Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Jseš jasnej jen nevím jestli ti mám zkazit den teď ráno nebo ti napsat až večer.Zaujímavé je že pri zdvihnutej kapote zvuk je normálny bez cvakania ale ja to počujem zo strán ako by zo strany od kolesa.
Ahoj Katka. Ty máš turbo? Lebo ten Ravenol VST je pre preplňované motory. Mne doporučil predajca podla mazacieho plánu Ravenolu olej Ravenol VMP 5W 30.Taky mám tak citlivé uši, že slyším, i to, co nechci, ale motor mi s Ravenolem VST necvaka jo, je po startu nějakou chvíli hlučnější, o tom žádná, ale cvakání naštěstí v pohodě. Takže zatím u něj zůstávám
Nemám turbo, a myslím si, že VST nutně nemusí být pouze pro motor s turbem. Motor mojí Mazdy si s tímto olejem celkem spokojeně přede, bez úbytku.. Chtěla jsem lépe aditivovaný olej a bylo mi doporučeno tohle.M
Ahoj Katka. Ty máš turbo? Lebo ten Ravenol VST je pre preplňované motory. Mne doporučil predajca podla mazacieho plánu Ravenolu olej Ravenol VMP 5W 30.
Ahoj Forester, ja som tiež volal do Ravenol v BA ze chcem to DGX-ko a ten ma zrušil jak malého chlapca ze tam ma ísť VMP-koM
Ahoj Katka. Ty máš turbo? Lebo ten Ravenol VST je pre preplňované motory. Mne doporučil predajca podla mazacieho plánu Ravenolu olej Ravenol VMP 5W 30.
Tak, když jsme u toho, tak ani VPM neplní specifikaci předepsanou výrobcem pro Skyactiv-G (bez filtru GPF) Pokud se nepletu, tak výrobce podle evropské ACEA doporučuje A3 (s normální viskozitou) nebo lehkoběžný A5. Kdežto VPM plní ACEA C3, tj. se sníženým obsahem sulfátového popela. Když zběžně podle údajů výrobce porovnám VPM s DXG, tak VPM má proti DXG výhodu, že má normální viskozitu, což bude lepší pro závodníky Kdežto DXG má sice lehce sníženou viskozitu, ale proti VPM přidává ochranu rozvodů a potlačení LSPI. Oba oleje jsou ale full syntetic na bázi PAO, což je dobře.Ahoj Forester, ja som tiež volal do Ravenol v BA ze chcem to DGX-ko a ten ma zrušil jak malého chlapca ze tam ma ísť VMP-ko
Podívej mam to úplně to same. Nahral jsem to dnes rano pri studenem startu a včera večer pri lehce zahrátem motoru. Večer to uz nebylo slyset. Rano jo. Co myslite? Normal? Podobně stejně mi totiž cvakal za studena i golf 7 1.4 tsi a tam to bylo právě nastavovacem vackove hridele, kde se nezasouval za studena pin, proto cvakal. Nicemu to nevadilo jen ten zvuk byl jak naftak. Už na to rezignuju, asi je to normalni a mam to jen v hlavěZaujímavé je že pri zdvihnutej kapote zvuk je normálny bez cvakania ale ja to počujem zo strán ako by zo strany od kolesa.
Po odporúčaní tu z vlákna som kúpil teto Ravenol a Castrolu dávam zbohom. Je drahší a asi nie aj lepší.
Zobrazit přílohu 50022
Takže čo si teda do matora nalejeme?Tak, když jsme u toho, tak ani VPM neplní specifikaci předepsanou výrobcem pro Skyactiv-G (bez filtru GPF) Pokud se nepletu, tak výrobce podle evropské ACEA doporučuje A3 (s normální viskozitou) nebo lehkoběžný A5. Kdežto VPM plní ACEA C3, tj. se sníženým obsahem sulfátového popela. Když zběžně podle údajů výrobce porovnám VPM s DXG, tak VPM má proti DXG výhodu, že má normální viskozitu, což bude lepší pro závodníky Kdežto DXG má sice lehce sníženou viskozitu, ale proti VPM přidává ochranu rozvodů a potlačení LSPI. Oba oleje jsou ale full syntetic na bázi PAO, což je dobře.
Každý ať si naleje co mu chutná A když nevíš co a nechceš se Tím trápit, dej originál olej Mazda 5W-30, který je stejně lehkoběžný jako DXG, jen to patrně není full syntetic (ale pouze na bázi HC), nemá ochranu rozvodů a potlačení LSPI. Tak a kruh se uzavřelTakže čo si teda do matora nalejeme?
Tak ja som sa rozhodol pre to DXG nakoľko auto jazdí veľmi krátke trasy a a motor sa moc ne vytáča...Každý ať si naleje co mu chutná A když nevíš co a nechceš se Tím trápit, dej originál olej Mazda 5W-30, který je stejně lehkoběžný jako DXG, jen to patrně není full syntetic (ale pouze na bázi HC), nemá ochranu rozvodů a potlačení LSPI. Tak a kruh se uzavřel
Vyzkoušej a uvidíš jak ti sedne. Taky ho teprve testuju. Změnit se dá vždycky.Tak ja som sa rozhodol pre to DXG nakoľko auto jazdí veľmi krátke trasy a a motor sa moc ne vytáča...
Prave ze není - pokud si pamatuji tak Mazda byl spíše u spodní hranice kdežto DXG je u horní hranice.Každý ať si naleje co mu chutná A když nevíš co a nechceš se Tím trápit, dej originál olej Mazda 5W-30, který je stejně lehkoběžný jako DXG, jen to patrně není full syntetic (ale pouze na bázi HC), nemá ochranu rozvodů a potlačení LSPI. Tak a kruh se uzavřel
DXG má viskozitu HTHS 3,25, což je hodnota skutečně na horní hranici lehkoběžných olejů a blíže k olejům A3,C3 s normální hodnotu kolem 3,5. Myslel jsem to v obecné rovině, že DXG i originál Mazda 5W-30 jsou klasifikovány jako lehkoběžné. Ale i v tomto přímém srovnání hraje prim DXG.Prave ze není - pokud si pamatuji tak Mazda byl spíše u spodní hranice kdežto DXG je u horní hranice.
Podívej mam to úplně to same. Nahral jsem to dnes rano pri studenem startu a včera večer pri lehce zahrátem motoru. Večer to uz nebylo slyset. Rano jo. Co myslite? Normal? Podobně stejně mi totiž cvakal za studena i golf 7 1.4 tsi a tam to bylo právě nastavovacem vackove hridele, kde se nezasouval za studena pin, proto cvakal. Nicemu to nevadilo jen ten zvuk byl jak naftak. Už na to rezignuju, asi je to normalni a mam to jen v hlavě