• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

Sice nie BP. Ale na BN som sa dostal 80-120kmh za 5.9sekundy pri 5C a pri zaradenom 3. prevodovom stupni. Meral som to aplikaciou Torque Pro
 
Co je 5C? Jo 5°C asi OK.
Nojo ale BN mě by to zajímalo u BP právě. BN měla kratší kvalty ne?
 
Taky by mě zajímaly výsledky BP... a třeba i reálné grafy z brzdy pro G122, G150 a odemčené G122... :)
 
Taky by mě zajímaly výsledky BP... a třeba i reálné grafy z brzdy pro G122, G150 a odemčené G122... :)
Na tyto modely (BP, DM) to potřebuješ 4x4 brzdu se simulací otáčení zadních kol (tzv. synchro mód), protože jinak ti tam zasahuje nějaký idiotský omezovač momentu při 3800 otáčkách za minutu, který se objevil někdy v říjnu 2020.

Tohle mám od BRE Performance, pro které jsem to dělal, 150k má v synchro módu 150.

JMZBP6HEA01115145_dynosheet_1.jpg

A tady je ten rozdíl, který nastal při zavedení té fičury, u 90 kW verze, která má tak bez synchro módu 112 koní.
Mazda 3 BP 90 kW (original PAL2-188K2-L vs PAL2-188K2-P power drop).png
 
Poslední úprava:
JJ proto bych rád kdyby třeba někdo z těch co už mají úpravu na 170 PS jak zde psali to v reálu zmeřil, asi o trochu lepší než BP G150 by to být mělo. Hlavně ty časy pružných zrychlení na 3 by byly fajn :)
 
Ano, už jsme to otestovali, Tomáš Mikuš to má na své CX-30.
 
A jaký to má vliv na spotřebu? Šla třeba o litr nahoru nebo se projevila jen nějaká decka?
 
A jaký to má vliv na spotřebu? Šla třeba o litr nahoru nebo se projevila jen nějaká decka?
O to by mi taky úplně nešlo. Třeba před poslední aktualizací SW motoru byl přechod mezi režimama ale docela cítit, po updatu už ne. Spíš mi vadí že se to vůbec děje a myslím si, že motor to jednou stejně odnese.
 
Tyjo já ani nevím jakou mám verzi, SW mi nikdy nepřehrávali a poznat to není, ale vždy držím motor nad 2 tisíci krom nějakých křižovatek/rozjezdů. VW to mají už dlouho a zatím OK, bych se toho zas tak nebál, no a pokud to jde vypnout pak super, jen kdyby mi měla stoupnout spotřeba o litr tak to už by mě asi zas štvalo, nějakou decku bych toleroval.
 
Myslím že decka by to nebyla, protože si někdy všimni,kolik je okamžitá spotřeba v plné palbě a se dvěma. Možná si uděláš odhad rozdílu ve spotřebě. Mám z toho sice taky obavy, ale myslím, že to není žádná technická novinka, a když se nepos..e tohle tak zas něco jinýho, to by pak bylo lepší vůbec nejezdit, takže doufám že to bude dlouho bez problémů sloužit.
 
Kdybys nejezdil taky špatně :)
Ale jo jak píšeš, sestřenka VW prodává, její manžel bejvalej mechanik, dnes vede pobočku a na toto sem se ho speciálně ptal a říkal, že v klidu, že se tohle nesere, narozdíl od jiných věcí. No on taky je rozdíl, že pokud jde ve 4V režimu máš okamžitou spotřebu vyšší jenže zas v ten moment na to šlapeš třeba akcelerace a td, pokud dat nohu z plynu jsi ve 2V režimu, takže podle toho se to zas tak porovnat nedá moc objektivně.
 
Podekovani shr3k - po nahrati N95 mapy do M6 (GL G165 M/T) motor v nizsich otackach ozil a reaguje rychleji na plyn.
A jako bonus i-Stop off.
 
Update po dalnicnich 300 km
Sice stale plati, ze pro vyjeti zpoza kamionu do rychleho pruhu do mezery ve strudlu predjizdejicich aut je potreba podradit, ale ted uz neni motor tak otupely a dela to s vetsim nadsenim. Na 6. stupen pri 130 km/h a proslapnuti na podlahu jsem mel predtim pocit, ze mam rucku "zatazenou" na jeden, dva zuby. S novou mapou zacne zrychlovat (v ramci atmosferickeho benzinu).

Pocit reakce na plyn ted presne vystihuje prirovnani, ktere uz tady nekolikrat padlo - jako by byl opet s mechanickou vazbou.
A to je navykove a zabavne :)
 

Podobná vlákna

Back
Top