• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

Zapíná se - aspoň mě na G122 ano a to bude stejný - v podstatě to skoro taky nepoznám pokud se nekouknu na displej - možná trochu línější reakce na plyn.
Já to právě poznám... Když se jede na menší zátěž, tak to jede na dva válce... Když přidám plyn, sepnou se 4 válce a jede to krásně plynule bez vibrací.
 
Ono se taky dost řešilo na jakých otáčkách - jestli jezdíš na 1500 otáček tak tam to je poznat víc - je to atmosféra a ta obecně moc pod 2000 ot nemá ráda. Jestli to drží na 2000 a víc tak to prakticky nejde poznat.
 
Neměříl jsem to. A mas pravdu. Nahraje tam originál 110 kW software
+ má ho ještě trochu poladěný a podle jeho infa dává asi 118+-
Mě říkal to samé.Jestli jsem ho dobře pochopil,tak říkal, že i origoG150 má uříznutý vršek, který on poladil.Takže +-118.

Ono se taky dost řešilo na jakých otáčkách - jestli jezdíš na 1500 otáček tak tam to je poznat víc - je to atmosféra a ta obecně moc pod 2000 ot nemá ráda. Jestli to drží na 2000 a víc tak to prakticky nejde poznat.
Je to jak píšeš, když je to pod 2000,tak mě chod přijde takový jako by nevyvážený.Když je nad 2000,tak to skoro nepoznám.Jinak přepíná krásně,v momentě kdy sešlápnu plyn okamžitě jedou všechny čtyři.
 
To by šlo mě bude asi v dubnu končit záruka tak pak už je to celkově fuk a teď na to stejně nemám čas.
 
Ne Shrek mi nahrál verzi 120kw, v té době byla ještě za 2800 Kč, koukám, že už je za 3tis.kč ?
Jo nahrál ti tam víc. Ale auto teď má základ 110 a tak se i tváří v autorizaku. Takže pokud ti tam budou dělat nějakou aktualizaci tak už nikdy nebude 90
 
Ono se taky dost řešilo na jakých otáčkách - jestli jezdíš na 1500 otáček tak tam to je poznat víc - je to atmosféra a ta obecně moc pod 2000 ot nemá ráda. Jestli to drží na 2000 a víc tak to prakticky nejde poznat.
Nojo, když já mám zaryto, že v obci se 50 jezdí na 4ku. A to je právě těch 1500 otáček ? Takže vy jezdíte všichni obec na trojku jo? No zkusím se převychovat z předešlého nafťáka ?
 
Nojo, když já mám zaryto, že v obci se 50 jezdí na 4ku. A to je právě těch 1500 otáček ? Takže vy jezdíte všichni obec na trojku jo? No zkusím se převychovat z předešlého nafťáka ?
Jezdím trojku 2000-2100 což je někde mezi 50-55km v hodině.Na čtyřku je na 50ku málo otáček.Taky jsem se musel přeučit a to jsem ani neměl naftu.?
 
Nojo, když já mám zaryto, že v obci se 50 jezdí na 4ku. A to je právě těch 1500 otáček ? Takže vy jezdíte všichni obec na trojku jo? No zkusím se převychovat z předešlého nafťáka ?
Jak kdy - někdy na 3 když to jede 50-55 a někdy na 2 když to jede do 45 nebo jsou úseky sama křižovatka zatáčka a td.
4 ve městě nedávám ani na 70.
Proste pod 2000 auto nedržím s výjimkou rozjezdů a odbočování a td.
Jako žádné atmosférické auto jsem nikdy nedržel pod 2000 ot úmyslně ani R6 2,8 a 3,2 kde to relativně mělo kultivovaný projev i na 1500 ale i tak….. a třeba staré 1,6 se mi na 1500 vyloženě dusili a duněli a to neměli žádné vypínání válců a td takže vždy na 4 válce. To samé Yaris od mladé sice 3 válec 1,0 ale pokud se s nim jezdilo nad 2000 tak měl i celkem pěkný projev.

Jezdit s atmo motorem pod 2 tisíce proste považuji za čuňárnu.
 
Jak kdy - někdy na 3 když to jede 50-55 a někdy na 2 když to jede do 45 nebo jsou úseky sama křižovatka zatáčka a td.
4 ve městě nedávám ani na 70.
Proste pod 2000 auto nedržím s výjimkou rozjezdů a odbočování a td.
Jako žádné atmosférické auto jsem nikdy nedržel pod 2000 ot úmyslně ani R6 2,8 a 3,2 kde to relativně mělo kultivovaný projev i na 1500 ale i tak….. a třeba staré 1,6 se mi na 1500 vyloženě dusili a duněli a to neměli žádné vypínání válců a td takže vždy na 4 válce. To samé Yaris od mladé sice 3 válec 1,0 ale pokud se s nim jezdilo nad 2000 tak měl i celkem pěkný projev.

Jezdit s atmo motorem pod 2 tisíce proste považuji za čuňárnu.
Mám to stejně ?
 
to Polsonside: Včera večer jsem to jenom kousek projel a zdá se mi,že to opravdu táhne při nižších otáčkách.Uvidím jak se to bude chovat až pojedu někam dál.Po 5minutovém projetí na rovině se to nedá objektivně zhodnotit.Jediný čeho jsem si všiml hned ,že se snížily a ustálily otáčky při volnoběhu.
Tak to by mohlo vyřešit můj vysoký volnoběh. Je to stage 1 na 98 oktanů?

Odesláno z mého moto g(60) pomocí Tapatalk
 
Vysoký volnoběh? Na to má vliv teplota ne?
Když nastartuju vymrzlé auto drží to já nevím cca 1200 ot.
Pokud je teplo (teplý olej) drží to cca 700 ot.
Pokud vypnu klimatizací a je teplo drží to 500 ot.
Otáčky jsou stabilní nelítá to.
 
Tak to by mohlo vyřešit můj vysoký volnoběh. Je to stage 1 na 98 oktanů?

Odesláno z mého moto g(60) pomocí Tapatalk
Ano je. Nicméně @shr3k dokáže nastavit i volnobezne otáčky. Auto má default tuším 550 a teď mám 600. O zahratem autě v kokpitu ani nevím. Prakticky nulový přenos vibrací. Otáčky po startu jsou logické pro rychlé zahřátí katalyzátoru. Výrazné to mají především Korejci a Japonci. S větší zimou déle trvá než spadnou. Vždy odjíždím až když spadnou.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Já právě v jiném vlákně řešil vysoký volnoběh kvůli kterému mě vyhodili z ME. 700 mám stabilně.
 

Podobná vlákna

Back
Top