Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Na tyto modely (BP, DM) to potřebuješ 4x4 brzdu se simulací otáčení zadních kol (tzv. synchro mód), protože jinak ti tam zasahuje nějaký idiotský omezovač momentu při 3800 otáčkách za minutu, který se objevil někdy v říjnu 2020.Taky by mě zajímaly výsledky BP... a třeba i reálné grafy z brzdy pro G122, G150 a odemčené G122...
ano 5°C. BN g120 mala dlhe prevody. Podla mna g150 ma take iste. Ale BP je zas tahsiaCo je 5C? Jo 5°C asi OK.
Nojo ale BN mě by to zajímalo u BP právě. BN měla kratší kvalty ne?
Řešili jste tedy jen odpojením solenoidů a vypnutím DTC?Ano, už jsme to otestovali, Tomáš Mikuš to má na své CX-30.
Zkrátka simulace vykuněného auta.Řešili jste tedy jen odpojením solenoidů a vypnutím DTC?
Předpokládám tedy, že to nijak neomezilo činnost 24v systému ani dalších přidružených fíčurek?Zkrátka simulace vykuněného auta.
48V? Patrně ne, žádné hlášení nemám.Předpokládám tedy, že to nijak neomezilo činnost 24v systému ani dalších přidružených fíčurek?
Nevím, myslím, že to neřeší.A jaký to má vliv na spotřebu? Šla třeba o litr nahoru nebo se projevila jen nějaká decka?
O to by mi taky úplně nešlo. Třeba před poslední aktualizací SW motoru byl přechod mezi režimama ale docela cítit, po updatu už ne. Spíš mi vadí že se to vůbec děje a myslím si, že motor to jednou stejně odnese.A jaký to má vliv na spotřebu? Šla třeba o litr nahoru nebo se projevila jen nějaká decka?