• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

Proběhla nějaká změna a BP 90kW verze už nejde přehrát na silnější 110kW (odemknout)? :O Zdá se mi to nebo jsi to @shr3k smazal?

1629361955150.png
 
Proběhla nějaká změna a BP 90kW verze už nejde přehrát na silnější 110kW (odemknout)? :O Zdá se mi to nebo jsi to @shr3k smazal?

Zobrazit přílohu 36207
Nejde jednoduše "odemknout" tak, že bys nahrál nebo převzal mapy ze silnější verze. Je na tom prostě práce navíc. Cokoliv sériového nebo "továrního" je označeno jako Stage 0, cokoliv nesériového jako Stage 1. Stage 1 se pak může individuálně přizpůsobit potřebám a tankovanému benzínu třeba.
 
Nedávno jsem si nechal od shr3ka předělat na mé 6 GJ 2.0 mapu z N95 na N98 a po řidičsky velmi intenzivním měsíci musím doporučit :) Klesla spotřeba a auto jede zase o něco lépe, hlavně v otáčkách při plném autě to jde dost poznat. Díky. :)
 
Zdravím, už dlhšiu dobu zvažujem, že by som nechal upraviť CX-5 KF 2.5 G194 (motor PY-VPS, jednotka PYS7 Denso). Chcem sa vopred informovať u tunajších odborníkov, aké sú vlastne možnosti pri čisto SW úpravách v riad. jednotke ? Zaujímajú ma primárne nasledovné veci:

1. Zvýšenie max. otáčok (revlimiter),
2. Zvýšenie krút. momentu,
3. Vypnutie i-Stop systému.

Vopred ďakujem za odpoveď.

PS: stály zákazník servisu AUTO EFEKT Zlín...
 
Poslední úprava:
Všechno jmenované jde. Nicméně body přeřazení v automatickém módu zůstanou.
 
@shr3k Dlouho jsem tu nebyl, tak po delší době moje obligátní otázka... Co deaktivace vypínání dvou válců u 2.5 G194 jednotky? Už někdo někde přišel na to, jak na to? :p
 
@shr3k Dlouho jsem tu nebyl, tak po delší době moje obligátní otázka... Co deaktivace vypínání dvou válců u 2.5 G194 jednotky? Už někdo někde přišel na to, jak na to? :p
Odpojit oba OCV ventily a deaktivovat příslušné DTC. DTC tabulku jsem asi nalezl. Chceš být pokusným králíkem?
 
Počkej... :rolleyes: hhhmmm... Ne :innocent: Ale koukám, že je to ne dobré cestě, teda jestli je to už "jen" o tom najít nějakého králíka... :p Myslím ale, že dříve půjde moje CX-5ka zase o dům/garáž/parkoviště dál...
Odpojit oba OCV ventily a deaktivovat příslušné DTC. DTC tabulku jsem asi nalezl. Chceš být pokusným králíkem?
 
Úprava "Stage 1" podľa cenníka 143 -> 153 kW (cca +7%), vyzerá na prvý pohľad ako zanedbateľný prínos. Aký max. potenciál sa dá reálne dostať z 2.5 G194 (PY-VPS) po všetkých úpravách ?
 
Dalsie upravy by mali nadvezovat na novy hardware ako sanie, zvody, vyfuk, vacka, potom uz len instalacia turba a vymena internych casti motora za odolnejsie.
 
Úprava "Stage 1" podľa cenníka 143 -> 153 kW (cca +7%), vyzerá na prvý pohľad ako zanedbateľný prínos. Aký max. potenciál sa dá reálne dostať z 2.5 G194 (PY-VPS) po všetkých úpravách ?
Cca 220 koní, ale komplet otevřeno, sání, svody dlouhé bez prvního katalyzátoru, catback výfuk. Bez zlepšení vyplachování to jinak u atmosféry nejde.

Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk
 
je nekde rozepsano co vse jde upravovat v ramci DTC?
konkretne pro BM 88kW (PE)
vim o i-Stopu, doufam ve sklapeni zrcatek, stahovani oken pres DO ale netusim co jde jeste namyslet...
 
je nekde rozepsano co vse jde upravovat v ramci DTC?
konkretne pro BM 88kW (PE)
vim o i-Stopu, doufam ve sklapeni zrcatek, stahovani oken pres DO ale netusim co jde jeste namyslet...
DTC - Diagnostic Trouble Code.

Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk
 
Ahoj @shr3k ,
můžu se někdy v Praze stavit na přehrátí ŘJ na 2.2 Sky-D ze 110kW na 129kW?
Kdy a kde pokud ano??
P.S. uz jsem jednou psal, ale nekam mi to zmizelo ?
Díky
Honza
 

Podobná vlákna

Back
Top