Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Dá se tedy motor CX-3 G120 vůbec odemknout, nebo už není kam?To znamená, že sériovému motoru naměříš v obou případech 105-112 kW a veškerý rozdíl v dynamice dělají převody.
Samozřejmě, jen to není jen o "odemknutí", tzn. že se upraví křivka omezovače zátěže motoru podle G165. Úprava časování sací i výfukové vačky umožňuje maximalizovat moment v celém rozsahu otáček (na úkor množství recyklovaných spalin), pak se dá jít cestou ochuzení směsi ve vysokých otáčkách/zátěži nebo naopak obohacení. Při ochuzení není moc možné přidávat předstih, naopak při obohacení jde třeba až o 6-9 stupňů. Ale to tu píšu pořád dokola.Dá se tedy motor CX-3 G120 vůbec odemknout, nebo už není kam?
Jasně, ale taky se tu už psalo, že zvyšovat výkon atmosférického motoru chiptuningem moc nejde, takže toho někteří úpravci už nechali. Takže největší možnost zvýšení výkonu je odemknutí elektronicky seškrceného motoru - což v případě CX-3 padá, protože je seškrcená jen papírově.Samozřejmě, jen to není jen o "odemknutí", tzn. že se upraví křivka omezovače zátěže motoru podle G165. Úprava časování sací i výfukové vačky umožňuje maximalizovat moment v celém rozsahu otáček (na úkor množství recyklovaných spalin), pak se dá jít cestou ochuzení směsi ve vysokých otáčkách/zátěži nebo naopak obohacení. Při ochuzení není moc možné přidávat předstih, naopak při obohacení jde třeba až o 6-9 stupňů. Ale to tu píšu pořád dokola.
Ahoj. A ty máš kterou konkrétní úpravu? Hledám co nejlepší na BN G120 a chtěl bych ještě zlepšit probirani od spodních otáček a co nejvíce to přiblížit G165 při tankování N95 plus aditiva a zachování spotřeby.Já mám poladěnou BM g-120, motor má hrubší chod, líp se to sbíhá z nižších otáček, od 3 tisíc to jede fakt pěkně, měřil jsem i zrychlení z 50 na 100 na 3ku a 4ku, před a po a rozdíl cca 1s, samozřejmě lepší po úpravě. Průměrnou spotřebu mám dlouhodobou 6.5, jak před- po roce ježdění tak po úpravě- tu mám asi čtvrt roku. Myslím že nejsem brzda, ale řek bych, že dřív, když jsem zkoušel jet na spotřebu dal jsem trasu za 4.3 teď třeba 4.6, a pokud jedu ostřeji a trasa byla za 7.5 tak teď 7.8, tak rozdíl je, ale nepatrnej. Taky může být nárůst i výměnou oleje z A5 na A3.
Odesláno z mého Redmi 4X pomocí Tapatalk
Mám od Shr3ka myslím BBR GTI, laděné na 100 oktan, ale bechtěl bych kecat, možná by ti to líp řekl Shr3k, jeytli si to pomatujeAhoj. A ty máš kterou konkrétní úpravu? Hledám co nejlepší na BN G120 a chtěl bych ještě zlepšit probirani od spodních otáček a co nejvíce to přiblížit G165 při tankování N95 plus aditiva a zachování spotřeby.
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
To si odporuje, pokud budeš využívat pásmo otáček, kde se omezovač max. zátěže G120 liší od G165.G165 ... a zachování spotřeby.
Ahoj, máš po dlhšom čase nejaké nové postrehy?Ahoj, taky se podělím se svou zkušeností po měsíci - 6 GJ 107 kW -> 129 kW (Stage 1). Pocitově to jde poznat, auto je o dost živější, když jsem měřil akceleraci, tak nové řešení bylo o cca 5-10 % rychlejší (avšak v autě byli při měření po úpravě další dva lidé ). Spotřeba se nezměnila, i-stop vypnutý, takže spokojenost, doporučuji
Mám cca 4měsíce.Musím říct,že auto je živější.Ale co mě mrzí,že i když jedu na spotřebu a motor netočím,tak se absolutně nejsem schopen dostat na minulou spotřebu před úpravou.Ta je o cca 0,5L-0.8L vyšší.Mám najetý trasy,kde vím za kolik jsem jezdil před úpravou.Vyzkoušel jsem i Vervu.Normálně jezdím na 95+VIF.Poznám už to i okamžité spotřebě,co ukazuje PC.Takže já nemám zkušenost,že se spotřeba nezměnila a jsem na vážkách,zda tam nevrátit původní mapu.Ahoj, máš po dlhšom čase nejaké nové postrehy?
A čo spotreba? Na akom čísle sa ustálila?
No já to mám od července a spotřeba šla nahoru hned.Gumy mám stále ještě letnílen teda treba dat pozor, ze po ochladeni spotreba ide hore , ako moc odsledovane nemam ale hore ide , plus aj zmena pneu moze trochu zmenit spotrebu
Můžeme zkusit udělat jen úpravu VVT jako má @fatran ... zatím nereportoval spotřebu.No já to mám od července a spotřeba šla nahoru hned.Gumy mám stále ještě letní