Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Poznámka: 220 tacho je určite výsledok "ladenia". Normálne ide 88 kW Mazda 3 len veľmi ŤAŽKO cez 200 km/h (Samozrejme - maximálka je 195 km/h ). Ja som dosiahol maximálne 212 (GPS) a to som sa "rozgúľal" z mierneho kopčeka (na diaľnici - samozrejme v Nemecku).Po shrekově úpravě jsem vytáhl 220 tacho 210gps m3 BM 88kw
A islo to viac ako 211?" Odemčení" Mazdy 3 BP G122 otestováno na neomezeném úseku dálnice v Německu (tu 70 to načetlo z nějakého kamionu ?). Ještě by to zrychlovalo, ale už se zhušťoval provoz, tak jsem to nepokoušel.
Zobrazit přílohu 40798
Omezovač rychlosti je standardně někde na 238.A islo to viac ako 211?
Lebo prave na tejto rychlosti je obmedzovac.
Škodí to katalyzátoru, asi aj lambdamAhojte,
Mam trojku BN dovezenu z US, teda je to 2.5 motor. Mam zaujem o cip, hlavne ide o lepsiu odovzu, odstranenie obmezovaca a pop&bang.
Videl som ze pop&bang sa neodporuca, viete vysvetlit preco?
Minimální. Větší moment a tím pádem výkon dosáhneš jen přes předstih, mírně pak přes variabilní časování ventilů. Pokud chceš přidat předstih na 95oktanový benzín a zajistit, aby to neklepalo, musíš tam na plný plyn brutálně obohatit směs, aby se spalovací prostor chladil odpařovaným benzínem. Skyactiv-G motory mají standardně vyjma extrémně uškrcených verzí lambda 0,85 při plně otevřené škrticí klapce po celý rozsah otáček. Pro uvedené je potřeba tak lambda 0,65.Když bych nadále tankoval jen 95oktanový benzin, je nějaký odhad posunu výkonu? Ovlivní to životnost motoru? Děkuji!
Děkuji za vysvětlení, takže pokud to chápu správně, má ta úprava smysl jen tehdy, pokud budu pak tankovat jen a pouze "98ku"? A pokud by to tak bylo, tak selský rozum mi říká, že i tak bude motor poté více namáhán a při vyšší ceně za benzín by ve finále úspora na palivu byla zanedbatelná, ne-li žádná? Nebo se pletu? Díky!Minimální. Větší moment a tím pádem výkon dosáhneš jen přes předstih, mírně pak přes variabilní časování ventilů. Pokud chceš přidat předstih na 95oktanový benzín a zajistit, aby to neklepalo, musíš tam na plný plyn brutálně obohatit směs, aby se spalovací prostor chladil odpařovaným benzínem. Skyactiv-G motory mají standardně vyjma extrémně uškrcených verzí lambda 0,85 při plně otevřené škrticí klapce po celý rozsah otáček. Pro uvedené je potřeba tak lambda 0,65.
Spousta úpravců směs na plný plyn nechá na 0,85 a ochudí mapy pro uzavřenou smyčku v oblasti pod plným plynem a přidá nějak od oka předstih. Pak zbytečně roste teplota, namáhají se kroužky, ventily a první katalyzátor a motor klepe, takže klepsenzor stáhne přidaný předstih zpět. Výsledkem je dojem, že auto nežere, ale pak ani nemá plný výkon tak, jako v sérii.
Ne tak docela, oktany jsou vždycky oktany. S oktany není potřeba pro přidání předstihu sahat na směs.Děkuji za vysvětlení, takže pokud to chápu správně, má ta úprava smysl jen tehdy, pokud budu pak tankovat jen a pouze "98ku"? A pokud by to tak bylo, tak selský rozum mi říká, že i tak bude motor poté více namáhán a při vyšší ceně za benzín by ve finále úspora na palivu byla zanedbatelná, ne-li žádná? Nebo se pletu? Díky!