Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
V čem je lepší vyrobený kus po 300000? Mám 302xxxKdyž ND1, určitě bych kupoval s VIN 300000- a vyšším - větší ventily jako u ND2.
Vždyť to tam píšu "větší ventily jako u ND2".V čem je lepší vyrobený kus po 300000? Mám 302xxx
Když to netočíš nad 6 tis, tak možná i horší průběh?Nerozuměl jsem.
Myslíte, že ND1 může jet rychleji než ND2?
Nechci dělat žádné zásadní změny, musím to používat na ulici, ne na trati. Pouze mapování koncovky výfuku a ECU.
Graf ukazuje srovnání mezi MX-5 ND 160cv a ND2 184cv se standardními motory
Zobrazit přílohu 37777
OK nezlob se, jsem jen člověk a tvé odpovědi jsem nerozuměl, tak se ptám, díky za infoVždyť to tam píšu "větší ventily jako u ND2".
Výhoda ND1 je PCM Denso 2MB, která je dostatečně prozkoumaná. ND1 s VIN 300001- má stejně kvalitní vyplachování, ND2 má navíc jen pečlivěji vyvážený klikový mechanismus, takže posunuli výkon díky max. otáčkám. Stejně tam má ale největší vliv vyplachování = svody bez prvního katalyzátoru.Nerozuměl jsem.
Myslíte, že ND1 může jet rychleji než ND2?
Nechci dělat žádné zásadní změny, musím to používat na ulici, ne na trati. Pouze mapování koncovky výfuku a ECU.
Graf ukazuje srovnání mezi MX-5 ND 160cv a ND2 184cv se standardními motory
Zobrazit přílohu 37777
Omlouvám se, ale s překladačem z češtiny do italštiny musím tlumočit mnoho slov, protože jsou zvláštní.Jak dobrý? Sal jsem prozkoumaný. Catalyzátor "Primární" funguje jen při ohřevu motoru, od toho se jmenuje WU-TWC (Warm Up Tripple Way Catalyst). VVT jde upravit na všem, potíž je spíš s tabulkami předstihu zapalování - chovají se nějak podivně.
Při ohřátém motoru a demontovaném WU-TWC auto emisní normy, resp. emisní zkoušku splní.Takže říkáte, že odstraněním katalyzátoru na rozdělovacím potrubí z horkého motoru di nebyly žádné problémy s předpisy proti znečišťování?
Ale pokud primární katalyzátor slouží pouze jako studený motor, proč se výkon hodně zlepší umístěním výfukového potrubí bez katalyzátoru?
Možná je menší nárůst způsoben nemožností změny zálohy?
Je to možné vypnout a záruka padá, pokud na to servis přijde. Asi to dám do nějakých FAQ, protože otázky typu "aký to má vplyv na záruku" jsou tu pořád dokola.Ahoj, zdá sa, že som bol vhodne odkázaný na tento thread. Na mojej M6 ma trápia vibrácie počas 2valcového režimu motora (odsledované z infotainmentu). Najradšej by som sa celej tejto feature zbavil. Zaujímalo by ma teda, či sa podaril v tomto ohľade nejaký pokrok a ak áno aký to má vplyv na záruku. Ďakujem.