• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

Včera jsem neomaleně přepadl shr3ka, nedostal jsem přes držku, dostal jsem do 3bp novější sw a bylo to hned dost poznat už od nízkých toček ve městě. Trochu to na mě celé působí jako trvale stisknuté "drive" tlačítko v jiném voze :) Díky shr3ku
 
Mám taky od shr3ka asi čtrnáct dnů nahraný se a jde to hned poznat a je to taky návykové.Ted mi to už nepřijde že to mám upravené ?.Tím chci taky poděkovat shr3kovi,bylo to rychlé a bez problému.
 
Včera jsem si byl taky oživit mazdu a super hned to jde líp do otáček a pribilo i víc funkcí v nastavení v navigaci to ukazuje nejbližší benzinky dříve to nedělalo, troubi pri dvoukliku zamykání a muze se nastavit zamykani pri jizdě ještě se můžou nastavit rozsvicená světla po zhasnuti motoru a spotřeba stejná možná maličko menší nemusí se tak dupat na plyn a zrychluje.

Odesláno z mého SM-A520F pomocí Tapatalk
 
Ahoj ,
mám od shr3ka upravenou mapu několik dní. Na začátku mi říkal, ze že ten nárůst výkonu nebude až tak velkej, ze 121 na 129 kW. Ale hned po prvním svezení mě překvapilo, že rozdíl je znát okamžitě. Je mnohem ostřejší odezva na plyn, evidentně musel jít nahoru krouťák, protože i na 6-ku , která byla dříve "tupá" , auto má snahu se drát dopředu a zrychlovat. Možná přeháním, ale pružnost motoru se pocitově posunula o kvalt nahoru. Spotřeba půjde taky nahoru, ale díky řidičovi, protože s takhle živým autem už nejde jezdit eko-stylem, to auto prostě vybízí ke svižné jízdě. :-) Díky Shr3ku !!
Jamesson
 
Aktualizace po deseti dnech a dvojím tankování: Spotřeba vylezla z 7,2 na 7,6, ale přičítám to řidiči, protože když to jede, tak co by se nejelo. Rozhodně musím víc přemýšlet, když chci spotřebu stáhnout.

Rozhodně si nestěžuju, za posun o skoro dvacet procent výkonu je půllitr na sto čajíček, i kdyby to tak mělo zůstat.
 
Tak informace po týdnu od blokování jednotky z 88kw na 121kw snížení spotreby kdysi žralo 7.5-7 teď 6.8-6.5 tudíš tak o pul litru lepší spotřeba a výkon je znatelnejsi nemusím na to tak šlapat spokojenost i když nad 170-180 se tomu tolik nechce ale stejně jezdim 80% po okreskách tak to nevyuziju

Odesláno z mého SM-A520F pomocí Tapatalk
 
Ahoj Shr3k v auguste/srpen minulého roku si mi robil remap M3 BM 2015. Máš od vtedy niečo nové na výmenu/vyskúšanie, nejaký update. Len tak pre zaujímavosť. Inak vtedy sme dávali na remap na N95 ale tankujem už len 100 oktan čiže aj preto sa pýtam.
 
Dnes obnoveno odemčení na G150 po přehrání řídící jednotky při garančce. Díky moc! ?
 
Já už tu úpravu měl, takže jsem měl krásné porovnání. Auto je citelně živější. Hlavně ve vyšších otáčkách. A třeba na dálničním stoupání, kde už člověk přemýšlel, jestli tam nedat 5, tak teď na 6 v pohodě nejen drží rychlost, ale je i schopné decentně zrychlovat. No a na okreskách s vytočenou 2 až 3 už je to svezení, které stačí k úsměvu od ucha k uchu. Vřele doporučuji.
 
Ne řeč je o jihočeském kraji.
Ale co vím shr3k často jezdí do Zlína aspoň to tu někde padlo, to bys nemusel mít tak z ruky.
 
Zároveň využiju - pokud by se chtěl někdo z jižních Čech přidat, aktuálně jsme 4 možná 5 zájemců co víceméně mohou kdykoliv, dejte vědět buď mě nebo Yari, Michall, čím víc tím líp ?
 
Ne řeč je o jihočeském kraji.
Ale co vím shr3k často jezdí do Zlína aspoň to tu někde padlo, to bys nemusel mít tak z ruky.
Jo mám dojem že jsem to tu někde viděl.Budu muset shr3ka oslovit oficiálně.?Ve Zlíně mám svůj domovský servis,tak to není tak z ruky.?
 
Hello everyone from Italy! I'm currently driving a 2013 Mazda3 BM SkyActiv-G 2.0 PE 88kW with 140.000 kilometers on the odometer that now has loaded the Stage 1 95RON map from shr3k!

I'm very happy as the car is always willing to pull in the whole range of the engine rpms. It pulls, albeit only a little, even in 6th gear in the highway which I've never experienced before and is very convenient when you need "that little extra" in order to comfortably merge in traffic conditions. I feel that it's easier to maneuver at slow speeds and also that changing gears is easier: sometimes the first 3 gears tended to "lock" at low speeds changing and that now has never happened again (maybe because of idle tune?). Also those small and imperceptible hiccups while accelerating that occurred randomly once in a while (and regardless of the fuel RON) seem to have completely disappeared, maybe I felt something just once, but at very high revs. The pedal feeling is just perfect, there's not anything else to say about it. I'm very satisfied with consumption as well: if I push the pedal for "spirited driving" obviously the car drinks more fuel than before, but in general low speed driving has become more relaxing and in fact I'm under the impression that I'm consuming less fuel than before... I'm really a man of routine and always drive in the same way in the same roads and have driven this thing for almost 8 years daily so I really believe this is not placebo, I can drive the car "better" than before and this has a positive impact on consumption.

Now the question really is: why didn't I do the remap before? :-P
If you're undecided and have my same detuned engine you will really feel the difference. Thanks shr3k!
 
Tak dneska konečně zastávka u Shr3ka v Praze a během pár minut hotovo ?
Zatím spokojenost, auto jde nahoru při 6 na dálnici do kopce při menších otáčkách než předtím, budu to srovnávat a určitě dám vědět.
Ještě jednou díky pro Shr3ka.
 
Budeš měřit třeba zrychlení? Tady by měl být znatelný rozdíl.
 
Teď jsme na dovolené, takže na nějaké rychlostní testy asi nebude s manželkou asi velké porozumění ???
 

Podobná vlákna

Back
Top