• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

Pred časom (pár mesiacov) som si dal upraviť u shr3k-a moju Mazdu 3 BN G120 na Stage 1 / 95 oktánový benzín (+ automatické uzamykanie).
Po predošlej dohode cez internet (približná požiadavka) prebehla úprava rýchlo - PROFESIONÁLNE , hneď som volil stage 1, skúšobná jazda, platba a odchod domov na vylepšenej Mazde. Tých pár sto km z východu SR do Zlína stálo za to. V Zlíne sme ešte aj tak neboli, tak sme mali aj rodinný výlet :).

Po pár mesiacoch (odskúšaní) by som to zhrnul tak, že Mazda ide lepšie v celom rozsahu otáčok, lepšie ťahá do kopcov = menej radím. Nad 4000 ot to ide doooooosť DOBRE :). "Plyn" má lepšiu odozvu... Mazda dokáže byť stále úsporná ako predtým - AK sa ide šetrne. Počas dovolenky cca 3000 km som sa dostal na bežnú hodnotu = spotreba je cca rovnaká. Samozrejme ako sa spomína - ak sa využíva výkon, spotreba rastie.

Človek si na nárast / odomknutie časom zvykne (pri bežnej jazde), ale späť by som sa už nevrátil. Auto je teraz "plnohodnotné" a za moje peniaze mám všetok výkon, ktorý ponúka. Vlastne keď sa tak zamyslím... dnes nie je veľa áut, za ktoré by som moju Mazdu vymenil. Ale som si DOBRE vybral = po 5 rokoch stále sadám do auta s radosťou - vôbec nezovšednelo (ani dizajnovo ani jazdnými vlastnosťami). (Moja dcéra ma niekedy obviňuje, že sa k Mazde správam, akoby bola živá )?

Takže ešte raz - "Vďaka shr3k" za SKVELÚ prácu ?
 
To jsou přesně má slova. Stejný auto a stejná úprava. Skvělý auto.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Ahoj, uvažuji o pořízení Mazdy 3 r. 2020 (BP?) s tím, že bych rád rovnou požádal o odemknutí stage 1. Chtěl bych se zkušených zeptat, zda je to možné jen u G122 nebo i u G122 hybrid? Pokud se ptám na nesmysl, tak mě nekamenujte.
 
Tiež by som chcel odomknúť svou 3ku len do Čiech nemám cestu.
@shr3k neplánujes cestu na Slovensko verím, e by sa nás našlo viac co by sme prišli na navýšenie výkonu :)

Odoslané z SM-A528B pomocou Tapatalku
 
G122 je pouze mild-hybrid, v BP standart od začátku výroby. Mám ten samý motor G122 s mildhybridem a už víc jak rok odemčeno od @shr3k a max spokojenost. takže odemčení ti vřele doporučuji, stojí ten rozdíl zato.
 
"murgas.mario77" - myslím, že sa oplatí dohodnúť sa so @shr3k (om) a dostaviť sa do Zlína. Jeho cena je povedzme symbolická a aj s cestou to bude stáť menej (prípadne podobne) ako návšteva niektorej z našich chiptuningových firiem. S tým rozdielom, že väčšina firiem Mazdy ani veľmi často nerobí. @shr3k tu má už pekné vlákno s veľa spokojnými vlastníkmi upravených áut.
 
Mam dotaz(asi hlavne na Shr3eka) a doufam, ze se to tu jeste neprobiralo.
Mazda uvadi, ze zamerne zpozduje reakce motoru.
https://www.autoforum.cz/predstaven...-zpozduje-reakce-motoru-aut-na-pokyny-plynem/

Po odemceni vykonu tu vsichni shodne rikaji, ze motor je zivejsi a rychleji reaguje.
Shr3ek upravuje vykonove mapy. Je tam i nejaky parametr jako doba reakce na seslapnuti pedalu?
Nebo je zrychleni reakce dano jen ciste posunutim krivky vykonu do vyssi oblasti a tim lepsi prubeznou reakci?
Diky
 
@celebrex není jasné, na jaké auto se ptáš. Existují různé strategie. Obecně na každý rychlostní stupeň je k dispozici tabulka požadované akcelerace v m/s2, kde je jedna osa plynový pedál a druhá aktuální rychlost. Starší jednotky mají vyloženě moment vs pedál plynu vs otáčky.
 
Ten clanek je z roku 2020, takze se nejspis tyka novejsich motoru. Mam objednanou 6 2.5. Nakup je vysledkem pozadavku na vykon (spise na kroutak v nizkych otackach), financnimi moznostmi, velikosti, situaci na trhu a spokojenosti s Mazdou (uz 2x). Automatiku jsem bral, protoze nic jineho k objemu 2,5 neni a bylo potreba neco objednat celkem rychle, ale nemel jsem moznost vyzkouset. Jinak mam najeto pres 600tis v manualech a jsem zvykly na prime spojeni ridicova akce- reakce auta. S automatikou mam zkusenosti pouze ze zapujceneho volva (starsi 2,5turbo) a tam me moc nevyhovovala prodleva automatiky + prodleva turba. Z jineho zdejsiho vlakna o mazdi automatice uz vim, ze normal rezim moc podtaci a sport rezim neni uplne na bezne jezdeni, takze tak nejak predpokladam, ze povetsinu budu radit v manualnim rezimu. Coz je za mne OK, obavam se spis one prodlevy reakce. Vykon 2,5 povazuji pro mne za dostatecny.
Omlouvam se, ale z Tve odpovedi nechapu, jestli pri odemknuti vykonu nejak menis onu prodlevu reakce motoru, jak pisou ve vyse uvedenem clanku.
 
Ne nic takového se tam nemění. Ani si nejsem vědom, že by jednotky Skyactiv-G nějakým takovým zpožděním disponovaly. Ostatně můžeš si nalogovat grafy APP a TP.
 
Poslední úprava:
Ahojte, prelúskal som celé vlákno ale našiel len drobek skúseností s odomknutím výkonu u motorov s automatickou prevodovkou. @shr3k prosím ťa, je rozdiel podobne znateľný ako u manuálov alebo sa čipovať viac oplatí šaltpáky? :) vďaka
 
Ahojte, prelúskal som celé vlákno ale našiel len drobek skúseností s odomknutím výkonu u motorov s automatickou prevodovkou. @shr3k prosím ťa, je rozdiel podobne znateľný ako u manuálov alebo sa čipovať viac oplatí šaltpáky? :) vďaka
Nepíšeš konkrétní model, ale automaty jsou stejně omezené jako manuály. Určitě se nevyplatí nic odemykat na 118 kW 4x4 CX-5, tam už je všechno odemčené a pomůže jen Stage 1, tzn. VVT předstih atd.
 
Nepíšeš konkrétní model, ale automaty jsou stejně omezené jako manuály. Určitě se nevyplatí nic odemykat na 118 kW 4x4 CX-5, tam už je všechno odemčené a pomůže jen Stage 1, tzn. VVT předstih atd.
BTW, při Stage 1 u té "118 kW 4x4 CX-5" za použití 100oktanového benzínu, je znát trošku oživení zrychlení (je nějaký feedback od uživatelů?) ? A nezkracuje se tím životnost motoru? Ptám se protože za jarní odemknutí M3 BP na 150 koní bylo perfekt. Ještě jednou děkuji, je to lebeda při předjíždění. Samozřejmě stále nutno vhodně podřadit, ale změna tam je.
 
BTW, při Stage 1 u té "118 kW 4x4 CX-5" za použití 100oktanového benzínu, je znát trošku oživení zrychlení (je nějaký feedback od uživatelů?) ? A nezkracuje se tím životnost motoru? Ptám se protože za jarní odemknutí M3 BP na 150 koní bylo perfekt. Ještě jednou děkuji, je to lebeda při předjíždění. Samozřejmě stále nutno vhodně podřadit, ale změna tam je.
20 Nm navíc při 1750 otáčkách patrně poznat je.
 
Ahoj, moje zkusenost se Stage 1 od @shr3k na Mazda 6 2.0 165k v manualu na 100-oktanovy benzin je pozitivni, motor rychleji reaguje na i castecne seslapnuti plynu a ma znatelne vetsi zatah v nizsich otackach, uz tak kolem 2500, ve vysledku clovek zdaleka nemusi tak moc podrazovat. Samozrejme se to docela projevi na spotrebe (kterou jsem uz pred timto zasahem mel nekdo okolo 9.5 litru), takze tomu, kdo chce jezdit primarne usporne, bych to nedoporucil, to by musel az nerealne lehounce na plyn, s defaultnim setupem jde jezdit usporne mnohem snaz a prirozeneji. Ja jsem kazdopadne spokojen a dekuji, @shr3k.
PS: @shr3k, pokud by tady slo postnout srovnani defaultni mapy a upravene, byl bych celkem zvedavy na detaily te upravy.
 
Děkuji @shr3k za včerejší nahrání Stage 1 ze 121 kw na 129 kw,vypnutí otravného start stopu a přidání pár nastavení do infotainmentu.Operace trvala asi 10min. a pak už jen projetí.Ještě jednou díky
 
Cítíš nějaký rozdíl v té změně 121 vs 129kW?
U mé 88kW určitě rozdíl je ale u té G165 by mě to zajímalo...

Samsung S22 256GB Tapatalk
 

Podobná vlákna

Odpovědi
218
Zobrazení
33K
Back
Top