• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

Tak jsem díky shr3k zvedl výkon ze 107kw na 129 kW,je to dost znát,krásné to už táhne od spodu,uvidím dál až najedu více km,jako bonus byla i nahrání map do navigace,díky za vše, můžu všem jen doporučit
 
Neboli tie slabsie verzie orezane iba hore a zvysok bol rovnaky, ako na nepriskrtenom motore?
Asi jo,ale je tam více věcí co se tam udělalo,nastavení na benzín min 98 atd,nejsem odborník na tohle,to ti musí někdo jiný říct nebo si o tom přečíst
 
Mazdár všem. Tak od soboty mám od mistra @shr3k taky odemčeno :) Navíc mi aktivoval automatické zamykání dveří a naopak trvale deaktivoval i-stop, který je teda momentálně díky údajně mrtvé baterce podle auta stejně neaktivní. Zatím s autem najeto 50 km jen v SO domů, takže zatím nemůžu moc hodnotit změny, ale těším se na každou další jízdu. Dneska jsem teda v práci druhým autem, takže uvidíme od zítra ;-) Mějte se nádherně a @shrekovi ještě jednou děkuji ;)
 
Mazdár všem. Tak od soboty mám od mistra @shr3k taky odemčeno :) Navíc mi aktivoval automatické zamykání dveří a naopak trvale deaktivoval i-stop, který je teda momentálně díky údajně mrtvé baterce podle auta stejně neaktivní. Zatím s autem najeto 50 km jen v SO domů, takže zatím nemůžu moc hodnotit změny, ale těším se na každou další jízdu. Dneska jsem teda v práci druhým autem, takže uvidíme od zítra ;-) Mějte se nádherně a @shrekovi ještě jednou děkuji ;)
Odemčeno na kolik?
 
Též jsem po roce vlastnictví rozhodl že navštívím Shr3ka a zkusím něco poladit, když ho mám skoro u baráku. První fáze byla stage 0.5, která zahrnuje originální mapu s limitery G165, což bylo hned poznat následovně... První polovina spektra otáček úplně stejná a od 4000 otáček je ručička otáčkoměru mnohem živější. Za mě dostačující změna.
Nicméně pár dní poté jsem nechal nahrát stage1, což zahrnuje individuální nastavení pro nejlepší poměr ke kvalitě konkrétního oktanoveho čísla. Ladil se předstih, VVT, otáčky, volnoběh, lambda a výsledkem má být živější střed otáček, respektive rychlejší dosažení kroutiveho momentu za nepatrné zvednutí emisí. Výsledek zatím neposoudim, pač mám málo najeto a může se zdát placebo, ale řekl bych, že to poznat je a že už od 2500 otáček zabírá lépe. Jezdím na Vervu 100. Když bude možnost, hodlám natočit nějaká pružná zrychlení a uveřejnit.

Mazda 3 BN
 
Včera aplikováno Stage 0.5, zatím jen zkouška včera na dálnici zpátky do Plzně v tom debilním počasí, ale..!. Jako je to jiný auto ;) Od 4 tis vejš konečně pokračuje a jen potvrzuji slova mnohokrát zde napsaná výše. Za mne, prozatím ;), dostačující. @shr3k , prostě díky! Profi přístup, rozhovor a za pár chvil hotovo. A konečně vypnutej otravnej i-stop. Pak ještě zastávka na oledkování a výměna klanovských podtácků na SPZ u @Natural , další supr pokec a precizní práce. Oba skvělí. Jako jestli jsou v MazdaKlanu všichni takoví, tak jsem tu fakt rád a na správném místě. Fajn mazdí odpoledne.
 
Poslední úprava:
Vcera dostala mazdicka doping a rozdiel je viditelny. Odozva plynu je omnoho lepsia a auto celkovo zivsie. Za mna maximalna spokojnost. Taktiez aj vypnuty istop, automaticke zamykanie. @shr3k dakujem! Do buducna este poriesime CX-7 ;)
 
Zdravím,
mám 2.0 121 kW v Mazdě 6 z června 2015. Je možné odemknout výkon, pokud ano na jaké hodnoty. Měl bych zájem o tento proces,kam s tím mohu přijet?

Díky.
 
Info je v příloze v prvním příspěvku
 
Zdravím,
měl bych zájem o upravu ale chci se ještě na nějaké věci zeptat. Mám CX-5 KF, motor PY 143kW, u mého motoru je u EGR ventilu napsáno redukce co si pod tím mám představit a jaký pozitivní/negativní vliv na motor a jízdní vlastnosti to má? DTC je nějaký seznam co vše lze změnit? Vím třeba o strat/stop systému ten mi ale nevadí ani vypínání válcu alespoň zatím ale nevím co dalšího by bylo u mého auta těmito kódy změnit.

Můj požadavek by byl na takovou úpravu aby při zrychlování mělo auto víc síly jelikož když se uvolní pruh a já sešlápnu pedál plynu tak je zrychlování takové vlažné. Samozřejmě rád se i svezu takže asi bych šel i do zvýšení otáček motoru pokud to u mého motoru lze provést tuto úpravu. Bude to asi spíš na konzultaci s shr3k ale rád si poslechnu názor někoho po úpravě kdo má CX-5 s 2,5l motorem.

Díky
 
11.3 u Shr3ka nahraná STAGE 1 na CX3, 4x4 AWD, 2.0L 150KW,AT, -2015. Výrazně se snížil hluk motoru, nad 3000ot je to lehce živější....a snad i trochu padne spotřeba.
Vše za 40minut hotovo.

Spokojenost a díky.
 
Tak tohle byla pouze demonstrace čtvrtého stupně. Nikoli maximalka

Mazda 3 BN
 
Máte někdo graf průběhu výkonu a krouťáku pro default 2.5 141 kW? Úpravu mám hotovou a přemýšlím, že bych to nechal odbrzdit a porovnal skutečné hodnoty, nikoliv jen dojmy. ?
 

Podobná vlákna

Back
Top