Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Protože japancars je zastaralý jak Metuzalém.Trošku OT, ale skúsil som si vyhľadať cez ten japancars svoje VIN ale píše že neznáme VIN.. ?
Ahoj. Za sebe bych udělal akorát proplach motoru předtím než tam naleješ něco co se tu doporučuje nebo i nedoporučuje. Jako proplach perfektně funguje "BG109 EPR" nebo pokud máš pocit že motor vypadá uvnitř čistě (stačí sundat víčko na dolejvání a kouknout = nemusíš hned půlit motor na atomy), tak jako takový jemný proplach funguje "Motul Engine Clean Auto". K motorovýmu oleji se ze strachu raději vyjadřovat ani nebudu, ale ten převodový opravdu dobře funguje Ravenol MTF-2 75W-80.Ahoj. Minulý týden jsem koupil v bazaru mazdu cx 3,9/2016,88kw,manuál.Je to dovoz z Německa. Nalitáno má 69000 km. Jelikož nevím čím byla krmena, co by jste mi pro začátek poradili. Jedná se jak o motorový, tak i převodový olej. Díky všem
20 minut po nalití do starýho oleje na volnoběh a vypustit.To bg109 se leje před výměnou a chvíli se s tím pojezdí a pak se jde na výměnu?
Než se BG109 naleje do starý olejový náplně, tak musí být olej ohřátý na provozní teplotu. Potom se chcípne motor, BG109 se naleje do motoru (do starýho oleje), nastartuje a auto se nechá blafat ve volnoběžných otáčkách po dobu cca 15-20 minut. Případně se můžou otáčky mírně zvednout a plynem je udržovat v rozmezí volnoběh až cca 1500ot./min.. Víc to točit není určitě dobrý. Zároveň během čištění se s autem nejezdí a auto musí stát na místě, ideálně na tom, kde se potom starý olej vypustí. Po těch cca 15-20 minutách se vypne motor a ještě horký olej vypustí. Vyhodí se i starý olejový filtr. Starý olej se nechá opravdu co nejvíc vykapat (pokud je možnost, tak je dobrý třeba i nahnout auto, aby toho vyteklo z vany co nejvíc. Pak už se dá jen nový olej a filtr.To bg109 se leje před výměnou a chvíli se s tím pojezdí a pak se jde na výměnu?
Ahoj, rad na oleje je tu bezpočet, ale nejdřív bych začal nahlédnutím do servisní knihy kde jsou vhodné a doporučené oleje výrobcem - jejich specifikace.Ahoj. Minulý týden jsem koupil v bazaru mazdu cx 3,9/2016,88kw,manuál.Je to dovoz z Německa. Nalitáno má 69000 km. Jelikož nevím čím byla krmena, co by jste mi pro začátek poradili. Jedná se jak o motorový, tak i převodový olej. Díky všem
Díky,ten proplach BG 109 EPR jsem měl v plánu Díky za tip na převodový olej.Jen dotaz,dává se zhruba 2 a něco litrů,že?Já to sice dělat nebudu,nemám rampu a v tomhle počasí se mi už pod auto nechce,jen at´vím kolik ho koupit.Jinak omlouvám se za dotazy,které už tady možná byly,ale teprve se se vším seznamuji.Ještě pořešit ten motorový,zatím jen vím,že se dával 5w-30.Ahoj. Za sebe bych udělal akorát proplach motoru předtím než tam naleješ něco co se tu doporučuje nebo i nedoporučuje. Jako proplach perfektně funguje "BG109 EPR" nebo pokud máš pocit že motor vypadá uvnitř čistě (stačí sundat víčko na dolejvání a kouknout = nemusíš hned půlit motor na atomy), tak jako takový jemný proplach funguje "Motul Engine Clean Auto". K motorovýmu oleji se ze strachu raději vyjadřovat ani nebudu, ale ten převodový opravdu dobře funguje Ravenol MTF-2 75W-80.
Výrobce udává 1,7 litru, ale co si pamatuju, tak to vždycky bylo okolo 1,85 litru. Tak jako tak koupíš 2 litry a to by mělo stačit aby byl olej v převodovce k napouštěcímu otvoru (to slouží i jako ryska MAX).Díky,ten proplach BG 109 EPR jsem měl v plánu Díky za tip na převodový olej.Jen dotaz,dává se zhruba 2 a něco litrů,že?Já to sice dělat nebudu,nemám rampu a v tomhle počasí se mi už pod auto nechce,jen at´vím kolik ho koupit.Jinak omlouvám se za dotazy,které už tady možná byly,ale teprve se se vším seznamuji.Ještě pořešit ten motorový,zatím jen vím,že se dával 5w-30.
Super,díkyVýrobce udává 1,7 litru, ale co si pamatuju, tak to vždycky bylo okolo 1,85 litru. Tak jako tak koupíš 2 litry a to by mělo stačit aby byl olej v převodovce k napouštěcímu otvoru (to slouží i jako ryska MAX).
Ještě bych měl dotaz na veškeré filtry(vzduch, kabina, olej a palivo) . Byly mi dnes v autokelly doporučený nipparts. Dobrá volba nebo radši šáhnout po mann, knecht, bosh?Výrobce udává 1,7 litru, ale co si pamatuju, tak to vždycky bylo okolo 1,85 litru. Tak jako tak koupíš 2 litry a to by mělo stačit aby byl olej v převodovce k napouštěcímu otvoru (to slouží i jako ryska MAX).
Za mě s čistým svědomým určitě řeknu MANN. Aspoň vzduchový a olejový od MANN. Případně MAHLE / KNECHT (MAHLE a KNECHT jsou jedna firma). Kabinový je úplně jedno, protože tam nejde o auto ale o tebe. Benzín palivový filtr v klasickym slova smyslu nemá. Je tam pouze palivový sítko na nízkotlakém čerpadle v nádrži a pokud netankuješ z kanistru nebo u nějaký pofiderní benzínky na poli, tak se nemění.Ještě bych měl dotaz na veškeré filtry(vzduch, kabina, olej a palivo) . Byly mi dnes v autokelly doporučený nipparts. Dobrá volba nebo radši šáhnout po mann, knecht, bosh?
Co filtry Bosch?Za mě s čistým svědomým určitě řeknu MANN. Aspoň vzduchový a olejový od MANN. Případně MAHLE / KNECHT (MAHLE a KNECHT jsou jedna firma). Kabinový je úplně jedno, protože tam nejde o auto ale o tebe. Benzín palivový filtr v klasickym slova smyslu nemá. Je tam pouze palivový sítko na nízkotlakém čerpadle v nádrži a pokud netankuješ z kanistru nebo u nějaký pofiderní benzínky na poli, tak se nemění.
Filtr
mlparts.czFiltr
mlparts.cz
Nějak nemám důvod používat cokoliv jinýho pokud není nouze. Zároveň MANN je čistě filtrařská firma a byla první (po originálním filtru), která dokázala vyrobit správnej filtr pro Skyactiv-G. U W6018 je i docela rozumně nastavený obtokový ventil (0,8bar) což já tvrdím, že je lepší když do motoru teče olej s bordelem než když tam neteče žádnej.Co filtry Bosch?
Super ?, pro mě info k nezaplacení. Kdyby i Mazda měla web kde člověk zadá VIN a vyjede mu co potřebuje.Za mě s čistým svědomým určitě řeknu MANN. Aspoň vzduchový a olejový od MANN. Případně MAHLE / KNECHT (MAHLE a KNECHT jsou jedna firma). Kabinový je úplně jedno, protože tam nejde o auto ale o tebe. Benzín palivový filtr v klasickym slova smyslu nemá. Je tam pouze palivový sítko na nízkotlakém čerpadle v nádrži a pokud netankuješ z kanistru nebo u nějaký pofiderní benzínky na poli, tak se nemění.
Filtr
mlparts.czFiltr
mlparts.cz
Jasně s tím bohužel musím souhlasit. Já jsem byl roky "škodovkář" a tam to takhle fungovalo.Mazda ale chce aby si jazdil do autorizáku pre originál diely a tieto informácie teda nepotreboval. Z toho servisu majú lepšie zisky ako z predaja. Myslím že väčšina predajcov to tak má.