Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Když já mám takovou úchylku, že víc dopřávám svým autům než své manželceNajdlhsi spot aky som kedy videl:/) kto to precital cele, je borec!
Nechapem ale jednej veci. Ked sa presuvas 15km do prace, preco take spekulacie ohladne oleja…
Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
Shell Helix jsem tam dávala ještě v době, kdy jsem jezdila klidněji, a nějak výrazně jsem to neřešila jenže mě Mazda začala hrozně bavit, nechala jsem upravit ŘJ a jízdní styl se změnil..Katko, než jsi přešla k Ravenolu, dávala jsi do své M3 SkyG olej 5W-30 od Shellu. Jaký byl u Tebe důvod změny? Díky.
U nás se ,,leje” všechno co teče, jen je ti z toho občas blběTak sakra co tam mám lít
Tak závodní olej mě fakt nenapadlo tam dátKatko a proč jsi nedávala třeba Ravenol RSP - osobně by mne zajímal postřeh někoho na tento olej.
Moc o něm nevím, neměla jsem na něj ani reference. Zas u toho VST jsem věděla, že to nebude úplně přešlap i po konzultaci s @no_hitsTak jestli tomu nakládáš tak proč ne? Navíc by měl snad být vhodný i na ,,daily”
Řek bych, že co je dobrý pro motorku bude pro auto taky fajn, motorky jsou přece jen víc otáčkový, tak na ten olej budou vyšší nároky, nemyslím nějakou tuc tuc jebku s helmutem a přilbou z druhý sv.Shell se dává jako prvonáplň do kovošrotu od Ducati
Dělám srandu. Shell dělá dobrý oleje a i takový Agip/ENI byť nemám zkušenost jak fungujou v autech, ale třeba v motorkách (konkrétně znova Ducati) taky fungujou bezproblému.
Jak něco změníš, riskuješ problémy. Asi to chceš.Psal jsem, že bych se rád držel viskozity, ne výkonnostní třídy. Pokud není motor vybaven DPF nebo GPF, a je možnost výběru, vždy raději volím A3/B4.
Podle tvé teorie by do se motoru nemohlo nalít nic jiného než originál přímo z výroby Potom chudáci výrobci olejů, mimo dealerskou síť automobilky by nic neprodaliJak něco změníš, riskuješ problémy. Asi to chceš.
Sice nejsem Katka. ale ohledne zavodnich oleju, matne si vybavuju, ze maji jiny slozeni aditiv a nejsou vhodny na dlouhy intervaly. Sice budou nejspis fajnove mazat i pri 9,5k RPM, ale je to na ukor zivotnosti naplne. Jakoze najezd 8k km uz je pro ne moc. Nekdo to daval pred track day a pak na bezny jezdeni zase vylil a dal neco normalniho dle specky. Na zdroje se neptejte, nepamatuju si je, ale neco na tom budeKatko a proč jsi nedávala třeba Ravenol RSP - osobně by mne zajímal postřeh někoho na tento olej.
Já si to právě myslela, že ta životnost bude kratší a měl by u takového oleje být ještě více zkrácený interval, ideálně to použít jen jako náplň na ten daný závod a finito.Sice nejsem Katka. ale ohledne zavodnich oleju, matne si vybavuju, ze maji jiny slozeni aditiv a nejsou vhodny na dlouhy intervaly. Sice budou nejspis fajnove mazat i pri 9,5k RPM, ale je to na ukor zivotnosti naplne. Jakoze najezd 8k km uz je pro ne moc. Nekdo to daval pred track day a pak na bezny jezdeni zase vylil a dal neco normalniho dle specky. Na zdroje se neptejte, nepamatuju si je, ale neco na tom bude