• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

Budeme muset vyzkoušet, protože BP se servisují pomocí MDARS a bude se muset nejdřív přímo stáhnout obsah ŘJ (kalibrace nejdou stáhnout online jako u BM/BN/GJ/GL/KE/KF/DJ, stejně jako asbuilt data). Primárně je takhle nabídka pro jmenované modely, protože u nich je vývoj víceméně dokončen - nové kalibrace PCM po mnoha revizích už asi vycházet nebudou, na rozdíl od BP. U tvého auta navíc svítí dvě servisní akce, z toho jedna se týká PCM. :)
U mé M3 BP při letošním prvém servisu byla přehrána 6
Budeme muset vyzkoušet, protože BP se servisují pomocí MDARS a bude se muset nejdřív přímo stáhnout obsah ŘJ (kalibrace nejdou stáhnout online jako u BM/BN/GJ/GL/KE/KF/DJ, stejně jako asbuilt data). Primárně je takhle nabídka pro jmenované modely, protože u nich je vývoj víceméně dokončen - nové kalibrace PCM po mnoha revizích už asi vycházet nebudou, na rozdíl od BP. U tvého auta navíc svítí dvě servisní akce, z toho jedna se týká PCM. :)
U mé M3 BP mi byla přehrána řídící jednotka při prvém servisu ( V.21) a výsledek, motor z lenivěl a přechody na 2. a 3. rychl.stupeň a také po přidání plynu po brždění motorem jako skákavá koza nebo Š120 které se porouchal injektor.
Dá se vrátit původní nastavení? V servisu řekli, že tento program dostanu všude stejný, celosvětově, což chápu, ale ta radost motoru ( i moje) po přidání plynu je pryč.
 
Je potřeba obyvatelstvo umirnit v ramci bezpečnosti a zprotivit spalovací motory
 
Zdravím po přečtení vlákna taky uvažuji o odemknutí motoru mojí cx3 2,0 88kw r.v 2018 prosím jen o upřesnění zda je či není více možností toho softwaru preferoval bych aby auto bylo tak říkajíc živé i při běžných otáčkách nad 4000 to moc nevyužiju jezdím na verva 98 kupovaný v polsku orlen zdá se lepší než naše verva 100. jsem z ostravska takže asi Zlín. Posílám vin. Děkuji.
Reaguje to lépe i nad 2tis ot. a i vypnutí start stopu je fajn :) Shrek jezdí občas i blíž do Palkovic

Kam jezdíš do pl a kolik tam aktuálně stojí? Jsem z Ov :)

Odesláno z mého COL-L29 pomocí Tapatalk
 
Jezdím na pumpu PKN Orlen v Chalupkach projíždím kolem z práce poslední cena byla 5,99pz/l to je při kurzu 5,8 kc za zloty při pladbě kartou 34,7 kc za verva98.
 
Vyšla v IDS nová aktualizace software pro 1.5 a 2.0 Skyactiv-G, tak pokud někdo má naladěno ode mne (týká se BM, BN, GL), není problém aktualizovat:
U některých vozidel může docházet ke snížení výkonu a rozsvícení kontrolky kontroly motoru spolu s uložením DTC P61B:00 do paměti PCM při vysokých teplotách ve velkých nadmořských výškách. DTC P061B:00 – [PCM] Internal control module torque calculation performance problem V důsledku nesprávné logiky řízení PCM se může chyba výpočtu točivého momentu motoru zvětšit při vysokých teplotách ve velkých nadmořských výškách.
 
Chci poděkovat Shr3k za vynikající služby a podporu ladění souborů pro můj 3 2,0 165 koní.

Můžete cítit příjemné zlepšení ve střelbě ve středních nízkých otáčkách, vylepšenou odezvu na plyn a pěkný dosah až 6800 ot./min.

Moje požadavky (i příliš mnoho) uspokojil s velkou rychlostí a přesností.

Nainstaloval jsem rev. C upraveno a zatím žádný rozdíl nepozoruji.

Otázka, která by mohla zajímat ostatní:
Vede zvýšení předstihu zapalování v nízkých otáčkách se středním nebo vysokým zatížením ke zvýšení spotřeby nebo je to vlivné?

(Doufám, že jsem vzhledem k použití překladače Google nenapsal chyby)
 
Tak včera emise + STK, emise řečeno slovy technika co to měřil "bez problému", srovnával jsem hodnoty před dvěma lety bez úpravy a teď s úpravou BBR a výsledky +- stejné, dokonce na volnoběh CO 0.000, jen musel zvýšit rozsah otáček na volnoběh, aby se to vešlo, to už ale dělal i minule, kolik to má mít? Měl nastaveno 550-600 a musel zvedat na 600-650.
 
Všechny Skyactiv-G Mazdy Euro5/6 mají 550. Jen jiné trhy, např. JDM, mají občas 600. Já dávám 600.
1628230187007.png
 
Ano BBR tam má IMO 625...

Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk
 
Auto upraveno pred par tydny a najeto cca 1500+km.
Co se tu resi spotreba tak nevim, auto mam kratce a neumim jezdit tak abych se hlidal a tlacil to extra dolu a navic k tomu seznamovani se s autem. Ale i tak dle posledniho tankovani 7,2l/100.
Je znat ostrejsi reakce plyn uz v nizsich otackach, coz se me dost libi ve meste, nebo ze pri potrebe zrychlit neni potreba vzdy podradit. Kone navic jsou taky znat. Nejlip to vystihla zena: Ted jsem jela domu a vsichni jeli nejak pomalu?
Zvuk motoru mi napoprve prisel takovy surovejsi, ale mohl to byt jen pocit protoze ted mi to nijak neprijde.
 
Už tu nekdo měřil zrychlení z 0 na 100km na M3 BM/BN u 88KW před odemčením výkonu a po odemčení? Podle mě by to mohlo být znat, jelikož se odemkne nad 4000tisíce pružnost otáček a 100km lze dosáhnout už při dvojce. Oficiál tvrdí 8,7s.
 
Přidávám svoji zkušenost s odemčením výkonu u BM 88kW AT od Shr3ka. Musím potvrdit zkušenosti ostatních, auto je ve vyšších otáčkách dynamičtější. Dokonce má lepší zvuk, to prý díky změně úhlu natočení vaček. Jestli ještě někdo váhá, tak doporučuju všema deseti. A Shr3kovi ještě jednou díky :)
 
Dneska jsme na @Relyman -ově CW trochu ladili DISInu podle klepsenzoru. Jezdí trvale na N98+, tak se podařily celkem slušné procentuální nárůsty, než se začal ozývat. Ještě snad něco dlouhodoběji naloguje ForScanem Lite, protože ELM327 i dokonce Android rádio má a případně to upravíme. Je fajn, že známe nějaké hranice, kam až jde zajít u vysokooktanu.
 
Děkovat není třeba, však sis to zaplatil... ;)
Tak firmy to robia za 300eur/7500kc , bez vypnutia Egr, bez deaktivacie i-stopu, mazania Dtc kodov (a nie za 15 minut).. Tak je aj zaco dakovat :cool::cool:
edit: tak vypnutie start stop 80euro, vypnutie egr 120, revlimiter 120, dtc off 36 (uz po zlave v kombinacii s upravou ecu :D a zlave po online registracii ) podla prveho linku na upravy na google
 
Poslední úprava:
Chtěl jsem zadat požadavek o přehrání mapy ale po zadání údajů mi nejde odeslat tvrdí mi to že:
"Cannot execute SQL statement: Duplicate entry 'JMZGJ697671317789' for key vin"

Poradí někdo?

Jinak už mám od @shr3k mapu upravenou a je to lepší než origo. Tentokrát bych šel do Stage1 - tankuju jen 100ku tak co už :grinning:
 

Podobná vlákna

Odpovědi
224
Zobrazení
35K
Back
Top