• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

Jedině je vypnout v budíkách, aby to nehlásilo vůbec jako má třeba @AR1. EGR chybu ještě vypneme...

Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk
Ahoj, mě to na pristrojovce už chybu nehlásí , jen je vidět na ForScanu. Jde mi o tu STK, aby tam nebyl někdo aktivní.
4.12 bych se zastavil, jestli budeš k zastižení v Praglu kolem cca 12:00. , časově se podřídím.
 
Pokud to nesvítí na přístrojovce, tak to na STK neuvidí, U jsou jen komunikační chyby.

Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk
 
Koukám, že kromě vyhlášení chyb na Forscanu by to mělo být teda ok, na přístrojovce není žádna kontrolka rožlá a auto jede pořád stejně jo? Pak by to znamenalo že ten EGR opravdu je zavřený i přesto že Forscan hlásí něco jiného?
 
Psal jsem si na to téma s Rusem a oni to odpojují a dávají navíc záslepku. Pak deaktivují příslušné kódy.

Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk
 
JJ tak jsem to měl na minulém autě, zaslepka ...aby tam nic neprošlo :-) a zbytek odpojen a deaktivován...jak to pracuje tady s ohledem na to že jsou tu ty dva egry? Ten konektor je pro oba dva?
 
22D2D617-5C4F-4F06-A09D-9030343230B9.jpeg
Koukám, že kromě vyhlášení chyb na Forscanu by to mělo být teda ok, na přístrojovce není žádna kontrolka rožlá a auto jede pořád stejně jo? Pak by to znamenalo že ten EGR opravdu je zavřený i přesto že Forscan hlásí něco jiného?
Ne, po odpojení se chyby objevily i na pristrojovce, musel jsem připojit konektor a chyby vymazat. Neobjevuje se mi ta chyba hlídání tlaku pneu, po přežití zimaku kde nemam TPMS. Asi jsem to blbě napsal.
 
Aha ..ja si právě říkal...tak ted je to zase na Shrekovi...je potřeba Znicit krtka :-)
 
TPMS je tady pasivní přes ABS senzory.

Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk
 
TPMS je tady pasivní přes ABS senzory.

Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk
Takze tahle chyba co mi teď nejde vymazat je spojena s TPMS ? Nebo tam něco zůstalo jak jsem odpojil ten konektor egru ?2C1479A8-5D31-4EB8-A611-DB012F5DED24.jpeg
 
tohle je ve spojitosti s tlaky v pneu...u tohohle systemu v Mazde kontrola probíhá právě přes jednotku abs v kolech nejsou žádné čidla..vše probíhá přes počítání průměru kola a otáček...ve spojitosti s čidly abs. Ušetří se peníze za sadu čidel, bohužel ten systém má spíš dost much..ale tak je to kvuli EU..a dalo by se říct spíš na systém vlk se nažral koza zustala celá..jako obvykle přínos velmi malý..možná až mínusový
 
tohle je ve spojitosti s tlaky v pneu...u tohohle systemu v Mazde kontrola probíhá právě přes jednotku abs v kolech nejsou žádné čidla..vše probíhá přes počítání průměru kola a otáček...ve spojitosti s čidly abs. Ušetří se peníze za sadu čidel, bohužel ten systém má spíš dost much..ale tak je to kvuli EU..a dalo by se říct spíš na systém vlk se nažral koza zustala celá..jako obvykle přínos velmi malý..možná až mínusový
No dávám to do souvislosti s tím prezutim, pač před tím to tam nebylo. Nafoukano mám na 2,3 , ale nejde mi na mysl proč ta chyba nejde vymazat
 
no občas se stava, že na počítači zůstane viset nějáká hláška, která už tam nemá co dělat, tady je možný, že se časem třeba po najetí nějákých km a pár nastartováních vymaže. Jednotka si totiž vždycky udělá restart a kontrolu po vypnutí a znovu nastartování a pokud se ji ta chyba nebude opakovat vymaže ji.
 
no občas se stava, že na počítači zůstane viset nějáká hláška, která už tam nemá co dělat, tady je možný, že se časem třeba po najetí nějákých km a pár nastartováních vymaže. Jednotka si totiž vždycky udělá restart a kontrolu po vypnutí a znovu nastartování a pokud se ji ta chyba nebude opakovat vymaže ji.
no občas se stava, že na počítači zůstane viset nějáká hláška, která už tam nemá co dělat, tady je možný, že se časem třeba po najetí nějákých km a pár nastartováních vymaže. Jednotka si totiž vždycky udělá restart a kontrolu po vypnutí a znovu nastartování a pokud se ji ta chyba nebude opakovat vymaže ji.
Zdají se mi ty hodnoty pm_acc nějak vysoké. :-( 2988FA13-C8CC-490C-AC6C-8DE5E441BC68.png
 
No jestli dobre vidim..mas to na studenem motoru. To je normalni..motor preci jede na bohatsi smes...ke vsemu ty hodnoty se meni podle stylu jizdy...pokud tomu slapnes pujdou nahoru...jen nevim jak tohle ovlivnuje a co to dela v pripade toho EGRu.
 
No jestli dobre vidim..mas to na studenem motoru. To je normalni..motor preci jede na bohatsi smes...ke vsemu ty hodnoty se meni podle stylu jizdy...pokud tomu slapnes pujdou nahoru...jen nevim jak tohle ovlivnuje a co to dela v pripade toho EGRu.
Pravda motor byl studenty, myslím, ze když se ty hodnoty acc dostanou k 5. tak se zapne regenerace.
 
Spíš se dívej, kde je PM_ACC po vypálení, to určuje pak množství popela v DPF.
 
Tady data dnes z cesty do Dobříše regenerace kolem 165km se mi spouštěla od začátku co to auto mám.
IMG_2498.PNG IMG_2500.PNG
 
Tak filtr žádný popel...

Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk
 
No podle tohohle to nevypada nijak spatne...165 km je sice min nez obvykle a cisteni skoro 20 km je prozmenu trochu vic nez obvykle ale hodnota po vypalovani je ok a na zacatek vypalovani taky ..takze tady problem nebude.
 
No podle tohohle to nevypada nijak spatne...165 km je sice min nez obvykle a cisteni skoro 20 km je prozmenu trochu vic nez obvykle ale hodnota po vypalovani je ok a na zacatek vypalovani taky ..takze tady problem nebude.
On má krabici s automatem, to nemůžeš porovnávat se svým.

Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk
 

Podobná vlákna

Back
Top