• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

Ahojte

našiel by sa tu niekto kto by mi vedel upraviť mapu pre motor 2.2d M3 110 kW 2014 ?
Prípadne dať návod ako by sa to dalo spraviť ?
 
Ahojte

našiel by sa tu niekto kto by mi vedel upraviť mapu pre motor 2.2d M3 110 kW 2014 ?
Prípadne dať návod ako by sa to dalo spraviť ?
Bez problémů. Přesouvám do příslušného tématu.
 
Sice jsem tu již o velmi pozitivních zkušenostech po úpravě map psal, přesto s asi půlročním odstupem musím nejen potvrdit dříve napsané, ale přidat jak vnímám změnu chování motoru v nižších otáčkách. Je to, jako kdyby se mezi plynový pedál a škrtící klapku dalo hezky postaru lanko. Dříve bylo často znát, že po přišlápnutí plynu jako by řídící jednotka hlídala, jestli to moc nezvedne spotřebu, či emise, jestli by nestačilo otevřít klapku o fous méně, nebo pomaleji... A také se mi stávalo, že v některých režimech při dálničních rychlostech to na mírné přidání plynu nechtělo patřičně reagovat, nebo to v určité poloze pedálu nechtělo táhnout a překvapivě pomohlo malinké ubrání plynu (vše na N95, na N100 to nedělalo). Nyní jsou tyto problémy pryč, opravdu skvělá rekce motoru, jako by tam bylo lanko a žádná řídící jednotka do toho nekecala.
 
Zatím krátký poznatek, po Praze cca 50km a cesta domů 100km. Spotřeba se mi nezdá, že by se nějak zásadně změnila. Na rovině při cca 94km/h okamžitá spotřeba 4,5-5 a při 133km/h 7,3l cca... těžko se to posuzuje jestli je to rovina bo trochu z kopce, nebo naopak. Jinak žádná chybová hláška se neobjevila. Na D3 jsem trošičku nechal unést VersaTune za to umí pěkně vzít :) Až bude najeto víc dám další info.
@shr3k super setkání rád jsem Tě viděl a děkuji.
Zobrazit přílohu 31005
Tak dnes najeto s EGR off, dalších cca 175km, spotřeba OK, žádné jiné negativa nepozoruji. Další info zase přidám až najedu víc.
Foto z D3 okamžitá spotřeba 6,5l/100 při 134km/h řekl bych, že rovina.IMG_2438.jpeg
 
Dnes mi Shrek vypnul istop a upravil mapu motoru..
Motor je v nižších otáčkách (2 - 3tis) pružnější, akcelerace je dravejší opravdu to jede líp než origo ale co je hlavní, a perfektně to vystihnul výše Murbach, motor se začal chovat jak motor co ma mezi pedálem a škrtící klapkou lanko...
Žádné zakolísání tahu co jsem před tím při akceleraci vnímal, motor jde krasne za plynem i drobné skubani které jsem přičítal spínání kompresoru klimy zmizelo..
Shreku děkuji.. doporučuji všem!
 
Dnes mi Shrek vypnul istop a upravil mapu motoru..
Motor je v nižších otáčkách (2 - 3tis) pružnější, akcelerace je dravejší opravdu to jede líp než origo ale co je hlavní, a perfektně to vystihnul výše Murbach, motor se začal chovat jak motor co ma mezi pedálem a škrtící klapkou lanko...
Žádné zakolísání tahu co jsem před tím při akceleraci vnímal, motor jde krasne za plynem i drobné skubani které jsem přičítal spínání kompresoru klimy zmizelo..
Shreku děkuji.. doporučuji všem!
A co máš za auto motor a název mapy? Bylo by dobré to rovnou uvádět.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Pardon,
Mám M6 G165 2015 vagón manuál...
A otázka na Shreka: co jsi mi v Otrokovicích nahrál za mapu? Díky:D
 
Poslední úprava:
Shreku,prosím tě,jaké máš zkušenosti s úpravou 2,5 GJ,před FL 141 kW.Nebo jaké ti dávají klienti reference?Mění se něco s projevem AT?Co se změní při nových mapách?Má to vůbec nějaký smysl?Jaký máš na to osobní názor?.A je tu někdo,kdo by mohl poreferovat změnu?Děkuji za odpověd.
 
Pardon,
Mám M6 G165 2015 vagón manuál...
A otázka na Shreka: co jsi mi v Otrokovicích nahrál za mapu? Díky:D
To je moje vlastní mapa, prakticky vše je udělané pomocí VVT sací a výfukové vačky plus mírné obohacení směsi při plně otevřené klapce. Žádný předstih není přidaný. Plus samozřejmě další věci jako omezovače otáček, max. momentu, pedál plynu při max. stlačení atd.

Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk

Shreku,prosím tě,jaké máš zkušenosti s úpravou 2,5 GJ,před FL 141 kW.Nebo jaké ti dávají klienti reference?Mění se něco s projevem AT?Co se změní při nových mapách?Má to vůbec nějaký smysl?Jaký máš na to osobní názor?.A je tu někdo,kdo by mohl poreferovat změnu?Děkuji za odpověd.
Mám jedno naladění od ATM, no nějak to funguje, ale radši na to jdu přes VVT viz. výše. Převodovka řadí v automatickém režimu stejně, na manuální lze přidat na omezovači otáček ze 6150 na 6500.

Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk
 
Poslední úprava moderátorem:
Mám jedno naladění od ATM, no nějak to funguje, ale radši na to jdu přes VVT viz. výše. Převodovka řadí v automatickém režimu stejně, na manuální lze přidat na omezovači otáček ze 6150 na 6500.

Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk
A budeš mít ještě cestu do Pálkovic?Měl bych zájem...Jsem z Ostravy.
 
Dej mi požadavek do Extranetu, viz první příspěvek, ať to eviduji, když se seskupí pár požadavků, vyrazím k Tomášovi.

Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk
 
Novinky ohledně 66kW Mazda2 MY2018 MT/AT s motorem P5V (komprese 13:1, svody 4-1, předFL bez mildhybrid): stock úprava na 81 kW/110 k původem z JDM Demio funguje perfektně, směs na WOT není v horním rozsahu ochuzená jako u ECE verze, tím pádem větší předstih a větší výkon, VVT je hodně podobné, bude možné po otestování trošku přidat.
 
Shr3ku velka vdaka. Po tej kratkej skusobnej co som si myslel ze tam ostal sport mode to bolo este lepsie po ceste domov :) Ten vykon tam fakt znat a to auto sa chova uplne rozdielne. Komfortne funkce tiez super.

88kw BN s AT - Shr3kova custom mapa
 
Vypadá to na tuto neděli kolem poledne zase Makro...
 
Ahoj všichni,
pročítal jsem vaše téma a líbí se mi ty možnosti přehrání originálních map. Nezvládl jsem pročíst úplně všechny příspěvky, tak se nezlobte, ale zajímalo by mně jestli se změní spotřeba při obyčejném používání do cca 3,5k otáček a dále co všechno za funkce se dají přehrát v autě? Jako vypnutí IStop, komfortní prvky a případně přehrání FW v infotainmentu?
CX-3 meziFL 2018 89kW
Díky Moc
 
ale zajímalo by mně jestli se změní spotřeba při obyčejném používání

mě se změnila - samozřejmě směrem nahoru :joy:.
Při mém stylu jízdy je to ale dost neobjektivní, nyní ještě víc využívám výkon motoru . Při předpisovém ježdění si myslím, že rozdíl bude neznatelný. Ale eko jízda mi nikdy nešla :scream:
 
mě se změnila - samozřejmě směrem nahoru :joy:.
Při mém stylu jízdy je to ale dost neobjektivní, nyní ještě víc využívám výkon motoru . Při předpisovém ježdění si myslím, že rozdíl bude neznatelný. Ale eko jízda mi nikdy nešla :scream:
Já mám poladěnou BM g-120, motor má hrubší chod, líp se to sbíhá z nižších otáček, od 3 tisíc to jede fakt pěkně, měřil jsem i zrychlení z 50 na 100 na 3ku a 4ku, před a po a rozdíl cca 1s, samozřejmě lepší po úpravě. Průměrnou spotřebu mám dlouhodobou 6.5, jak před- po roce ježdění tak po úpravě- tu mám asi čtvrt roku. Myslím že nejsem brzda, ale řek bych, že dřív, když jsem zkoušel jet na spotřebu dal jsem trasu za 4.3 teď třeba 4.6, a pokud jedu ostřeji a trasa byla za 7.5 tak teď 7.8, tak rozdíl je, ale nepatrnej. Taky může být nárůst i výměnou oleje z A5 na A3.

Odesláno z mého Redmi 4X pomocí Tapatalk
 
@ReVolte Termodynamické zákony platí pro všechny. Takhle - nižší spotřeba je možná jen s ochuzenou směsí (u dieselu větší vstřikovací tlak a tím pádem rozprášení nafty), ale to se zase není možné příliš zvyšovat předstih pro větší výkon, protože narůstá teplota a snižuje se hranice samozápalů. Takže, že by někdo jezdil za méně, s větším výkonem a bez toho, aniž by tankoval vysokooktanový benzín, nebo E85, je čirá utopie. Skyactiv-G motory upravuju tak, že zachovávám Atkinsonův cyklus, který je umístěn meze 1000 a 3250 ot/min a mezi 20% až 50% zátěž. Tam se nic nemění a je stále možná úsporná jízda. Ale dejme tomu od 80% zátěže a mezi 1500 až 7000 ot, tam je potřeba buďto obohatit směs pro přidání předstihu, nebo ochudit, ale předstih nemůže být o zase moc přidaný a musí se jezdit na N100. Je na výběru každého gurmána, co od toho očekává.
Jestli očekává, že bude jezdit na N95 s "McDonald" předstihem zvýšeným 5 stupňů paušálně, co je obvyklé u masových úprav většiny tuningových firem, tak to fakt nefunguje. :D
 

Podobná vlákna

Back
Top