- 1 806
Opotrebeni uvnitr motoru je ale snad dominantne probehem? Protoze rozdil v motoru, ktery najede 100 tis km za rok, a za 13 let, je jen v tom, ze v tom trinactiletem byl obcas olej stary az rok, kdezto v tom testovanem od Auto Bildu treba max cca 3 mesice. Pri nepravidelnem jezdeni, kdy auto mesic nekde stoji, pak samozrejme trpi vsechno, ale za to zas nemuze olej, ne? (Jasne, chapu, ze i jeho film, se tim spis narusi/hur maze pri opetovnem startu).
Taky jsem nikdy nepoprel, a myslim ze ani nikdo jiny tady na klanu, ze jsou auta, ktera maji plno problemu i pri relativne malem najezdu, jako je 130 tkm. U kazde znacky takova jsou. Urcite si takova auta - uz z podstaty - musi najit cestu na servis, aby se s nima dal mohlo jezdit. Kdyz se to da do kontextu typickeho stari takovych aut, autorizovany servis uz neni racionalne prilis rozumny... zbytecne drahy. Takze je jasny, ze v neautorizovanych servisech se bude vyskytovat velke mnozstvi problemovych aut. Ta bezproblemova z perspektivy toho servisu nejsou videt, protoze majitele je neresi a jezdi s nima jednou za rok do autorizaku na vymenu za 4 litry.
Taky jsem nikdy nepoprel, a myslim ze ani nikdo jiny tady na klanu, ze jsou auta, ktera maji plno problemu i pri relativne malem najezdu, jako je 130 tkm. U kazde znacky takova jsou. Urcite si takova auta - uz z podstaty - musi najit cestu na servis, aby se s nima dal mohlo jezdit. Kdyz se to da do kontextu typickeho stari takovych aut, autorizovany servis uz neni racionalne prilis rozumny... zbytecne drahy. Takze je jasny, ze v neautorizovanych servisech se bude vyskytovat velke mnozstvi problemovych aut. Ta bezproblemova z perspektivy toho servisu nejsou videt, protoze majitele je neresi a jezdi s nima jednou za rok do autorizaku na vymenu za 4 litry.