• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

to Polsonside: Včera večer jsem to jenom kousek projel a zdá se mi,že to opravdu táhne při nižších otáčkách.Uvidím jak se to bude chovat až pojedu někam dál.Po 5minutovém projetí na rovině se to nedá objektivně zhodnotit.Jediný čeho jsem si všiml hned ,že se snížily a ustálily otáčky při volnoběhu.
 
Včera jsem náhodou potkal v servise @shr3k , který mi nabídnul pro moji M3 BP možnost nového softwaru. Tak jsem do toho šel, je to prý již plnokrevná úprava na G150. Teď budu zkoušet co a jak, ale z cesty zpět jsou tedy reakce na plyn rychlejší, táhnne to o cca 400 otáček dřív než G122. I uzrachlení je tím pádem svižnější. Akorát se mi zdá, že spotřeba lehce stoupla, ale může to být dané i tím, že jsem zároveň v ten samý den přezul na zimní. Uvidíme, budu testovat,dám vědět. Velké díky za dobrou práci @shr3k . Je dobře že je tady někdo, koho tohle baví a takhle se stará o vylepšování našich vozů ?
 
Včera jsem náhodou potkal v servise @shr3k , který mi nabídnul pro moji M3 BP možnost nového softwaru. Tak jsem do toho šel, je to prý již plnokrevná úprava na G150. Teď budu zkoušet co a jak, ale z cesty zpět jsou tedy reakce na plyn rychlejší, táhnne to o cca 400 otáček dřív než G122. I uzrachlení je tím pádem svižnější. Akorát se mi zdá, že spotřeba lehce stoupla, ale může to být dané i tím, že jsem zároveň v ten samý den přezul na zimní. Uvidíme, budu testovat,dám vědět. Velké díky za dobrou práci @shr3k . Je dobře že je tady někdo, koho tohle baví a takhle se stará o vylepšování našich vozů ?
Asi budu jeden z dalších kandidátů,už dlouho o tom přemýšlím.Dej vědět jak to jede docela by mě to zajímalo.?
 
Tak jsem do toho šel, je to prý již plnokrevná úprava na G150. Teď budu zkoušet co a jak, ale z cesty zpět jsou tedy reakce na plyn rychlejší, táhnne to o cca 400 otáček dřív než G122.
Abych to upřesnil, je to originální G150 s odstraněným omezovačem výkonu na 110 kW...
 
Tak tohle zní fantasticky. Taky bych chtěl tu svou G122 vylepšit, ale stále jsem se k tomu nedostal a pokud je teď ještě nějaká lepší úprava tak jedině dobře.

Nenatočil bys nějaké video co se týče zrychlení? Ono by to asi řeklo víc než to popisovat.
 
to @MK-M3 .Jo zkusím něco natočit,jestli z toho nějaký rozdíl poznáš, ale myslím že je lepší se projet sám fyzicky. Kdybyses pohyboval někdy okolo KM tak se můžem domluvit a můžeš porovnat ;)

Dost videí je na youtube.
 
KM….? Na Youtube jsem koukal něco se najít dá ale je to takový…. Našel jsem jednu G150 která má dle měření 8,5 sekundy a někde zas uvádí 0-60 mph za 7,8s a ofiko údaje jsou asi 9,2s nebo tak nějak tak v tom jsou dost rozdíly.

Ale víc mi jde o to jak to jede než zrychlení v přímce.
 
Poslední úprava:
to @MK-M3 .KM - Kroměříž. Takže ty chceš primárně změřit zrychlení 0-100 km/h ?
 
No zajímalo by mne kolik to tedy dá to ano ale kvůli tomu bych do toho nešel na semaforech nezávodím. Ale pro zajímavost ano.
Pak třeba 80-120 a td.
 
V čem je ta úprava jiná než doposud? Má to nějaké další změny než jen výkon?
 
to @MK-M3 .Já si taky po první změně myslel že je to plnohodnotná G150, ale že tam byla akorát úprva předstihu a já nevím čeho ještě jak mi teď říkal @shr3k . Já tomu moc nerozumí abych pravdu řekl, tyhle softwarový věci jsou pro mně španělská vesnice. Zeptetj se na rozdíly přímo @shr3k . Za mně je to rozhodně poznat v lepší akceleraci, kterou ti někdy změřím, to auto prostě jde líp za plynem. Ale jak říkám, je lepší sednout do G122 potom na tom stejném úseku G150 a porovnat. Musím poopravit prvotní dojem z vyšší spotřeby, tak naopak, zůstala stejmá, možná i o nějaké deci nižžší.
 
Jasný no já mám zatím stále origo G122 jezdím denně 50 km do práce stejnou cestu tak to mám naježděný, že poznám i změny ve větru. Ta úprava na G150 plnohodnotnou by byla super myslel jsem celou dobu že je to tak dávno, pokud až teď tak fajn, jen mě napadá zda tam nejsou nějaké další fičurky třeba.

Jinak ta G122 jako je cítit, že to auto chce, ale jak kdyby mělo zataženou ruční brzdu ?

Těším se hlavně na otevření nad 4000 ot ale jestli to jede snadněji i v nízkých tak paráda.
 
Já měl teď softwarovou aktualizaci ecu motoru na garanční prohlídce. Dle všeho by to ale mělo nahrát software pro tu G150 po změně konfigurace? Projíždím auto akorát v Německu a přijde mi nějak líný.
 
Jasný no já mám zatím stále origo G122 jezdím denně 50 km do práce stejnou cestu tak to mám naježděný, že poznám i změny ve větru. Ta úprava na G150 plnohodnotnou by byla super myslel jsem celou dobu že je to tak dávno, pokud až teď tak fajn, jen mě napadá zda tam nejsou nějaké další fičurky třeba.

Jinak ta G122 jako je cítit, že to auto chce, ale jak kdyby mělo zataženou ruční brzdu

Těším se hlavně na otevření nad 4000 ot ale jestli to jede snadněji i v nízkých tak paráda.
Sice mám M3 BN, ale je to též upravená G120 na stage1 takže 110kW > 130kW.
Do 4000 otáček rozhodně lépe se sbírá, ten střed je silnější.
Nad 4000 otáček pecka pač zmizel omezovač výkonu a ručička letí jak pominuta na 7300 otáček a to je fakt znát hodně.
A podle mě to bude mít podobný WOW efekt i na BP...

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Super díky - jen ten zápis 110kW > 130kW mi nedává smysl ?
 
BN verze 88kW měla ve skutečnosti 110kW jako většina dalších. Teď má těch cca 130kW.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Jsem měl za to že BN měla motory 88, 110, 121 kW.
 
BM/BN měla 88 kW, ale když jakoukoliv 88 měřili na válci, tak měla okolo 108-110 kW. Taky jela lépe jak dnešní 90 kW u BP.
 
To ano ale že by plně otevřený výkon motoru tedy verze 121kW měla v reálu 130kW mi přijde silně nepravděpodobné.
 

Podobná vlákna

Back
Top