doinstalovat?

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 
Myslím do tej kolonky my tunes.

Odoslané z SM-G975F pomocou Tapatalku
 
Pripájam sa ako ďalší spokojný "zákazník" Vozitko M3 2015 Stock g120. Po remape pekne vyplnilo medzeru od 4000 otáčok vyššie. Subjektívne sa mi zdá že lepšia ťahá aj od spodu. Tiež na atmosféru má slušný kick. Čo sa týka spotreby, tak zmenu som nepostrehol. Ani som sa neopýtal čo mi tam Shrek nahral :laughing: ale počítam že asi Orangevirus. Tiež ďakujem za dokodovanie komfortu. Všetko šlape ako má. A tiež chcem poďakovať za navigáciu rovnako od Shrek, funguje bezchybne. P. S.: € za navi poslané ;)
 
Poslední úprava:
Myslím do tej kolonky my tunes.

Odoslané z SM-G975F pomocou Tapatalku
Tak to bohužel neumím, ATM Stage 1 upravuje víc map, než které jsou u VersaTuneru k dispozici.

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 
Ok nevadí

Odoslané z SM-G975F pomocou Tapatalku
 
cca pred tydnem jsem byl u @shr3k na uprave. Co se tyce upravy tak musim rict ze je mazda zivejsi a taha o dost lepe nez serie, Jizdni dojmy celkove velice slusne mohu jen doporucit.
 
cca pred tydnem jsem byl u @shr3k na uprave. Co se tyce upravy tak musim rict ze je mazda zivejsi a taha o dost lepe nez serie, Jizdni dojmy celkove velice slusne mohu jen doporucit.
Ideálně pište typ auta a mapu kterou máš. Dobré je zmínit spotřebu a třeba průběh změny v kterých otáčkách?

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Ideálně pište typ auta a mapu kterou máš. Dobré je zmínit spotřebu a třeba průběh změny v kterých otáčkách?

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Auto mam popisu - ale jinak GJ 165k, uprava modifikovana BBR (doufam ze je to spravne - kdyz tak me oprav @shr3k). Spotreba je vicemene stejna. Lepsi odezva na plynovy pedal, jde to lepe do otacek uz od spodu pocitove, a nad 4k je to znat docela vyrazne.
 
Auto mam popisu - ale jinak GJ 165k, uprava modifikovana BBR (doufam ze je to spravne - kdyz tak me oprav @shr3k). Spotreba je vicemene stejna. Lepsi odezva na plynovy pedal, jde to lepe do otacek uz od spodu pocitove, a nad 4k je to znat docela vyrazne.
saaakra čím dál víc o tom přemýšlím :yum
 
Mám to víceméně stejně G120, BBR na 100 oktan, za normálních otáček cca 2000 stejné, tak od 2500 to jede mírně líp, od 3000 už je to větší rozdíl a nad 4000 to letí jak raketa. Jinak to má takovej hrubší zvuk a možná se mi to zdá, ale jsou trošku víc cítit vibrace do volantu při akceleraci, ale to bude patrně tím větším tahem

Odesláno z mého Redmi 4X pomocí Tapatalk
 
Uvažuju že bych do toho šel se svou M2 DJ 90k. Má už někdo upravenou? Případně jakej rozdíl pozoruje?
 
Pokud je to manuál, tak tu nikdo upravenou nemá. Byli zájemci, ale pak přestali mít zájem.
 

Podobná vlákna

Back
Top