- 6 514
Určitě 98+ a deklarují hodnoty https://bbrgti.com/products/bbr-mazda-skyactiv-starchip-remap
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Warm-Up Tripple Way Catalyst.WU-TWC ?
OK, když to bude mít originálních 165, bude mi to stačit. Nechci z toho mačkat víc koníků než samotná Mazda. Šlo mi hlavně o odblokování ze 120? na 165.Bez lepších výfukových svodů a WU-TWC off tam prostě se sériovým hardware moc koní nahoře udělat nejde. 170-175 je IMO strop.
Můžu ti nahrát stejnou úpravu, jako jsem dělal @Mi.Ha. (VVT na max., co to jde), tedy pro tebe i s odladěným předstihem na N98+. Ale to bychom museli nalogovat, nejde to dělat jako BBR "paušálně".OK, když to bude mít originálních 165, bude mi to stačit. Nechci z toho mačkat víc koníků než samotná Mazda. Šlo mi hlavně o odblokování ze 120? na 165.
Chystám se na brzdu, tam zjistím víc.
Ahoj, vyzkouším to. Co se od toho dá očekávat?Můžu ti nahrát stejnou úpravu, jako jsem dělal @Mi.Ha. (VVT na max., co to jde), tedy pro tebe i s odladěným předstihem na N98+. Ale to bychom museli nalogovat, nejde to dělat jako BBR "paušálně".
Zobrazit přílohu 32543
Nahoře úprava StarChip od BBR GTi pro M3 165k EURO5 Denso @Gryllz , dole na míru odladěno pro M3 165k BN Denso @skokan (N100, catback Sebring).
Nastavení VVT sání i výfuku optimalizované pro největší moment v celém rozsahu otáček.Ahoj, vyzkouším to. Co se od toho dá očekávat?
Ale co znamená "na max co to jde"? Chci ten motor optimalizovat, ne ždímat.
omezovač na 6700, ne 7000 ot / min? zeptal jsi se? Všimli jste si pěkného zlepšení ve srovnání s dříve? DěkujiTakže mám přenastaveno. Auto začíná tahat od cca 1600 otáček a plynule se zátah zvyšuje až asi do 6700 otacek, kam se posunul omezovač. Dnes najeto po Praze asi 170km se spotřebou 6,5 litrů. Není potřeba tolik přidávat plyn aby to jelo stejně jako před úpravou. Jsem spokojený. Jen připomínám že mám motor G165 a krátkou převodovku.
Plně se ztotožňuji.Auto začíná tahat od cca 1600 otáček a plynule se zátah zvyšuje až asi do 6700 otacek, kam se posunul omezovač.
Kam pojedeš na brzdu?Až bude čas, zajedu na brzdu zjistit jestli to mám přejmenovat na G175
Tak mám nové nastavení motoru na benzín 98+. Je to i v normálních otáčkách živější, ale na benzìn 98 se mi to zdá i hlučnější. Na benzín 100 je to zase tiché. Teď to budu zkoušet, nechám to změřit na brzdě, a pak dám vědět.Můžu ti nahrát stejnou úpravu, jako jsem dělal @Mi.Ha. (VVT na max., co to jde), tedy pro tebe i s odladěným předstihem na N98+. Ale to bychom museli nalogovat, nejde to dělat jako BBR "paušálně".
Zobrazit přílohu 32543
Nahoře úprava StarChip od BBR GTi pro M3 165k EURO5 Denso @Gryllz , dole na míru odladěno pro M3 165k BN Denso @skokan (N100, catback Sebring).
Odkud to byl benzín 98, který jsme nalogovali?Tak mám nové nastavení motoru na benzín 98+. Je to i v normálních otáčkách živější, ale na benzìn 98 se mi to zdá i hlučnější. Na benzín 100 je to zase tiché. Teď to budu zkoušet, nechám to změřit na brzdě, a pak dám vědět.
Tankoval jsem u Čepra v Brně u výstaviště.Odkud to byl benzín 98, který jsme nalogovali?
Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk