• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

Zdar. Vážně všichni s "odemčenou" M3 BP G122 cítíte rozdíl? Já právě vůbec. Ani zlepšení onehdy při přepsání, ani zhoršení teď, když mně to servis všecko přepsal v rámci nějakých údajných bezpečnostních updatů. Nejpravděpodobnější z hypotéz je ta, že tunit mně auto je jako házet perly sviním, ale stejně se svěřuji, protože nepoznat rozdíl 20kw v šířce 2tis/min, takový lobotom snad nejsem.
 
Však se zastav, až budeš mít cestu, za opětovné nahrání nic nedáš, nevěřím, že nepoznáš sací vačku na plný plyn na 74 stupně od 1500 do 4500.

Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk
 
Já dnes absolvoval, Reakce na plyn znatelně rychlejší hlavně při přeřazení, rozdíl ve zrychlení nevidím - jak na potvoru se mě dnes trochu kousl levej zadní třmen kterej dost hřeje kolo a je cítit kovovej smrad a spotřeba 11L, takže až ho vyřeším tak to jistě bude jiný, jinak byla to kupodivu rychlá akce.
 
Já dnes absolvoval, Reakce na plyn znatelně rychlejší hlavně při přeřazení, rozdíl ve zrychlení nevidím - jak na potvoru se mě dnes trochu kousl levej zadní třmen kterej dost hřeje kolo a je cítit kovovej smrad a spotřeba 11L, takže až ho vyřeším tak to jistě bude jiný, jinak byla to kupodivu rychlá akce.
Ty brzdy jsou dnes asi zakleté, viz kolega s přimrznutou ruční brzdou.

Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk
 
Co se dá dělat brzdič má 13 let a tohle provedení s táhlem na ručku jsem měl i na almeře, tam to všem dělalo taky problémy, zítra brzdič prostě nechám vyměnit za novej pak to pořádně vyzkouším ;)
 
Poslední úprava:
Zdar. Vážně všichni s "odemčenou" M3 BP G122 cítíte rozdíl? Já právě vůbec. Ani zlepšení onehdy při přepsání, ani zhoršení teď, když mně to servis všecko přepsal v rámci nějakých údajných bezpečnostních updatů. Nejpravděpodobnější z hypotéz je ta, že tunit mně auto je jako házet perly sviním, ale stejně se svěřuji, protože nepoznat rozdíl 20kw v šířce 2tis/min, takový lobotom snad nejsem.
Ahoj, za mě je rozdíl dost cítit. Pro zajímavost, co ti v servisu nahrávali? Nějaká svolávačka?
 
Však se zastav, až budeš mít cestu, za opětovné nahrání nic nedáš, nevěřím, že nepoznáš sací vačku na plný plyn na 74 stupně od 1500 do 4500.

Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk
Jasný, díky, operativně, myslím na to. Jinak v tabulce vidím ještě Stage1 - to je něco zapovězeného pro zelenáče?
 
Ahoj, za mě je rozdíl dost cítit. Pro zajímavost, co ti v servisu nahrávali? Nějaká svolávačka?
Zdary, mám psáno svolávací akce AL035A (problémy s aku a ochranou proti krádeži) a reprogram VCM, IC, BCM_SUB, DASH_ESU, PAU, DOOR_ESU_D, DOOR_ESU_P, ISG, DSC, ESU, LFU, CCU, LFU, CCU, PCM. Asi to všechno chytlo covid nebo tak něco.
 
Zdary, mám psáno svolávací akce AL035A (problémy s aku a ochranou proti krádeži) a reprogram VCM, IC, BCM_SUB, DASH_ESU, PAU, DOOR_ESU_D, DOOR_ESU_P, ISG, DSC, ESU, LFU, CCU, LFU, CCU, PCM. Asi to všechno chytlo covid nebo tak něco.
U této servisní akce není PCM přeprogramována, jedná se pouze o BCM, BCM_SUB, LFU a CCU.
Problém s akumulátorem (CX-30 a Mazda3)
U některých předmětných vozidel nemusí CCU (řídicí jednotka klimatizace) a BCM (řídicí modul karosérie) přejít do režimu spánku ani po vypnutí zapalování nebo přechod do režimu spánku může chvíli trvat. Nadále může docházet k proudovému odběru, což bude mít za následek vybíjení a nakonec vybití akumulátoru, pokud vozidlo nebude po určitou dobu používáno.
Příčina: Nevhodný řídicí program CCU a BCM.

Problém se systémem ochrany proti krádeži (model CX-30 vybavený systémem elektricky ovládaných zadních výklopných dveří a pokročilým systémem odemykání vozidla a startování tlačítkem start bez klíče)
U některých vozidel se při otevření elektricky ovládaných zadních výklopných dveří, když jsou dveře a zadní výklopné dveře zamknuté stisknutím spínače elektricky ovládaných zadních výklopných dveří, zadní výklopné dveře otevřou normálně, ale systém ochrany proti krádeži se může aktivovat nesprávně.
Příčina: Stav otevření/zavření zadních výklopných dveří nelze správně rozpoznat z důvodu nevhodného řídícího programu BCM.
 
Poslední úprava:
S úpravou předstihu, nutné používat N98 a vyšší (oktany).
Ak by sa pouzili nizsie oktany, je to problem? Ci RJ to prisposobi? A nasledne ked sa znova natankuje lepsi benzin, vrati sa to spat? Ako dlho to moze trvat? Vdaka
 
Ano, cca 50 km. Je tam složitější strategie učení, podobně jako u fuel trim (krátkodobá - okamžitá, dlouhodobá). Upravuje se horní limit, tzv. high load low detonation mapa, takže jednotka se pohybuje v nějakém rozmezí a případně předstih stahuje až na úroveň danou v high load high detonation, která zůstává stejná.
 
U této servisní akce není PCM přeprogramována, jedná se pouze o BCM, BCM_SUB, LFU a CCU.
Díky, pokud tedy kecaj, což je dost možný, tak je tím nezhoršený výkon vysvětlen a já jsem snad jen poloviční lobotom.

Ano, cca 50 km. Je tam složitější strategie učení, podobně jako u fuel trim (krátkodobá - okamžitá, dlouhodobá). Upravuje se horní limit, tzv. high load low detonation mapa, takže jednotka se pohybuje v nějakém rozmezí a případně předstih stahuje až na úroveň danou v high load high detonation, která zůstává stejná.
A během procesu učení dochází k mrvení motoru [před,po]zápaly, takže když budu prase a budu střídat 95 a 98, pak nečiním dobře? Děkuji
 
On ten motor je na to do určité míry udělaný a to řízení klepání je rychlé. Oktanový downgrade ale pochopitelně vždycky způsobí nové učení do mínusu. Navíc nejvíc se to projevuje na wide open throttle, což člověk běžně nepoužívá.
 
@shr3k Jak to vypadá s úpravou Skyactiv-D a deaktivací EGT? Proběhlo tu nějaké info, že už se testuje komplet vypnutí, ale nevím, jak to dopadlo?
 
@shr3k Jak to vypadá s úpravou Skyactiv-D a deaktivací EGT? Proběhlo tu nějaké info, že už se testuje komplet vypnutí, ale nevím, jak to dopadlo?
S @Kaplan jsem se ještě nepotkal, takže jsme nemohli udělat deaktivaci těch DTC, co naskočily při odpojení EGR.
 
S @Kaplan jsem se ještě nepotkal, takže jsme nemohli udělat deaktivaci těch DTC, co naskočily při odpojení EGR.
Ahoj,
1. @shr3k díky za nové mapy ? hotovo.
2. Do Prahy se dostanu asi až v březnu, kdyby to vyšlo dřív určitě se ozvu.
3. Klepu na vše co drží , auto šlape jak hodinky, bez jediné vypsané chyby.
4. Čtvrtek jedu k Mazda Wágnerová , pro jistotu vyměnit podložky pod vstřiky a kontrolu, od té velké opravy zda se tam něco neděje.
 
@Peťa OV Se spotřebou neregistruji žádné změny. Ani nahoru ani dolu, u mé CX5 se ustálila na 7,4 - 7,5, líp to neumím ;)
 
Ty máš IMO úpravu BBR, ale i tam jde dost vylepšit časování vaček. Pokud ti jde o max. výkon, lepší jít VersaTune metodou, tzn. nakrmit to (podle benzínu) na plně otevřenou klapku, aby se to chladilo (benzínem) a podle možností vyhnat předstih, co to bez klepání jde. OrangeVirus úprava (a i BBR) modifikuje naopak směs na částečně otevřenou klapku tak, že ji ochuzuje. Výkonový přínos proti sériovému stavu je tam diskutabilní, protože nejde přidat moc předstih tam, kde bys to potřeboval.
Ahoj, jaký výkon má BBR, a jaký benzín to vyžaduje? Zatím jezdím na 100 oktanový, táhne to plynule a bez cukání (dřív to občas cuklo), ale že by to bylo rychlejší, tak to ne. Takže bych potřeboval vědět, co do toho můžu tankovat, a jaký výkon by to mělo mít. Dík
 

Podobná vlákna

Back
Top