• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

Škoda, že shr3k nemá nejakú pobočku aj na Slovensku... Tiež by som sa rád zbavil toho "tupého" plynu. :)
 
Mazdár, máte někdo úpravu 2,5 benzínu 143kw? Koukal jsem, že sh3k nabízí i tento motor a v tabulce je až 153kw (pro 98 oktan). Trochu by mě zajímalo chování s 95+vif, co nyní tankuji a event spotřeba. Díky. Ve fóru jsem zatím nenašel, že by tento motor někdo měl zatím upraven.
 
Mazdár, máte někdo úpravu 2,5 benzínu 143kw? Koukal jsem, že sh3k nabízí i tento motor a v tabulce je až 153kw (pro 98 oktan). Trochu by mě zajímalo chování s 95+vif, co nyní tankuji a event spotřeba. Díky. Ve fóru jsem zatím nenašel, že by tento motor někdo měl zatím upraven.
Myslím že 2.5 má upraveno @Reddwarf ale jistý si nejsem
 
mám, ale je to jen lehce poladěno, protože u nás je problém v okolí sehnat 98 za rozumnou cenu..takže to Shr3k jen vyladil s 95 a to velké zázraky čekat nelze :)
 
mám, ale je to jen lehce poladěno, protože u nás je problém v okolí sehnat 98 za rozumnou cenu..takže to Shr3k jen vyladil s 95 a to velké zázraky čekat nelze :)
Ano, tam jsme dělali jen potlačení množství EGR na plný plyn, pedál plynu a omezovač +300 (a optimalizace příslušné oblasti variabilního časování ventilů) myslím. S předstihem se nijak nehýbalo.
 
Dobrý den zdravím všechny a především Shr3ka byl jsem na odemčení v létě 2021 ve Zlíně auto jezdí super jen se chci zeptat jestli od té doby nedošlo k nějakým zásadní vylepšením softwaru a tedy zda by nebylo dobré udělat nové úpravy na mojí CX3.Jedím na verva 98. Děkuji.
 
Dobrý den zdravím všechny a především Shr3ka byl jsem na odemčení v létě 2021 ve Zlíně auto jezdí super jen se chci zeptat jestli od té doby nedošlo k nějakým zásadní vylepšením softwaru a tedy zda by nebylo dobré udělat nové úpravy na mojí CX3.Jedím na verva 98. Děkuji.
Já mám z téže doby poladěnou 3BP a rád bych se zeptal na to samé :cool:
 
@Konopník BP se od poloviny roku 2021 neměnila (ale můžeme aktualizovat na poslední dostupnou verzi, tam byla určitě servisní informace)
@joe25 CX-3 možná minimálně, to samé, poslední dostupný software pro 3. generaci (Skyactiv-G bez coolant control valve) je z roku 2018. A teď se dívám, že jsem si ho dekódoval 22.1.2022, takže budeš mít asi upravenou verzi z 2017. Tak se klidně zastav viz. můj profil.
 
Poslední úprava:
Nechal jsem si u Shr3ka nahrát Stage 1 N98 + vypnutí EGR. Při jízdě je to poznat DOST. Reakce na sešlápnutí plynu, která už předtím byla okamžitá, ještě povýšila a teď bych ji označil za naprosto bleskovou. Motor začíná silně táhnout v nižších otáčkách než dřív. Posunutí omezovače na 7 000/min dá k dobru 7 km/h na 2. a 3.st. v případě potřeby oproti továrnímu omezovači. Velmi dobrý pocit z jízdy potvrdila i orientační měření nejrůznějších zrychlení a pružností. Mám na to xls tabulku s hodnotami dosaženými v továrním nastavení, ale pořádně to budu zkoušet až na letních pneu. Pak sem výsledky klidně nahraju. Měl jsem svítící DTC P0420, kterou jsme vypli, od té chvíle se krásně zklidnily volnoběžné otáčky. Výsledek měření na brzdě odpovídá naprosto přesně papírovým údajům, které by nyní mělo auto dosahovat. S vědomím, že upravujeme atmosférický nepřímovstřikový benzín, úprava předčila moje očekávání a doporučuji ji všem majitelům motoru LF.
 

Přílohy

  • Chiptuning - výkonová křivka Stage 1 N98 + EGR off.pdf
    98,9 KB · Zobrazení: 150
Max. výkon 117,6 kW při 6600, to je dobrý, to je normálně jakoby tam byl podélně uložený dvoulitr z NC s dlouhými svody.
 
Ta uprava na N98 pri L motoroch sa nejak odlisuje od upravy L motorov co mam z roku 2021 alebo 2020 ?
 
Takze moze N98+ benzin spravit nejaky rozdiel? Ja tankujem vzdy N95 E5
 
Ahoj, asi na @shr3k máme doma 10/2020 CX-5 2.5 4x4, teď nám byla po dobu kosmetické opravy zapůjčena úplně stejná, ale 9/2021. Dočetl jsem se, že je u 2021 krom většího displeje i přemapovaný plyn? Při rozjezdech a nižších rychlostech se zapůjčené auto zdá pocitově mnohem čilejší - dá se s tím něco udělat i pro starší ročník 2020? Je potřeba to nějak upravit i pro převodovku? Díky za odpověď.
 
Ahojte tak tiež som už konečne po úprave RJ na mojej Mazde 2,2 110kw Skyactiv odstavené EGR, istop, zdvihnutý výkon na 148kw a ďalšie drobnosti. Ide to krásne je to riadny rozdiel, len to je návykové ?. Odporúčam @shr3k spokojnosť ?
 
Ahoj a Mazdar všem, čtu tady ty nadšené recenze @shr3k úprav - klobouk dolů - a přiznám se, že mě to také láká. Ale mám CX-30 FW AT s G150 motorem a nejsem si jist, jestli ještě a jak moc jde vylepšit. Nejvíc by mě potěšil větší točivý moment v nižších otáčkách a (ještě) rychlejší reakce na plyn. Předem děkuji za odpověď
 
Dnes absolvovaná návšteva u Shr3ka. M6 129kw 2,2. Pár minút roboty a bolo hotovo. Vysvetlil , poradil a spokojný som odchádzal z "konskou silou" navyše :D najprv som to nejako extra necítil. No za Zlínom si auto spravilo regeneráciu DPF a od tej chvíle išlo ako raketa až na SK hranice. Môžem pána len odporučiť ?
 

Podobná vlákna

Odpovědi
224
Zobrazení
35K
Back
Top