- 867
To není origo výkon ale stage 1 úprava na 129 kWTo ano ale že by plně otevřený výkon motoru tedy verze 121kW měla v reálu 130kW mi přijde silně nepravděpodobné.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
To není origo výkon ale stage 1 úprava na 129 kWTo ano ale že by plně otevřený výkon motoru tedy verze 121kW měla v reálu 130kW mi přijde silně nepravděpodobné.
Tak jedině, že přečteš přes OBD-II ForScanem identifikaci PCM...Já měl teď softwarovou aktualizaci ecu motoru na garanční prohlídce. Dle všeho by to ale mělo nahrát software pro tu G150 po změně konfigurace? Projíždím auto akorát v Německu a přijde mi nějak líný.
Zkusím vyčíst. Jinak není nějaký posun s deaktivací vypínání válců? Teď po "SW Updatu" zase trvalo circa 350km, než CD znovu začalo. Není tudíž nějaký softwarový řešení třeba už? Že by si auto vymyslelo nějakou minor chybu, díky který by to prostě CD nepustilo. Vím, že jsme řešili jen fyzické odpojení solenoidů.Tak jedině, že přečteš přes OBD-II ForScanem identifikaci PCM...
Hlavně sleduj ty regenerace, protože https://www.mazdaklan.cz/threads/velmi-caste-vypalovani-dpf.5720/page-5#post-127811 60-70 před úpravou není nic moc... 50 km a bude tam padat P243CTak i já jsem se přidal do skupiny upravených od @shr3k a můžu říct, že paráda ? 129kW na 154kW, EGR Off, automatické zamykání a i-stop Off už z dřívějška.
Motor má lepší zátah a hlavně už tak neváhá jestli se opravdu rozjet nebo ne ? přijde mi, že to i líp svižněji řadí.
Spokojenost, akorát je teď jízda dost návyková ??
Doporučuji všem, kteří ještě váhají a ještě jednou děkuji @shr3k
Ano sleduju.Hlavně sleduj ty regenerace, protože https://www.mazdaklan.cz/threads/velmi-caste-vypalovani-dpf.5720/page-5#post-127811 60-70 před úpravou není nic moc... 50 km a bude tam padat P243C
I se pocitově lépe sbírá do těch otáček ?Viď. Nad 4000 otáček vyletí jak raketa až do omezovače. Navíc má silnější průběh středu, taky lze vnímat rozdíl. Ještě že toho šikovného pána máme
Samsung S22 256GB Tapatalk
Rozhodně. ?Zrovna u tebe bych tomu věřil. Doslova tu trojku miluješ tak věřím že tohle odemknuti ti bude dělat radost ještě větší...
Samsung S22 256GB Tapatalk