• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

550 jsou standardní otáčky u manuálu Skyactiv-G bez klimy.
 
Tak jsem se ze zvědavosti dostal na brzdu... @shr3k mi cca dva roky zpět nahrál svou mapu a po roce ježdění jsme ještě zvedli předstih na 98+
M6 SkyG 2.0 manuál
IMG_20230118_185512.jpg
 
Poslední úprava:
pozri si prvu stranku tohto vlakna, Shr3k tam vsetko popisal
 
Já to tam teda nenašel
 
Ano, a o ní jsem tam zmínku nenašel
 
Mazdárek kluci. Máme Mazdu 6 Wagon, 1/2019, 2.0 benzín 121kW, manuál. Oplatí sa to chipovať? Je to cítiť?
Ďakujem pekne ?
 
Tam asi neni co chipovat, tam je max trochu jiny prubeh vykonu a kroutaku, ale osobne bych si myslel, ze na 6 to vicemene nepujde poznat, @shr3k bude urcite mit nejaky data.., nekdo to dela, nekdo ne. Za me ma smysl hlavne to klasicke odemceni z 145k na 165k…
 
Měřil už někdo plně odemčenou Mazdu 3 BP?
Našel jsem údaje k originál G150 kde je uvedeno toto.

0 -100 za 8,4s
0 -130 za 15,3s
0 -150 za 18,9s
0 -180 za 31,2s

60 -100 za 4,8s
80 -120 za 6,2s
100 -140 za 8,6s

Zajímalo by mne jaké časy má tedy plně odemčený motor, když tu byl výsledek z grafu, že má 170PS - tedy logicky musí být lepší například 80 - 120 by mělo být pod 6s.
 

Podobná vlákna

Back
Top