Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Bez problémů. Přesouvám do příslušného tématu.Ahojte
našiel by sa tu niekto kto by mi vedel upraviť mapu pre motor 2.2d M3 110 kW 2014 ?
Prípadne dať návod ako by sa to dalo spraviť ?
Tak dnes najeto s EGR off, dalších cca 175km, spotřeba OK, žádné jiné negativa nepozoruji. Další info zase přidám až najedu víc.Zatím krátký poznatek, po Praze cca 50km a cesta domů 100km. Spotřeba se mi nezdá, že by se nějak zásadně změnila. Na rovině při cca 94km/h okamžitá spotřeba 4,5-5 a při 133km/h 7,3l cca... těžko se to posuzuje jestli je to rovina bo trochu z kopce, nebo naopak. Jinak žádná chybová hláška se neobjevila. Na D3 jsem trošičku nechal unést VersaTune za to umí pěkně vzít Až bude najeto víc dám další info.
@shr3k super setkání rád jsem Tě viděl a děkuji.
Zobrazit přílohu 31005
A co máš za auto motor a název mapy? Bylo by dobré to rovnou uvádět.Dnes mi Shrek vypnul istop a upravil mapu motoru..
Motor je v nižších otáčkách (2 - 3tis) pružnější, akcelerace je dravejší opravdu to jede líp než origo ale co je hlavní, a perfektně to vystihnul výše Murbach, motor se začal chovat jak motor co ma mezi pedálem a škrtící klapkou lanko...
Žádné zakolísání tahu co jsem před tím při akceleraci vnímal, motor jde krasne za plynem i drobné skubani které jsem přičítal spínání kompresoru klimy zmizelo..
Shreku děkuji.. doporučuji všem!
To je moje vlastní mapa, prakticky vše je udělané pomocí VVT sací a výfukové vačky plus mírné obohacení směsi při plně otevřené klapce. Žádný předstih není přidaný. Plus samozřejmě další věci jako omezovače otáček, max. momentu, pedál plynu při max. stlačení atd.Pardon,
Mám M6 G165 2015 vagón manuál...
A otázka na Shreka: co jsi mi v Otrokovicích nahrál za mapu? Díky
Mám jedno naladění od ATM, no nějak to funguje, ale radši na to jdu přes VVT viz. výše. Převodovka řadí v automatickém režimu stejně, na manuální lze přidat na omezovači otáček ze 6150 na 6500.Shreku,prosím tě,jaké máš zkušenosti s úpravou 2,5 GJ,před FL 141 kW.Nebo jaké ti dávají klienti reference?Mění se něco s projevem AT?Co se změní při nových mapách?Má to vůbec nějaký smysl?Jaký máš na to osobní názor?.A je tu někdo,kdo by mohl poreferovat změnu?Děkuji za odpověd.
A budeš mít ještě cestu do Pálkovic?Měl bych zájem...Jsem z Ostravy.Mám jedno naladění od ATM, no nějak to funguje, ale radši na to jdu přes VVT viz. výše. Převodovka řadí v automatickém režimu stejně, na manuální lze přidat na omezovači otáček ze 6150 na 6500.
Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk
Ahoj @shr3k , budeš mít někdy cestu přes Brno, že bychom se potkali a vyzkoušel i jiné mapy jak jsi mi doporučoval?Super, vyzkouším, dej vědět , jak pojedeš přes Brno, dáme sraz. Měj se.
ale zajímalo by mně jestli se změní spotřeba při obyčejném používání
Já mám poladěnou BM g-120, motor má hrubší chod, líp se to sbíhá z nižších otáček, od 3 tisíc to jede fakt pěkně, měřil jsem i zrychlení z 50 na 100 na 3ku a 4ku, před a po a rozdíl cca 1s, samozřejmě lepší po úpravě. Průměrnou spotřebu mám dlouhodobou 6.5, jak před- po roce ježdění tak po úpravě- tu mám asi čtvrt roku. Myslím že nejsem brzda, ale řek bych, že dřív, když jsem zkoušel jet na spotřebu dal jsem trasu za 4.3 teď třeba 4.6, a pokud jedu ostřeji a trasa byla za 7.5 tak teď 7.8, tak rozdíl je, ale nepatrnej. Taky může být nárůst i výměnou oleje z A5 na A3.mě se změnila - samozřejmě směrem nahoru .
Při mém stylu jízdy je to ale dost neobjektivní, nyní ještě víc využívám výkon motoru . Při předpisovém ježdění si myslím, že rozdíl bude neznatelný. Ale eko jízda mi nikdy nešla