C3 je klasická viskozita, díky častému použití ve městě, start stop, vypínání válců chci používat sníženou viskozitu.
M3 mi chcipne i při 0-5°C po ujetí 50m od baráku, dám přednost oleji který se rychleji dostane všude a je navržen pro neustálé starty.
Žádná extrémní zátěž nehrozí auto se provozuje většinou do 3 tisíc ot. Samozřejmně po zajetí si občas olízne omezovač ale to je chvilka.
M2 jezdí na A5 úplně bez problémů
Výměny po 10 tisících.
Šlo mi jen o to že kvůli filtru pevných částic by mělo být lepší použít C5 místo A5 ale Mazda se vůbec o ACEA C... v manuálu nezmiňuje.
Takže asi manuál napsán bůh ví kdy a nějak hodně obecně.
A pak jaký dopad v reálu cca muže mít C5 na filtr částic oproti A5 - zda to zvedne životnost o jednotky procent, nebo o desítky procent.
Ceny C5 jsou dnes v podstatě stejný co u A5.
M3 mi chcipne i při 0-5°C po ujetí 50m od baráku, dám přednost oleji který se rychleji dostane všude a je navržen pro neustálé starty.
Žádná extrémní zátěž nehrozí auto se provozuje většinou do 3 tisíc ot. Samozřejmně po zajetí si občas olízne omezovač ale to je chvilka.
M2 jezdí na A5 úplně bez problémů
Výměny po 10 tisících.
Šlo mi jen o to že kvůli filtru pevných částic by mělo být lepší použít C5 místo A5 ale Mazda se vůbec o ACEA C... v manuálu nezmiňuje.
Takže asi manuál napsán bůh ví kdy a nějak hodně obecně.
A pak jaký dopad v reálu cca muže mít C5 na filtr částic oproti A5 - zda to zvedne životnost o jednotky procent, nebo o desítky procent.
Ceny C5 jsou dnes v podstatě stejný co u A5.