Jirka78
výkonný člen KLANu
- 154
To jde asi lít i do Mazdy 2 DE 2012 ne? Má ji manželka, tak bych koupil rovnou stejný)))dobra volba
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
To jde asi lít i do Mazdy 2 DE 2012 ne? Má ji manželka, tak bych koupil rovnou stejný)))dobra volba
Ok, dík, mrknu na něco v 5w/40Normy Ax a Bx byly před několika léty sloučený dohromady - A3/B3 a A3/B4, těch olejů je plno jen ve viskozitě 5W-30 jich je jako šafránu protože se tyto oleje používají hlavně pro diesely , takže není nutnost vyrábět
Nevidím jedinej důvod proč u obou aut nepoužít 5W-40 olej.
Výrobci přecházejí z výroby A3 na vylepšenou normu C3, protože benzínová auta jsou vybavována filtry pevných částic. Proto je rada jednoduchá, dokud ještě jsou na trhu A3, kupovat ty, pokud už nebudou, kupovat C3.Tak jsem opět přečetl před výměnou fórum a moc chytrej co lít do Skyactiv-G 2.0 nejsem
Tak si to shrnu - co jsem pochopil tak tedy A5 ne - nízká viskozita, ale A3, ale ta už se moc nevyrábí a teď je místo toho C3?
C3 má snížený obsah sulfátového popela, fosforu a síry - SAPS, to je lepší kvůli filtru pevných částic, ten nemáme.
Mám doma ještě kanystr Shell Helix Ultra 5W-30 A3, kupoval jsem před rokem do DEčka, než jsem jej prodal. Nestačil jsem vyměnit. Jestli to někdo chce... Jinak to naleju v květnu do DJ.To jde asi lít i do Mazdy 2 DE 2012 ne? Má ji manželka, tak bych koupil rovnou stejný)))
Ano, pravda Také jsem uvažoval o zvýšení omezovače otáček na 7000 ot / min.Kdybys měl pod kapotou BMW S85B50 nebo Honda F20C, co točí 8300 ot/min, tak asi ano... Ale máš tam PE-VPS...
Zatím je v plánu zrušení A3/B3 (měla být zrušena už letos) , o zrušení A3/B4 zatím informace nejsou, ale vše nasvědčuje tomu že jednou budeme rádi za C3Výrobci přecházejí z výroby A3 na vylepšenou normu C3, protože benzínová auta jsou vybavována filtry pevných částic. Proto je rada jednoduchá, dokud ještě jsou na trhu A3, kupovat ty, pokud už nebudou, kupovat C3.
Upřímně by mne zajímalo, co a jak se komu v našich slabých motorech stane při používání A5/B5. Myslím si že prdVyhody a nevyhody A5 olejov su tu uz popisane. MO je dobry vyrobca, pouzivam ho, ale A5 si do auta nedam.