• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

Dá se tedy motor CX-3 G120 vůbec odemknout, nebo už není kam?
Samozřejmě, jen to není jen o "odemknutí", tzn. že se upraví křivka omezovače zátěže motoru podle G165. Úprava časování sací i výfukové vačky umožňuje maximalizovat moment v celém rozsahu otáček (na úkor množství recyklovaných spalin), pak se dá jít cestou ochuzení směsi ve vysokých otáčkách/zátěži nebo naopak obohacení. Při ochuzení není moc možné přidávat předstih, naopak při obohacení jde třeba až o 6-9 stupňů. Ale to tu píšu pořád dokola. :D
 
Samozřejmě, jen to není jen o "odemknutí", tzn. že se upraví křivka omezovače zátěže motoru podle G165. Úprava časování sací i výfukové vačky umožňuje maximalizovat moment v celém rozsahu otáček (na úkor množství recyklovaných spalin), pak se dá jít cestou ochuzení směsi ve vysokých otáčkách/zátěži nebo naopak obohacení. Při ochuzení není moc možné přidávat předstih, naopak při obohacení jde třeba až o 6-9 stupňů. Ale to tu píšu pořád dokola. :D
Jasně, ale taky se tu už psalo, že zvyšovat výkon atmosférického motoru chiptuningem moc nejde, takže toho někteří úpravci už nechali. Takže největší možnost zvýšení výkonu je odemknutí elektronicky seškrceného motoru - což v případě CX-3 padá, protože je seškrcená jen papírově.
Však víš, že zkouším různé úpravy, zrovna mám OV100, ale její největší přínos vidím v hladkém chodu motoru. Jiné nastavení, včetně originálního, při akceleraci občas mírně cuklo. OV100 to nedělá.
Ohledně výkonu se chystám na brzdu, protože subjektivně to nedokážu jednoznačně posoudit. Někdy mi to připadá hodně živé, jindy zas ne. Někdy se dostanu přes 200 tachometrových, někdy ne, někdy to při 4500 ot výrazně ožije, ale ne vždy. Možná je to podle vnějších podmínek, nebo co já vím. Každopádně mě to pořád baví, a budu zkoušet dál - aby to nevyznělo, jako že jsem proti.
 
Ty máš IMO úpravu BBR, ale i tam jde dost vylepšit časování vaček. Pokud ti jde o max. výkon, lepší jít VersaTune metodou, tzn. nakrmit to (podle benzínu) na plně otevřenou klapku, aby se to chladilo (benzínem) a podle možností vyhnat předstih, co to bez klepání jde. OrangeVirus úprava (a i BBR) modifikuje naopak směs na částečně otevřenou klapku tak, že ji ochuzuje. Výkonový přínos proti sériovému stavu je tam diskutabilní, protože nejde přidat moc předstih tam, kde bys to potřeboval.
 
Já mám poladěnou BM g-120, motor má hrubší chod, líp se to sbíhá z nižších otáček, od 3 tisíc to jede fakt pěkně, měřil jsem i zrychlení z 50 na 100 na 3ku a 4ku, před a po a rozdíl cca 1s, samozřejmě lepší po úpravě. Průměrnou spotřebu mám dlouhodobou 6.5, jak před- po roce ježdění tak po úpravě- tu mám asi čtvrt roku. Myslím že nejsem brzda, ale řek bych, že dřív, když jsem zkoušel jet na spotřebu dal jsem trasu za 4.3 teď třeba 4.6, a pokud jedu ostřeji a trasa byla za 7.5 tak teď 7.8, tak rozdíl je, ale nepatrnej. Taky může být nárůst i výměnou oleje z A5 na A3.

Odesláno z mého Redmi 4X pomocí Tapatalk
Ahoj. A ty máš kterou konkrétní úpravu? Hledám co nejlepší na BN G120 a chtěl bych ještě zlepšit probirani od spodních otáček a co nejvíce to přiblížit G165 při tankování N95 plus aditiva a zachování spotřeby.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Ahoj. A ty máš kterou konkrétní úpravu? Hledám co nejlepší na BN G120 a chtěl bych ještě zlepšit probirani od spodních otáček a co nejvíce to přiblížit G165 při tankování N95 plus aditiva a zachování spotřeby.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Mám od Shr3ka myslím BBR GTI, laděné na 100 oktan, ale bechtěl bych kecat, možná by ti to líp řekl Shr3k, jeytli si to pomatuje

Odesláno z mého Redmi 4X pomocí Tapatalk
 
Tak tedy z lehce navysenou spotřebou. Ale myslím že jsi na tohle doporučoval orange virus...

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Na požadované je nejlepší upravit jen VVT a samozřejmě všechny limitery podle 165k - na směs ani předstih nesahat.
 
Ok hodíš mi prosím tě do SZ co to přesně obnáší... doba trvání úpravy a cena?
Moc děkuji.
Jinak tě mám hned vedle baráku takže pohoda

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Cena je tady v ceníku v prvním příspěvku, doba trvání 10 minut.
 
Po úpravě od Shreka jsem natankoval natural 98,motor se ještě líp sbírá odspoda do otáček a plný kickdown je už brutal.Protiskluz bliká skoro pořád.
 
Shr3ku , prosím tě, zkoušel jsem dát své vin CX-30 do vin dekodéru i do extranetu na požadavku na úpravu a píše mi to oboje chybu, že hodnota neodpovídá regulárnímu výrazu. Můžeš mi prosím napsat SZ, abych ti tam poslal vin a spol ? Díky
 
Ahoj, taky se podělím se svou zkušeností po měsíci - 6 GJ 107 kW -> 129 kW (Stage 1). Pocitově to jde poznat, auto je o dost živější, když jsem měřil akceleraci, tak nové řešení bylo o cca 5-10 % rychlejší (avšak v autě byli při měření po úpravě další dva lidé :) ). Spotřeba se nezměnila, i-stop vypnutý, takže spokojenost, doporučuji :)
Ahoj, máš po dlhšom čase nejaké nové postrehy?
A čo spotreba? Na akom čísle sa ustálila?
 
Ahoj, máš po dlhšom čase nejaké nové postrehy?
A čo spotreba? Na akom čísle sa ustálila?
Mám cca 4měsíce.Musím říct,že auto je živější.Ale co mě mrzí,že i když jedu na spotřebu a motor netočím,tak se absolutně nejsem schopen dostat na minulou spotřebu před úpravou.Ta je o cca 0,5L-0.8L vyšší.Mám najetý trasy,kde vím za kolik jsem jezdil před úpravou.Vyzkoušel jsem i Vervu.Normálně jezdím na 95+VIF.Poznám už to i okamžité spotřebě,co ukazuje PC.Takže já nemám zkušenost,že se spotřeba nezměnila a jsem na vážkách,zda tam nevrátit původní mapu.
 
len teda treba dat pozor, ze po ochladeni spotreba ide hore , ako moc odsledovane nemam ale hore ide , plus aj zmena pneu moze trochu zmenit spotrebu
 
len teda treba dat pozor, ze po ochladeni spotreba ide hore , ako moc odsledovane nemam ale hore ide , plus aj zmena pneu moze trochu zmenit spotrebu
No já to mám od července a spotřeba šla nahoru hned.Gumy mám stále ještě letní :)
 
No to ma moc nepotešilo, premýšľam že na jar by som to skúsil aj ja.
Tiež máš motor 2.0 107kw?

Ešte jedna všeobecná otázka.
Je lepšie tankovať vervu (alebo podobné vysoko oktánové palivá) alebo 95+VIF ako je spomenuté hore?
 

Podobná vlákna

Back
Top