• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

BBR deklaruje + 11 hp za 3 165 hp, ale záleží na tom, kolik hp ověřil z originálu. 160 hp? +11 = 171cv. Ve 120 hp našli 135/140 hp + 33 hp oznámených = 168/173 hp.
 
Bez lepších výfukových svodů a WU-TWC off tam prostě se sériovým hardware moc koní nahoře udělat nejde. 170-175 je IMO strop.
 
Bez lepších výfukových svodů a WU-TWC off tam prostě se sériovým hardware moc koní nahoře udělat nejde. 170-175 je IMO strop.
OK, když to bude mít originálních 165, bude mi to stačit. Nechci z toho mačkat víc koníků než samotná Mazda. Šlo mi hlavně o odblokování ze 120? na 165.
Chystám se na brzdu, tam zjistím víc.
 
Pochopil jsem, že pro 165 hp není dodatečný výkon hlavním důvodem pro přemapování ECU (max. + 10 hp). Spíše ale zlepšení záběru při středních nízkých otáčkách a zlepšení odezvy na plyn.
 
OK, když to bude mít originálních 165, bude mi to stačit. Nechci z toho mačkat víc koníků než samotná Mazda. Šlo mi hlavně o odblokování ze 120? na 165.
Chystám se na brzdu, tam zjistím víc.
Můžu ti nahrát stejnou úpravu, jako jsem dělal @Mi.Ha. (VVT na max., co to jde), tedy pro tebe i s odladěným předstihem na N98+. Ale to bychom museli nalogovat, nejde to dělat jako BBR "paušálně".
1611488401916.png
Nahoře úprava StarChip od BBR GTi pro M3 165k EURO5 Denso @Gryllz , dole na míru odladěno pro M3 165k BN Denso @skokan (N100, catback Sebring).
 
Můžu ti nahrát stejnou úpravu, jako jsem dělal @Mi.Ha. (VVT na max., co to jde), tedy pro tebe i s odladěným předstihem na N98+. Ale to bychom museli nalogovat, nejde to dělat jako BBR "paušálně".
Zobrazit přílohu 32543
Nahoře úprava StarChip od BBR GTi pro M3 165k EURO5 Denso @Gryllz , dole na míru odladěno pro M3 165k BN Denso @skokan (N100, catback Sebring).
Ahoj, vyzkouším to. Co se od toho dá očekávat?
Ale co znamená "na max co to jde"? Chci ten motor optimalizovat, ne ždímat.
 
Ahoj, vyzkouším to. Co se od toho dá očekávat?
Ale co znamená "na max co to jde"? Chci ten motor optimalizovat, ne ždímat.
Nastavení VVT sání i výfuku optimalizované pro největší moment v celém rozsahu otáček.
 
Tak po 10 dnech můžu říct že to je fakt znatelnej rozdíl v pružným zrychlení. Taky že při zásahu trakce se motor "nevypne" ale jen zůstanou konstantní / přestanou růst otáčky, takže auto už při prokluzu kol nezůstane stát uprostřed křižovatky (to mě štvalo dost a často mě dostalo do nepříjemné situace). Na dálnici na 6ku auto zrychluje citelněji
Za mě jednoznačně doporučuji ;-)
 
Zdravím, dospěl jsem k názoru že bude potřeba trochu projít a přenastavit motor mojí Mazdy 3 BM, 2.0 121kW 3MZBM54762M108475. Nejde mi o blbnutí na dráze ale o narovnání točivého momentu v co nejširších otáčkách. Samozřejmě pár koníků navíc taky neškodí ;) . Nepročítal jsem celé téma, tak se raději ptám přímo co se dá udělat a co z toho mám udělat já. Jsem z Prahy
 
Možná trochu hloupá otázka: s optimalizací VVT sání a výfuku ze středních a nízkých otáček budete stále cítit ten malý „náraz“ po 4 000 otáčkách za minutu, kdy se auto stane „špatnějším“. (Nevím, jestli jsem se dobře vysvětlil i kvůli přeloženému jazyku)
 
Takže mám přenastaveno. Auto začíná tahat od cca 1600 otáček a plynule se zátah zvyšuje až asi do 6700 otacek, kam se posunul omezovač. Dnes najeto po Praze asi 170km se spotřebou 6,5 litrů. Není potřeba tolik přidávat plyn aby to jelo stejně jako před úpravou. Jsem spokojený. Jen připomínám že mám motor G165 a krátkou převodovku.
 
Takže mám přenastaveno. Auto začíná tahat od cca 1600 otáček a plynule se zátah zvyšuje až asi do 6700 otacek, kam se posunul omezovač. Dnes najeto po Praze asi 170km se spotřebou 6,5 litrů. Není potřeba tolik přidávat plyn aby to jelo stejně jako před úpravou. Jsem spokojený. Jen připomínám že mám motor G165 a krátkou převodovku.
omezovač na 6700, ne 7000 ot / min? zeptal jsi se? Všimli jste si pěkného zlepšení ve srovnání s dříve? Děkuji
 
Omezovač jsem neřešil, v normálním provozu to není potřeba. Číslo jsem hodil odhadem když jsem se při jízdě dostal před 7000. Vím že to bylo ve vyšších otáčkách než před úpravou. Zadání jsem měl pokud možno konstantní kroutak v co největším rozsahu otáček a to je docela dost znát. Potřebuji předjet tak jen přidám plyn bez podražení a ono to jede hned. Teď jsem ještě ujel asi 60km po okruhu a po dálnici (Bohnice - Satalice a zpět) a průměrná spotřeba od úpravy mi spadla na 6.4
Při volnoběhu je auto celkove o hodně tišší a kultivovanější. Až bude čas, zajedu na brzdu zjistit jestli to mám přejmenovat na G175. ? Teoreticky by to teď mělo jet až ke 270 km/hod. Původně jsem s tím jel nejvíc 248 k omezovací.
 
Můžu ti nahrát stejnou úpravu, jako jsem dělal @Mi.Ha. (VVT na max., co to jde), tedy pro tebe i s odladěným předstihem na N98+. Ale to bychom museli nalogovat, nejde to dělat jako BBR "paušálně".
Zobrazit přílohu 32543
Nahoře úprava StarChip od BBR GTi pro M3 165k EURO5 Denso @Gryllz , dole na míru odladěno pro M3 165k BN Denso @skokan (N100, catback Sebring).
Tak mám nové nastavení motoru na benzín 98+. Je to i v normálních otáčkách živější, ale na benzìn 98 se mi to zdá i hlučnější. Na benzín 100 je to zase tiché. Teď to budu zkoušet, nechám to změřit na brzdě, a pak dám vědět.
 
Tak mám nové nastavení motoru na benzín 98+. Je to i v normálních otáčkách živější, ale na benzìn 98 se mi to zdá i hlučnější. Na benzín 100 je to zase tiché. Teď to budu zkoušet, nechám to změřit na brzdě, a pak dám vědět.
Odkud to byl benzín 98, který jsme nalogovali?

Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk
 

Podobná vlákna

Back
Top