• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

A víš jakou tam máš kalibraci? ForScan záložka Configuration?
Jedine co vim, ze je tam podle autochip.eu, kdyz si naklikam muj model, ECU Mitsubishi a typ L3Bx. Kdyz pouziji ten vin dekoder, jak mas na prvni strance, tak na ECU a TCM tam pise, ze neni vyhledani podporovane. Ted jdu do garaze, tak to zkusim napichnout na BT ELM, jestli to tohle zvladne :grinning:
 
jestli tomu dobre rozumim tak uz i v nizsich otackach od 2-3k nahoru uz je znat zmena?
Pocitově to tak je, auto je už pod 3000 ot. rychlejší. Jedu 120 a fakt jen lechtám plyn. Ale ještě nevím, jestli má motor opravdu větší kroutící moment, nebo při stejné poloze pedálu přidá víc plynu (u té elektroniky je možné všechno). To by věděl @shr3ek - nebyl by graf kroutícího momentu a výkonu?
 
Pocitově to tak je, auto je už pod 3000 ot. rychlejší. Jedu 120 a fakt jen lechtám plyn. Ale ještě nevím, jestli má motor opravdu větší kroutící moment, nebo při stejné poloze pedálu přidá víc plynu (u té elektroniky je možné všechno). To by věděl @shr3ek - nebyl by graf kroutícího momentu a výkonu?
Ne pedál plynu jsem tak extrémně neměnil. Je upravený jen na 100% (300 Nm podle G165) a 90% (15% navíc).
2020-05-26 18_08_35-Window.png
Zvýšený tah odspodu je díky úpravě VVT sací vačky. Žádné grafy.

Jedine co vim, ze je tam podle autochip.eu, kdyz si naklikam muj model, ECU Mitsubishi a typ L3Bx. Kdyz pouziji ten vin dekoder, jak mas na prvni strance, tak na ECU a TCM tam pise, ze neni vyhledani podporovane. Ted jdu do garaze, tak to zkusim napichnout na BT ELM, jestli to tohle zvladne :grinning:
Tak to je jasné, že to bude Melco MH8110 L3* ale co dál... :)
 
Poslední úprava:
Je to ono? Melo by byt. Na posledmim je i TCM
Tak mám ADACT naladění L3R5EC, na novější EE by sem to byl schopný portovat v hexa editoru, pokud budou sekvence map shodné. Tak se klidně můžeš zastavit na stažení.

BTW @Vitus mě motivoval mrknout na nové jednotky od MY2018 pomocí WinOLS, protože jsem si říkal, jak jinak by to DISItune mohli udělat. Myslím, že to půjde, pomalu, ale ano. Mapa pedálu plynu u 143 kW PY: ;)
2020-05-27 09_41_40-WinOLS - Mazda 6 (Original), , Requested torque _.png
 
Poslední úprava:
Tak mám ADACT naladění L3R5EC, na novější EE by sem to byl schopný portovat v hexa editoru, pokud budou sekvence map shodné. Tak se klidně můžeš zastavit na stažení.
Zobrazit přílohu 28421
Super dekuju moc;) Ja nekde cetl, ze byly i nejake 2.3 na stredni vychod a vychod stok naladena na 178 hp. Mam se jeste tedy nejak prihlasovat pres ten extranet? A ty to dokazes jeste nejak dozdobit na 98 a na prime sani? Vidim to nejak na cervenec, ze by mi mohly vyjit sluzby, abych se dokazal utrhnou 2x. Cerven uz je dead pro me na vylet do Prahy. Skoda, ze jsem na to, jak to tu mas, nenarazil driv. Ja to zaregistroval tohle tema, ale myslel jsem, ze je to jen pro GH a novejsi. Ted 20. jsem tam zrovna byl.
 
Tak jsem to včera zkoušel, a točil jsem 7000 a ještě mě omezovač neodstřihl. Zajímavé, čekal bych, že to bude u GH 2.0 stejné. No každopádně to už je trápení motoru když jsem 500 otáček v červeném. Ale jak jsi psal předtím, že se po úpravě zlepšilo střední pásmo to je pro mě podstatnější. Tam se většina z nás pohybuje nejčastěji. No asi se taky k úpravě přihlásím :)
Dneska jsem zkousel GG 2.3i automat a dle OBD 6750 uz to vypinalo. Na pristrojovce to bylo, kdyz rucicka byla celym objemem za 7k.
To je mi jasné, já to moc neřeším :) jen se tak zajímám jak to s úpravou funguje, jestli se třeba chování nějak nezhoršilo. O výkon mi moc nejde, kdybych chtěl nějaké vyšší výkony, vzal bych 2.3 nebo MPS ;)
Tak 108kW je uz tak nejak vykon se kterym se da pracovat. Na ex jsem mel 103kW. Neni to sice na rovinky na honeni s nejakymi lepsimi vozy, ale uz to jede tak nejak, kdyz potrebujes. Kdyz na to hodis nejake lepsi tlumice, treba i pruziny (a nemusi to byt nic draheho) a nejake lepsi pneu nez obyc, tak s tim v zatackach natres i O2 s pseudozavodnim napisem na kufru, nebo i nejake starsi M3 (mysleno BMW). Dat nejake lepsi svicky je otazka par stovek, hodne pomuze i sani. A take to nemusi byt nic draheho. Pak svody se daji sehnat. Vacky jsem na GG nenasel kvuli VVT, jen bez na Forda. A nic jineho nema z financniho hledicka a prinosu smysl u takoveto atmosfery. Takze podvozek a sani si muzes udelat sam na dvore/ v garazi a pak kdyztak sehnat svody z U.S. Bud spise rad, ze mas motor bez vysiratek :) Zadna rozvodova ksanda, zadny primy vstrik, zadne turbo, zadny cooler tlakove hadice cidla ventily.
 
A ty to dokazes jeste nejak dozdobit na 98 a na prime sani?
Nic takového, vzhledem k tomu, že tam určitě předstih případně i VVT u novějších manipulovaný je. Nemám na tyto staré jednotky editor a zkoumat to ve WinOLS se mi fakt časově nevyplatí. Je to stará vrána.
 
Nic takového, vzhledem k tomu, že tam určitě předstih případně i VVT u novějších manipulovaný je. Nemám na tyto staré jednotky editor a zkoumat to ve WinOLS se mi fakt časově nevyplatí. Je to stará vrána.
Jasny chapu, ona si to jednotka nejak pobere. Takze 2x k tobe tedy? A ty ses v Praze kde cca, jen priblizne, abych vedel nejakou tu cast Prahy a mohl kouknout na mape, kam me to ceka. Ja se tam moc nevyznam. Adresu bys mi poslal pak.
 
Protože jsem tupoň, tak se zeptám .... co by se dalo softwarově vymyslet s M3 2014 G-100?
Nemám tucha, jaký to má svody a do hardwarovejch změn pro motor se pouštět nechci. Stačí mi, když to projde bez problémů emisema a motor se nerozpůlí ;)
 
Má už někdo zkušenost s shrekovou úpravou na 2,5 141 kW?Projev motoru,reakce na plyn atd.
 
Sdilim zkusenost se 147kW u M6GH s 2.2 MZR

Mam od @shr3k posledni update na tomto 200 konovym SW (sam to nejak dopiloval podle logiky konstrukce motoru) a za me jako uzivatele velka spokojenost (vedle nadseni). Lita to jak holubice miru a po vyjeti par nadrzi spotreba 5.8 litru

Na kazdym semaforu se mne pak vybavila reklama z 90tek: “mazda....motor neslysite”

86523C49-76CC-4DB9-9F03-8FF1BEABCC93.jpeg
 
neni to na motor po 60k Km už moc velkej výkonovej nárůst? Nebude mít pak motor problémy na emisích, případně možnost jinejch problémů (převodovka, spojka, ..)?
Jakože ten samý motor v MX-5 60k Km neujede? Emise vůbec ne, protože je to tovární naladění. Převodovku nebo spojku zničíš i s 66 kW verzí, takže to je spíš na křišťálovou kouli. ;)

Má už někdo zkušenost s shrekovou úpravou na 2,5 141 kW?Projev motoru,reakce na plyn atd.
Ne, žádnou 141 kW jsem zatím nedělal. A není to moje úprava... ;)
 
Ahoj, taky se podělím se svou zkušeností po měsíci - 6 GJ 107 kW -> 129 kW (Stage 1). Pocitově to jde poznat, auto je o dost živější, když jsem měřil akceleraci, tak nové řešení bylo o cca 5-10 % rychlejší (avšak v autě byli při měření po úpravě další dva lidé :) ). Spotřeba se nezměnila, i-stop vypnutý, takže spokojenost, doporučuji :)
 
Jen pro upřesnění, GJ s jednotkou PE11 107 kW má spíš 110-115 kW na Natural 95 a obsah řídící jednotky se vůbec neliší od 121 kW verze s jednotkou PE5T (která má zase výkon nižší, než deklarovaný). 129 kW je deklarovaný výkon ATM úpravy na 100 oktanů - my jsme dávali OrangeVirus - a to verzi vhodnou na provoz na 95.
 
Možná to tu bylo, v rychlosti na GH 2.5 (L5)existuje něco? Aha už vidím ma to někdo na 2.5 tu stage 1?
 
Poslední úprava:

Podobná vlákna

Odpovědi
224
Zobrazení
35K
Back
Top