• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

Ano mám 107kW a teď asi určitě víc.Verva je rozhodně lepší,ale já to na výkonu už nepoznal a jelikož nejezdím vyloženě dálky,tak tam leju VIF kvůli karbonu.
 
Ahoj @shr3k , tak když se budeme bavit o spotřebě, tak za ten měsíc najeto cca 2500km a na 95 si myslím, že ta spotřeba oproti ostatním šla dolu , tak o 0,5 - 1l. Po ty změně jsem to nešetřil a zkoušel jsem kde se ta změna projeví. Teď dojíždím nádrž Vervu100 a zase jenom pocitově spotřeba bude asi vyšší o cca 0,5, překvapivě. Jinak jak jsem psal po ty změně se motor uklidnil a je daleko tišší, ale zase na začátku ježdění na 100 se trošku motor už projevuje zase hlasitěji.
Takže zatím mi to vychází tak, že ta úprava je přesně na ježdění na 95 - jede to fakt jinak.
 
Já mám spotřebu +-stejnou,ovlivněná jen zimním provozem.M 6 GJ 141 kW.
 
Auto mam popisu - ale jinak GJ 165k, uprava modifikovana BBR (doufam ze je to spravne - kdyz tak me oprav @shr3k). Spotreba je vicemene stejna. Lepsi odezva na plynovy pedal, jde to lepe do otacek uz od spodu pocitove, a nad 4k je to znat docela vyrazne.

O měsíce později, jak se máš? Cítíte rozdíl oproti původnímu motoru s výkonem 121 kw dobře? Cítíte zlepšení i u 95 oktanového benzínu? Jste spokojeni se zlepšením výkonu a udělali byste to znovu? Mnohokrát děkuji (google překlad ...)

tak ode dneška si motor taky užívá úpravu od @shr3k . Pocitově je změna celkem znát, motor se chová o hodně víc "sportovněji" což se ocení hlavně při potřebě na to rychle šlápnout o rozjet. Při předjíždění nebo vyjetí z křižovatky je to super změna. Reakce na plyn je bleskurychlá motor ochotně vystřelí až k 7 000 ot ;) , super a ještě jednou dík @shr3k

O měsíce později, jak se máš? Cítíte rozdíl oproti původnímu motoru s výkonem 121 kw dobře? Cítíte zlepšení i u 95 oktanového benzínu? Jste spokojeni se zlepšením výkonu a udělali byste to znovu? Mnohokrát děkuji (google překlad ...)
 
Poslední úprava moderátorem:
O měsíce později, jak se máš? Cítíte rozdíl oproti původnímu motoru s výkonem 121 kw dobře? Cítíte zlepšení i u 95 oktanového benzínu? Jste spokojeni se zlepšením výkonu a udělali byste to znovu? Mnohokrát děkuji (google překlad ...)
Ahoj, rozdíl je stále znatelný, rychlejší reakce na plynový pedál a motor jde lépe do otáček. Jezdím na 100 oktanový benzín a změnu bych udělal znovu.
 
@shr3k Tak se taky připojím s dotazem. Prošel jsem všechny stránky a nenašel jsem odpověď.

M6 GH 2.5 L5-VE předfl, jednotka Mitsubishi L509. Mám mechanicky deaktivován VAD systém a vymontovanou druhou řadu (eko) klapek VTCS. Jezdím jen na 100oktan. Chtěl bych vypnout EGR.

1) jaký je rozdil mezi ADACT stage1 (2100Kč) a druhou možností stage1 (2800 Kč) u mýho motoru?

2) je někde možnost vidět křivku krouťáku/mapu před / po úpravě?
 
Když se dívám jak to pytlíkují Holanďani, věřím v tomto raději Rusovi. Grafy nejsou, každý byl zatím spokojen. DTC EGR jdou vypnout, EGR odpojit a zaslepit, úprava je na to připravena.

Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk
 
Aha takže samotnej EGR se vypnout nedá, jen se skryje upozornění.
Rozdíl v těch chipech je teda jen v ceně u mýho motoru? Dá se zvolit kdy se sepne časování a případně posun předstihu, nebo to v této variantě nejde?
Protože pokud nic změnit nejde a průběh zůstane stejnej, jen bude v celým spektru zvýšenej o pár Nm, tak to u té L5-VE asi nemá moc smysl.
Má to někdo tady na klubu? Viděl jsem akorát kluky s 2.0
 
Většina má L5. LF jsem upravoval jen pár. Ano VVT sací vačky jde přidat/posunout, není na max.

Předstih je samozřejmě upravený a někdo ve si s ním dal práci, žádný paušál.

Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk
 
Poslední úprava:
Dobře, ještě jedna asi blbá otázka. Posunout chápu, ale co myslíš tím přidáním, že není na max?
 
Ano, VVT není u L5 na max. Oficiální max. advance je 30 stupňů. LF využívá 30, ale aktuátor jde vybičovat až na 34. L5 ve všech kalibracích (ECE, JDM, USA, AUS, manuál, automat) využívá skromných 25. Ale na 30 se běžně ladí u swapů pro NC.

Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk
 
Poslední úprava:
Ahoj @shr3k , budeš mít někdy cestu přes Brno, že bychom se potkali a vyzkoušel i jiné mapy jak jsi mi doporučoval?
Měj se !
Ahoj @shr3k , vše nejlepší v Novém roce. Mám od tebe někdy od jara 2020 poladěnou svoji CX3 ATM AWD, nevím přesně kterou úpravu -129KW. Jezdí to velmi dobře ( hlavně na Verva 100), ale určitě se zase něco posunulo a chtěl jsem se zeptat, jestli nemáš pro mě nějaký doporučený update, docela by se mi hodilo např. to posunutí omezovače na 7000 ot. jak se tady píše. Díky a měj se :-)
 
Ahoj je to cca 3 měsíce co mám taky úpravu od @shr3k na své M6 gh 2.5 125kw a můžu jen doporučit. Rychlá akce za pár korun ;) Ještě jednou díky
 
Tiež sa neviem dočkať, kedy budem môcť zo Slovenska prísť za Shr3kom do CZ bez karantény a podobných vecí. Alebo keby tak on mohol prísť niekam na SVK :laughing:
 

Podobná vlákna

Back
Top