Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Supr, konečně vidím někoho, kdo si nechal auto upravit v záruce... asi do toho taky půjduTak jsem se také rozhodl o úpravu od @shr3k. Od úpravy mám najeto 1500km, pokud se nemýlím, mám stage 0,5. Jak to říct... je to teď uplně jiný auto .
Prvních 200km mi vzrostla spotřeba o víc než 1l/100km... Těžko se odolává na to nešlapat. Nyní se spotřeba ustálila a mám ji vyšší cca o 0,1l. Každopádně díky. Měl jsem se rozhoupat dřív .
Já ho měl taky upravené v záruce, a nikdy nebyl v servisu problém.Supr, konečně vidím někoho, kdo si nechal auto upravit v záruce... asi do toho taky půjdu
Já mám úpravu asi tři týdny najeto něco přes 500km a nemůžu si to vynachválit.Měl jsem to udělat už dávno.?Supr, konečně vidím někoho, kdo si nechal auto upravit v záruce... asi do toho taky půjdu
Tak to je blbé, mně naštěstí ne. A mám to už 2 roky.Ano problém nebyl, akorát mi to přehráli novou verzi při garančce, takže jsem opět na původních hodnotách motoru ?
Je nějaká nová verze?Ano problém nebyl, akorát mi to přehráli novou verzi při garančce, takže jsem opět na původních hodnotách motoru ?
Pokud jsi měl úpravu na továrních 110kw, max ti aktualizují software pro onu výkonnostní verzi, jako mně. Auto jede jako jako z praku. Dnes testováno směr Vídeň na okreskách Měl jsem obavy, jestli to není na původních hodnotách, ale zjevně se jim auto ukázalo jako 110kw verze a na tu nahráli aktualizaci. Po ní má auto krásné hladký přechody mezi 2 a 4 válcový režimem. Jinak úprava taky v záruce.Ano problém nebyl, akorát mi to přehráli novou verzi při garančce, takže jsem opět na původních hodnotách motoru ?
jj jak říká Michall a stejně mi to bylo řečeno i od Shr3ka když mi dělal úpravu. jednotky se už nepřehrají na původní 90 protože se továrně tváří jako 110 a proto skončí max tamPokud jsi měl úpravu na továrních 110kw, max ti aktualizují software pro onu výkonnostní verzi, jako mně. Auto jede jako jako z praku. Dnes testováno směr Vídeň na okreskách Měl jsem obavy, jestli to není na původních hodnotách, ale zjevně se jim auto ukázalo jako 110kw verze a na tu nahráli aktualizaci. Po ní má auto krásné hladký přechody mezi 2 a 4 válcový režimem. Jinak úprava taky v záruce.
Supr, díky za info... Jinak ten dvouválcový režim mě trochu štve... Celkem mu to trvá, než přepne na 4válcový režim a auto se třepe...Pokud jsi měl úpravu na továrních 110kw, max ti aktualizují software pro onu výkonnostní verzi, jako mně. Auto jede jako jako z praku. Dnes testováno směr Vídeň na okreskách Měl jsem obavy, jestli to není na původních hodnotách, ale zjevně se jim auto ukázalo jako 110kw verze a na tu nahráli aktualizaci. Po ní má auto krásné hladký přechody mezi 2 a 4 válcový režimem. Jinak úprava taky v záruce.
Zapíná se ten režim i když je vypnuté istop? Ja jsem si u trojky g150 ničeho nežádoucího nevšiml. Pokud se to vypíná, tak to není poznat.Supr, díky za info... Jinak ten dvouválcový režim mě trochu štve... Celkem mu to trvá, než přepne na 4válcový režim a auto se třepe...