• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

Přidávám se do klubu s odemčenou G120 na DiSi.
První dojmy:
Lehce se změnil zvukový projev. K lepšímu z mého pohledu.

Trošku jsem to potrápil na dálnici a docela to žene. Jednička fajn, dvojka super, trojka skvělý. 4, 5, 6 nevím, to jsem ještě neřadil :D

Spotřeba nepatrně nižší, ale možná to bylo zúženíma na D1, ale zase je nižší i s tou těžkou nohou. Uvidíme asi v dlouhodobějším měřítku. Taky pozkouším N100 a uvidíme.


Sent from my Pixel 3 using Tapatalk
Už chvíli jezdím na Vervu 100 a projev daleko lepší než Efecta95. Projev samozřejmě pocitový, ale ještě to prubnu a výsledky dám do mnou výše uvedené tabulky. Spotřeba šla cca o 0,4l dolů. Paradoxem je, že spotřeba šla dolů i když se mi v 80.000km zvýšila průměrná rychlost z 62 na 63km/h.

Odesláno z mého SM-N975F pomocí Tapatalk
 
Kdo máte upravenou Trojku BP z G122 na G150, za jak dlouho začalo vaše auto opět jezdit při nízké zátěži ve dvouválcovém režimu? Po přehrání řídící jednotky se nějakou dobu dvouválcový režim neaktivuje (chovalo se to tak po provedené svolávačce, kde se přehrávala); u mě se zatím od minulé středy, kdy jsem byl u Shr3ka nezapnul ani jednou. Co třeba @Jan Hermann ?
 
Kdo máte upravenou Trojku BP z G122 na G150, za jak dlouho začalo vaše auto opět jezdit při nízké zátěži ve dvouválcovém režimu? Po přehrání řídící jednotky se nějakou dobu dvouválcový režim neaktivuje (chovalo se to tak po provedené svolávačce, kde se přehrávala); u mě se zatím od minulé středy, kdy jsem byl u Shr3ka nezapnul ani jednou. Co třeba @Jan Hermann ?
Po odpojení baterie standardně 2-valcovej mód nenabehne tak 500km.
 
Po odpojení baterie standardně 2-valcovej mód nenabehne tak 500km.

Super, mám zatím od úpravy jen nějakých 200, tak si to ještě chvilku užiju. ;) Kdyby se mu tak nechtělo už nikdy aktivovat... :laughing: Není to sice tak šílené, jak si tu někdo myslím u Šestky stěžoval, ale vím o něm.
 
Super, mám zatím od úpravy jen nějakých 200, tak si to ještě chvilku užiju. ;) Kdyby se mu tak nechtělo už nikdy aktivovat... :laughing: Není to sice tak šílené, jak si tu někdo myslím u Šestky stěžoval, ale vím o něm.
Jo, to jsem si stěžoval já, resp. stěžovalo si nás víc, já na to tehdy založil vlákno ;). S tou baterkou je to tak, jak napsal @Michall , jen si myslím, že to není 500km, ale o trochu méně. Já už se nicméně těším, až se @shr3k ovi podaří přijít na to, jak tuhle featurku vypnout. Štvalo mě to u 6ky, štve mě to u CX-5ky, měl jsem nyní na den půjčenou novou 3ku, a tam mě to štvalo také, i když tam byl manuál, takže tam se to dalo jistým způsobem omezit včasným podřazením... No jak říkám už aby se to dalo "vypnout" :p
 
Možnost vypnutí jsem naznačil, odpojit ty solenoidy, které to obsluhují, a vypnout v ŘJ příslušné DTC kódy.
 
Kdo máte upravenou Trojku BP z G122 na G150, za jak dlouho začalo vaše auto opět jezdit při nízké zátěži ve dvouválcovém režimu? Po přehrání řídící jednotky se nějakou dobu dvouválcový režim neaktivuje (chovalo se to tak po provedené svolávačce, kde se přehrávala); u mě se zatím od minulé středy, kdy jsem byl u Shr3ka nezapnul ani jednou. Co třeba @Jan Hermann ?
Mně se bohužel zapnul snad už druhý den.
 
To doufat můžeš, ale bez interního know-how z Hirošimy to bude prd platné. :)

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 
Dnes mi @shr3k nahrál už v pořadí třetí mapu - tentokrát upravené časování podle BBR GTI. Pokud jsem byl po dvou předchozích úpravách velmi spokojený, tak teď je to teda vystřelení na Mars. V nízkých otáčkách se to sbírá na atmosféru až neskutečně. Navíc mi posunul omezovač, takže pocitově celkově skvělý projev. Jsem ve věku, kdy mě moc věcí už nerozhodí, ale toto mě dostalo :) Díky.

Odesláno z mého SM-N975F pomocí Tapatalk
 
Poslední úprava moderátorem:
Jako to VVT je tam hodně znát (sací vačka už ani víc nejde, to by se potkaly ventily s písty), ale předstih mají udělaný dost primitivně, pokud bys měl čas na jemné doladění, něco bychom mohli nalogovat. Ale je možné to tak nechat, ať se to doladí samo podle klepsenzoru.
 
Koukám ze moje mapa má dalšího majitele :) V srpnu jim budeme posílat logy tak doufám ze pošlou lepší mapu. Mi ta mapa nedala ani kW navíc jen asi 10 nm krouťáku a zlepšil se mi průběh v nižších otáčkách. Ale postavili se k tomu čelem a udělají nám novou mapu tak uvidíme v srpnu...
 
Z tvojí mapy jsou jen ty vačky, jinak základ směs OrangeVirus. CX-3 má jinak předstih i směs.

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 
Jako to VVT je tam hodně znát (sací vačka už ani víc nejde, to by se potkaly ventily s písty), ale předstih mají udělaný dost primitivně, pokud bys měl čas na jemné doladění, něco bychom mohli nalogovat. Ale je možné to tak nechat, ať se to doladí samo podle klepsenzoru.
Nechám na Tobě. Já houby poznám, jestli je třeba doladění. Jsem jen flájboj - prostý pobíječ much
Takže pokud třeba doladit, dej vědět a prijedu.

Odesláno z mého SM-N975F pomocí Tapatalk
 
Tak kdo byl dneska v Brně u Makra, už máte nějaké poznatky?
Za mě super pohodová a rychlá akce
Jinak pokud to píšu dobře tak moje BM dostalo mapu BBR s naladěním na 100 oktan.
Po projetí jsem moc rozdíl nepozoroval, po cestě domů byl celkem provoz, tak na testování vyšších otáček to taky nebylo, ale jinak bych řekl že se to líp sbírá do otáček, motor má trošku jiný zvuk, řek bych hrubší, od těch 2500 ot. to táhne lépe, tak kde jsem dával do kopce za 3 při předjíždění ve více pruzích tak teď v pohodě stačila 4ka. Další poznatky kdyžtak později po delším času. Tak díky shr3k. Jo a díky za vypnutí otravného I-stop

Odesláno z mého Redmi 4X pomocí Tapatalk
 
I mě dnes shr3k na okružní jízdě po D1 přidal koníky.
Reakce pedálu mnohem lepší a zdá si,že i zvukový projev auta je takový"sportovnější".
Doporučuji všem.
 
Bezva pokec
díky :p
 
@shrek zaujaly mě na první stránce ty detailní rozdíly u jednotlivých map pro PE motory... U OV 100oktan je omezovač opravdu posunut až na 7400ot/m ? Je to pořád pro ten motor bezpěčný točit ho až do takových oráček ? Četl jsem nějaký blog od kluků z BBRGTi a taky na mazda3revolution foru, kde si lité hráli s rev limiterem u různých remapů a v otáčkách přes 7000 už se motoru už evidentně nelíbilo a bylo to znát i zvukově...
 

Podobná vlákna

Odpovědi
224
Zobrazení
35K
Back
Top