• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

Tak jsem se také rozhodl o úpravu od @shr3k. Od úpravy mám najeto 1500km, pokud se nemýlím, mám stage 0,5. Jak to říct... je to teď uplně jiný auto ;) .
Prvních 200km mi vzrostla spotřeba o víc než 1l/100km... Těžko se odolává na to nešlapat. Nyní se spotřeba ustálila a mám ji vyšší cca o 0,1l. Každopádně díky. Měl jsem se rozhoupat dřív :cool: .
Supr, konečně vidím někoho, kdo si nechal auto upravit v záruce... asi do toho taky půjdu :)
 
Ano problém nebyl, akorát mi to přehráli novou verzi při garančce, takže jsem opět na původních hodnotách motoru ?
 
Ano problém nebyl, akorát mi to přehráli novou verzi při garančce, takže jsem opět na původních hodnotách motoru ?
Pokud jsi měl úpravu na továrních 110kw, max ti aktualizují software pro onu výkonnostní verzi, jako mně. Auto jede jako jako z praku. Dnes testováno směr Vídeň na okreskách :D Měl jsem obavy, jestli to není na původních hodnotách, ale zjevně se jim auto ukázalo jako 110kw verze a na tu nahráli aktualizaci. Po ní má auto krásné hladký přechody mezi 2 a 4 válcový režimem. Jinak úprava taky v záruce.
 
Pokud jsi měl úpravu na továrních 110kw, max ti aktualizují software pro onu výkonnostní verzi, jako mně. Auto jede jako jako z praku. Dnes testováno směr Vídeň na okreskách :D Měl jsem obavy, jestli to není na původních hodnotách, ale zjevně se jim auto ukázalo jako 110kw verze a na tu nahráli aktualizaci. Po ní má auto krásné hladký přechody mezi 2 a 4 válcový režimem. Jinak úprava taky v záruce.
jj jak říká Michall a stejně mi to bylo řečeno i od Shr3ka když mi dělal úpravu. jednotky se už nepřehrají na původní 90 protože se továrně tváří jako 110 a proto skončí max tam
jo a úpravu jsem měl taky v záruce a v pohodě. samozřejmě se tím nesmíš chlubit v servise
 
Pokud jsi měl úpravu na továrních 110kw, max ti aktualizují software pro onu výkonnostní verzi, jako mně. Auto jede jako jako z praku. Dnes testováno směr Vídeň na okreskách :D Měl jsem obavy, jestli to není na původních hodnotách, ale zjevně se jim auto ukázalo jako 110kw verze a na tu nahráli aktualizaci. Po ní má auto krásné hladký přechody mezi 2 a 4 válcový režimem. Jinak úprava taky v záruce.
Supr, díky za info... Jinak ten dvouválcový režim mě trochu štve... Celkem mu to trvá, než přepne na 4válcový režim a auto se třepe...
 
Já mám 90kw verzi, poté úprava od shreka na 120kw. Březen 22 garančka a nahráli novou verzi, kterou jsem psal shrekovi a ten mi psal, že to tam musíme nahrát znovu. Tak v březnu mě čeká poslední třetí garančka, tak potom se s ním domluvím a snad už to tam bude napořád ?
 
Jsem měl za to že to shr3k nahrává na origo 110kW jako je silnější verze.
Jako u starší 3 bylo 165 PS ale taky tam byl jiný kompresní poměr co si pamatuji.

Těch 118-120kW máte někdo změřené?

Jsem měl za to že víc jak 110kW bez dalších úprav (výměna HW motoru) není možné.
 
Neměříl jsem to. A mas pravdu. Nahraje tam originál 110 kW software
+ má ho ještě trochu poladěný a podle jeho infa dává asi 118+-
 
Hm…. Možná to bude jako u starších verzí (možná i u této) kde origo G120 taky neměla 120PS ale kolem 135 tak třeba Mazda v BP píše 150PS (110kW) jen kvůli tomu aby Skyaktiv X se 186PS vypadal líp v ceníku za ten nemalý příplatek.
 
Supr, díky za info... Jinak ten dvouválcový režim mě trochu štve... Celkem mu to trvá, než přepne na 4válcový režim a auto se třepe...
Zapíná se ten režim i když je vypnuté istop? Ja jsem si u trojky g150 ničeho nežádoucího nevšiml. Pokud se to vypíná, tak to není poznat.
 
Zapíná. Ale není to tak moc znát. Mě to ještě celkem dost vibrovalo, ale to mi vyřešil servis výměnou nějakých držáků chladiče a teď je to úplně minimální.
 
Zapíná se - aspoň mě na G122 ano a to bude stejný - v podstatě to skoro taky nepoznám pokud se nekouknu na displej - možná trochu línější reakce na plyn.
 

Podobná vlákna

Back
Top