• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

Aha tak to už jsem doma.
Stejně by ně zajímalo na kolik by se dala vyhnat G122 BP.
A taky kolik dá ten elektromotor a do jakých otaček vlastně funguje.
 
Já měl teď softwarovou aktualizaci ecu motoru na garanční prohlídce. Dle všeho by to ale mělo nahrát software pro tu G150 po změně konfigurace? Projíždím auto akorát v Německu a přijde mi nějak líný.
Tak jedině, že přečteš přes OBD-II ForScanem identifikaci PCM...
 
Tak jedině, že přečteš přes OBD-II ForScanem identifikaci PCM...
Zkusím vyčíst. Jinak není nějaký posun s deaktivací vypínání válců? Teď po "SW Updatu" zase trvalo circa 350km, než CD znovu začalo. Není tudíž nějaký softwarový řešení třeba už? Že by si auto vymyslelo nějakou minor chybu, díky který by to prostě CD nepustilo. Vím, že jsme řešili jen fyzické odpojení solenoidů.
 
Tak i já jsem se přidal do skupiny upravených od @shr3k a můžu říct, že paráda ? 129kW na 154kW, EGR Off, automatické zamykání a i-stop Off už z dřívějška.
Motor má lepší zátah a hlavně už tak neváhá jestli se opravdu rozjet nebo ne ? přijde mi, že to i líp svižněji řadí.
Spokojenost, akorát je teď jízda dost návyková ??
Doporučuji všem, kteří ještě váhají a ještě jednou děkuji @shr3k
 
Tak i já jsem se přidal do skupiny upravených od @shr3k a můžu říct, že paráda ? 129kW na 154kW, EGR Off, automatické zamykání a i-stop Off už z dřívějška.
Motor má lepší zátah a hlavně už tak neváhá jestli se opravdu rozjet nebo ne ? přijde mi, že to i líp svižněji řadí.
Spokojenost, akorát je teď jízda dost návyková ??
Doporučuji všem, kteří ještě váhají a ještě jednou děkuji @shr3k
Hlavně sleduj ty regenerace, protože https://www.mazdaklan.cz/threads/velmi-caste-vypalovani-dpf.5720/page-5#post-127811 60-70 před úpravou není nic moc... 50 km a bude tam padat P243C
 
Jen pro info, absolovována TK + emise s vypnutým EGR a bez ztráty kytičky. Samozřejmě, že kabely jsem měl do EGR ventilů zapojené :)
Takže ještě jednou pochvala pro @shr3k , vše funguje zatím bez problému. Očekávám, že se mi na tachometru objeví 300 000 km ;-)
 
Ne, mám zatím 215 000 km. Ale věřím, že tam ta 3 na začátku časem bude. Tedy doufám.
 
Zdravim vsechny.Jak kontaktovat Shr3ka?Někdo psal,že jezdí i do Zlina.Chtěl bych odemknout Mazdu 3 88 kW.Diky za připadne info.
 
Hore na lište mas obálku, zahajis novú konverzáciu, napíšeš jeho nick a správu pre neho.
 
Zase jedna CX-3 G120 pro kolegu v Rumunsku, 98 oktanů, změřeno vždy 2x. Připomínám, že CX-3 G120 nemá omezovač škrticí klapky jako BM/BN G120, jen omezovač výkonu. Perfektně zajetý motor, série 144 koní při 5160 ot/min, úprava 161,2 koní při 5883 ot/min, moment 219 Nm při 2745 ot/min, úprava 222 Nm při 2639 ot/min. Kratší svody zástavby v CX-3 jsou trochu poznat na výkonové špičce, není tam takový výkon jako u větší platformy.

cx-3-g120-98octane.png
 
Viď. Nad 4000 otáček vyletí jak raketa až do omezovače. Navíc má silnější průběh středu, taky lze vnímat rozdíl. Ještě že toho šikovného pána máme

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Viď. Nad 4000 otáček vyletí jak raketa až do omezovače. Navíc má silnější průběh středu, taky lze vnímat rozdíl. Ještě že toho šikovného pána máme

Samsung S22 256GB Tapatalk
I se pocitově lépe sbírá do těch otáček ?
Ale jak říkáš, nad 4000 to letí jak raketa.. ? Jako by to bylo jiné auto.. Takový úsměv na tváři jsem neměla hodně dlouho.
 
Zrovna u tebe bych tomu věřil. Doslova tu trojku miluješ tak věřím že tohle odemknuti ti bude dělat radost ještě větší...

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Zrovna u tebe bych tomu věřil. Doslova tu trojku miluješ tak věřím že tohle odemknuti ti bude dělat radost ještě větší...

Samsung S22 256GB Tapatalk
Rozhodně. ?
Dokonce jsem teď dostala nabídku na změření výkonu na brzdě. Úprava zaujala frajera, co mi voskoval auto, tak pokud se poštěstí, tak za pár kaček budu mít graf. ? Škoda jen, že teda nebyla Mazdice změřená i před úpravou..
 
Tak jsem se také rozhodl o úpravu od @shr3k. Od úpravy mám najeto 1500km, pokud se nemýlím, mám stage 0,5. Jak to říct... je to teď uplně jiný auto ;) .
Prvních 200km mi vzrostla spotřeba o víc než 1l/100km... Těžko se odolává na to nešlapat. Nyní se spotřeba ustálila a mám ji vyšší cca o 0,1l. Každopádně díky. Měl jsem se rozhoupat dřív :cool: .
 

Podobná vlákna

Back
Top