• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

Mé zkušeností jsou prozatím moc čerstvé, ale citelné zlepšení po úpravě map u SH7M! Těším se na další jízdy...‼️ :blush: Díky @shr3k
 
Mapy přepsány od shr3k naprostá spokeojenost tímto ještě jednou děkuji
Možná trochu hloupá otázka: s optimizací VVT sání a výfuku ze středních a nízkých otáček budete stále cítit ten malý "náraz" po 4 000 otáčkách za minutu, kdy se auto stane "šíšmě". (Nevím, jestli jsem se dobře vysvětlil i kvůli přeloženému jazyku)
 
Co to přesně znamená? Co se upraví, změní? Děkuji za vysvětlení ?
SH7M je jedna z 6 dieselových kalibrací pro evropskou verzi CX-5 FL (modelový rok 2014). Upravuje se všechno možné (limitery, requestery tlaku turba, tlaku railu, vstřikovaného množství atp.) nebudu dál rozvádět.
 
Nastavení VVT sání i výfuku optimalizované pro největší moment v celém rozsahu otáček.
Ahoj shr3k,
pročítám toto vlákno a zdá se , že je tu díky Tobě možnost v budoucnu trochu optimalizovat. Já zatím zajíždím :) ale vím, že přijde doba , kdy se bude pár Nm hodit. Nejde mi o max. výkon, ten je ve špici otáček a v praxi se k němu nedostanu často, ale o trochu Nm v realném spektru otáček.
Mohu se zeptat pro moji M6, G-165 2020 (vinko bych ti poslal) , jaké jsou možnosti. děkuji
 
Poslední úprava moderátorem:
Ahoj shr3k,
pročítám toto vlákno a zdá se , že je tu díky Tobě možnost v budoucnu trochu optimalizovat. Já zatím zajíždím :) ale vím, že přijde doba , kdy se bude pár Nm hodit. Nejde mi o max. výkon, ten je ve špici otáček a v praxi se k němu nedostanu často, ale o trochu Nm v realném spektru otáček.
Mohu se zeptat pro moji M6, G-165 2020 (vinko bych ti poslal) , jaké jsou možnosti. děkuji
Jamesson, jovas@post.cz
Pokud máš MY2019 manuál, mám citovanou úpravu hotovou, dělal jsem ji přesně před týdnem. Více přes SZ.
 
Pokud máš MY2019 manuál, mám citovanou úpravu hotovou, dělal jsem ji přesně před týdnem. Více přes SZ.
Ahoj , to je skvělý! Ano je to manuál, vin. začíná: JMZGL..... Zatím to není aktuální, jsem v záruce, ale budu s tím počítat. Víc info přes SZ. je kde? Jestě to tu ve foru moc neznám :)
 
Poslední úprava moderátorem:
Ahoj , to je skvělý! Ano je to manuál, vin. začíná: JMZGL..... Zatím to není aktuální, jsem v záruce, ale budu s tím počítat. Víc info přes SZ. je kde? Jestě to tu ve foru moc neznám :)
Tak až to bude aktuální, odkaz na registraci je v prvním příspěvku. Soukromá zpráva se posílá, když najedeš nad avatar a klepneš na Zahájit konverzaci.
 
Ahoj , to je skvělý! Ano je to manuál, vin. začíná: JMZGL..... Zatím to není aktuální, jsem v záruce, ale budu s tím počítat. Víc info přes SZ. je kde? Jestě to tu ve foru moc neznám :)
šel jsem do toho i v záruce, jelikož jezdím "jen" na N95 řešením bylo přidat jen na VVT, případně ochudit směs ve vysokých otáčkách/zátěži a na předstih (kvůli N95) nesahat.
 
Mé zkušeností jsou prozatím moc čerstvé, ale citelné zlepšení po úpravě map u SH7M! Těším se na další jízdy...‼️ :blush: Díky @shr3k
Ahoj. Co se ti touto úpravou zlepšilo, co se změnilo? Chtěl bych taky poladit, tak mě to zajímá..
 
Ahoj, přemýšlím o úpravě odemčení výkonu nedávno jsem koupil mazdu 3 rok 2013, 2.0 benzin 88 kw a spotřebu mám okolo 7 litrů nejsem si jisty jestli už někdo předemnou neudělal úpravu mapy. Nebo máte někdo podobnou spotřebu zas tak moc na plyn nešlapu. ?
 
Ahoj, přemýšlím o úpravě odemčení výkonu nedávno jsem koupil mazdu 3 rok 2013, 2.0 benzin 88 kw a spotřebu mám okolo 7 litrů nejsem si jisty jestli už někdo předemnou neudělal úpravu mapy. Nebo máte někdo podobnou spotřebu zas tak moc na plyn nešlapu. ?
Myslim, ze par desitek kusu uz Shr3k ozivil..vcetne te nasi priskrcene chudinky :)
 

Podobná vlákna

Back
Top