• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

Tak to jo, tak hold později. Ale se 165 koňmi jak jsi říkal ze tam teď mas by to mělo byt výrazně živější.
Tam bys měl naměřit rozdíl 2s.
 
Ty vteřiny moc neřeším, spíše zátah a jízdní vlastnosti a ten rozdíl tam bude, snad to není jen placebo ?
 
Vždyť jo myslím ze nikdo nepotřebuje sprintovat ze semaforu, ale dá se to tak krásně zdokumentovat.
Nebo měřit pružná zrychlení na 2,3,4 bez řazení čímž se vyloučí vliv toho žes někdy přeřadil rychleji a jindy pomaleji.
A ten rozdíl výkonu je už natolik velký, že bys měl naměřit dostatečně velké rozdíly.

Mě třeba osobně nejvíc bude zajímat rozdíl na 3 při nějakých 70-130 což využívám na okreskách když předjíždím nějakého courala nebo náklaďák - a každá vteřina dobrá na klikaté úzké okresce.
V této situaci může být rozdíl i 2s což je cca 50 metrů a to je dost.
 
Teď jsem s mazdou v Itálii (Rimini). Cesta po dálnici s klimou až na Rak-It hranici (poslední OMV) za necelých 7,3 což jsem opravdu nečekal (zatím nejmenší spotřeba na větší vzdálenost co jsem s Mazdou měl) . Před odjezdem budu muset natankovat tady v Rimini, je tu jedna Eni kde mají SP100, ale benzinka vypadá hůř, tak snad zpátky na tu rakouskou OMV nějak dojedu 95 tankovat nechci, když mám tu úpravu na 98 okt :D
 
@shr3k kde se, prosímtě, nejčastěji pohybuješ v Praze ohledně úprav, nebo je vše o domluvě?
 
Děkuju Shr3kovi za provedený chiptuning na M3 BM.
Auto je rozhodně živější, těším se až ho vyzkouším i mimo město. Krome vyladění motoru se mi líbí hlavně nová možnost automatického zamykání dveří po rozjezdu, která mi u M3 chyběla.
Za investované peníze to rozhodně stojí, doporučuju.
 
Jen bych podotkl, že dnes výlet na Mumlavské vodopády a při zpáteční cestě jsem tomu trochu šlápl i při spuštěné klimatizaci perfektní zátah až jsem to nečekal ?
Při cestě po 2 hodinách se mi zobrazuje Čas na pauzu, nikdy jsem to předtím neviděl, tak to jen tak na okraj ?
 
Čas na pauzu se mi tuhle na dálnici taky ukázal.
 
Teď jsem s mazdou v Itálii (Rimini). Cesta po dálnici s klimou až na Rak-It hranici (poslední OMV) za necelých 7,3 což jsem opravdu nečekal (zatím nejmenší spotřeba na větší vzdálenost co jsem s Mazdou měl) . Před odjezdem budu muset natankovat tady v Rimini, je tu jedna Eni kde mají SP100, ale benzinka vypadá hůř, tak snad zpátky na tu rakouskou OMV nějak dojedu 95 tankovat nechci, když mám tu úpravu na 98 okt :D
Jaký je problém s benzínem ENI 100RON v Rimini?
Žiji v Itálii a pravidelně vyrábím benzín s ENI 100RON a nikdy jsem nezkoušel jiný 98 nebo 100 oktanů.
Někdy pochybuji, že se jedná o 95RON prodávaný za 100 ....
 
No na té benzince co je tu u hotelu (je to spíš u Miramare) bych se ani moc nedivil kdyby v nádrži byla 95, benzinka zašpiněná, před dveřima jacísi vexláci. Dnes po cestě do San Marina jsem ale na okraju Rimini narazil na další Eni se Senza Piombo + a ta vypadá slušně, takže radši to naberu tam, je to asi jen 2km zajížďka takže to mně nevadí
 
Také se připojím s díky Shr3kovi za provedenou ůpravu u mojí M3 BP 2019.???
Auto je živější, a dvojka nekončí na 90 km,ale jde do cca. 110km. No a 5a 6 táhnou o poznání lépe.
Díky
všem přeji krásný čas.
 
Zdravím všechny, prosím o radu, mám čerstvě mazdu 3 2.0 rv.2015 88kw, měl bych zájem také o oživení motoru, mužu dojet kamkoliv, jsem z Českých Budějovic, popř. ke komu se objednat nebo koho kontaktovat. Děkuji moc
 
Díky moc shr3kovi za tenhle soft. Je to opravdu neskutečný...

Doporučuji všem s 3 2.0 88kw zajeďte si ke shr3ekovi. Rozumí tomu, je fajn a ví co dělá. Za jeden necelý den úprava hotová, opravdu doporučuji. Budu psát zkušenosti během dalších dnů ježdění s autem :)
Zdravím, mám stejný motor, jen se zeptám na bližší info, jak to hejblo se spotřebou např.
Jinak pro všechny koho by zajímalo jak auto jede, neváhejte napsat. Můžeme se projet :)
Ahoj, mám ten samý motor a přemýšlím, že také navštívím Shr3ka, zajímá mě jaké pocituješ rozdíly v jízdě a jak to hejblo se spotřebou. Díky
 
jaké pocituješ rozdíly v jízdě a jak to hejblo se spotřebou
lidi co pořád máte s tou spotřebou :worried:, tady by chtěl každý vyšší výkon a nižší spotřebu , tomu nerozumím. Buď se chci svézt, trochu na to šlapu - takže to víc žere, nebo jezdím na klobouka, abych se mohl chlubit spotřebou kolem 6ti litrů, ale to pak nepotřebuju upravovat mapu motoru
 
lidi co pořád máte s tou spotřebou :worried:, tady by chtěl každý vyšší výkon a nižší spotřebu , tomu nerozumím. Buď se chci svézt, trochu na to šlapu - takže to víc žere, nebo jezdím na klobouka, abych se mohl chlubit spotřebou kolem 6ti litrů, ale to pak nepotřebuju upravovat mapu motoru
Zásadní požadavek je: snížit výkon a zvýšit spotřebu.

Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk
 
Pokud někoho opravdu šíleně hrozně moc trápí spotřeba... M3 BP odemčená na 110 kW, trasa Žďár nad Sázavou - Mikulov, 4 lidi, kufr zarovnaný až po plato, klimatizace zapnutá, okresky 90+, dálnice 140+ (omezení 80), plynulá jízda -> spotřeba 5,5. Jasně, rozdíl nadmořských výšek taky pomohl. Ale i tak, nemusíte se bát, že Vám po odemčení při stejném stylu jízdy stoupne spotřeba o 2l na 100. A jestli bude o nějaké deci vyšší při ostré jízdě... Ostrá jízda se nejezdí na spotřebu ne? ;)
 

Podobná vlákna

Odpovědi
224
Zobrazení
35K
Back
Top