Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Do 2.0 skyactiv manuálu se vejde 1.7 litru, tak 2 litry stačí pokud nebudeš dělat nějaký průplach.A predpokladam, jen pro jistotu, ze 2 litry převodového oleje... ...diky..
Odesláno z mého STF-L09 pomocí Tapatalk
Právě by převodovka měla být max, plná, tzn. aby to vytékalo nalévacím otvorem ven, já taky nalil skoro 2 litry a už jsem myslel, že mi to ani nebude stačit a pak to začalo vytékat. Podle mě jestli je tam +- deci je fuk.je to špatně, ze je tam vice prevodoveho oleje, neudělá to někde nějakou paseku?
Tak jedině, že tam bylo toho oleje předtím málo. Co řazení je lepší? Já ho měnil po 50tkm a měl taky divnou barvu, ale zade úplně špatné to nebylo, sle 180 bych taky neriskoval.@Jirka78
Prave ze me prekvapilo, ze nic nevytekalo a to jsem cca 1,5 deci pouzil na lehky pruplach, aby dole nezustalo nic ze stareho oleje. I kdyz jsem pak auto pustil ze zvedaku dolu, tak nic..ale co me mate je to, ze jsem vypustil fakt tak 1,7 litru a nalil tam 1,9..ale na druhou stranu me to uklidnuje, kdyz to fungovalo na 1,7,tak na 1,9 by melo taky,nalil jsem tam vlastne vic, nez tam bylo. Olej mel fakt zajimavou barvu, myslim, ze vymena po 180.000 jak je v manualu, by tu prevodovku zabila.
S tim sroubem jsi me uklidnil, diky, rikal jsem si zda to neslouzi jako tlakovy spunt nebo neco, co tim tlakem udrzuje nekde neco v urcite vysi...
Jinak vymena prev.oleje fakt vcelku v pohode..
Diky moc...a sorry za muj roman...
Odesláno z mého STF-L09 pomocí Tapatalk
Myslím, že pokud to nevytéká tím nalévacím tak toho je tam stejně dost, je to nahoře, tak co je potřeba už v oleji budeTo je taky mozne, ale kupoval jsem Mazdu v Bavorsku od duchodce, mela 17.000 najeto, v kufru je jeste originalni stitek Mazdy z Fürth im Wald o výměně motoroveho oleje v 11.000,další vymena v 31.000.Vymenil jsem ho pro jistotu v tech 17.000 a nechtej videt tu cernou sr...kterou jsem z toho vylil, po 6.000,des..
Takze myslim, ze oleje by tam melo byt dost, kdyz auto melo jen tak malo.
Jeste jsem tolik nenajel po výměně ale zitra ti sem pisnu postřeh..razeni mi prijde trochu lepsi, ale nejakou rapidni zmenu jsem zatim nezaznamenal..
Odesláno z mého STF-L09 pomocí Tapatalk
Taky jsem dal A3 0w-30, ale obyč Total, chtěl jsem Castrol a už není, možná příště dám taky ravenolJasne, to máš recht ..ale takovy cerny olej po 6000 a clovek by ho tam mel dle jakychsi pseudodoporuceni nechat jeste 2x dele..
Ja daval od zacatku A5/B5 a ted jsem dal na radu A3/B4 Ravenol 0W30..tak uvidime..
Odesláno z mého STF-L09 pomocí Tapatalk
Jo to tam mám teď, emise no problém,Aha, Total jsem daval do minule Mazdy a do te soucasne doted taky...Total quartz 9000 nfc 5w30...vzdy 4l kanystr, protoze tam ma byt 4,2..ted poprve 0w30..na emisich mi vzdy rikali, ze mazda ma super hodnoty a ze je zname, ze je to auto bez problemu..
Odesláno z mého STF-L09 pomocí Tapatalk
HC je hydrokrakovanie https://en.m.wikipedia.org/wiki/Cracking_(chemistry)
Ci je olej mineralny alebo polo/plme synteticky nie je velmi dolezite. Dolezita je jeho vykonnost urcena ACEA specifikaciou (a idealne jej rokom, ale to sa uz neudava).