@MyQL pořád testujeme... Ale zatím jako nejlepší olej se nám jeví Elf nfp. Dobrý jak za studena tak za tepla i při sportovní jízdě. Drhne ze všech nejméně a řazení je pěkně tlumené. Nicméně, pořád řazení není ideální,ale oproti origo oleji nastalo zlepšení tak o 70%.
Testované oleje...
Origo náplň - veliké drhnutí rychlostních stupňů, za studena hůře dvojka,pětka,zpátečka a pískání při přeřazení z dvojky na trojku. V některých případech se rychlost zasekla. Nešlo dořadit. Musela se daná rychlost dávat na 2x.
Ravenol mtf2 - doslova jiný svět oproti origo oleji ze začátku. Lehké,bez drhnutí a za studena asi nejlepší olej. Nicméně po ujetí cca 500 km,se začalo objevovat dost citelné drhnutí a hlavě pri svižné jízdě olej jakoby nestíhal změnu rychlostních stupňů. Jako jediný byl po vypuštění z převodovky černý jako bota. Najeto na něm zhruba 2 tis km.
Castrol syntrans B - velice špatný za studena. Rychlosti se doslova sekaly! Za tepla vcelku ok. Najeto 500 km.
Redline MT 85 - Za studena a tepla občasné zaseknutí rychlostních stupňů. Zejména dvojka a pětka. Šel opět rychle ven. Snad 700 km byl v převodovce
Redline MTL - Můj veliký favorit. U něho jsem čekal,že mou převodovku vzkřísí. Bohužel, za studena moc dobře nefungoval. Dost drhnul a dvojka šla ztěžka. Po zahřátí ovšem fungoval znamenitě. Občas zadrhnul,ale tlumeně. Opět nic pro mě.
Bg syncro shift II - dost podobný origo oleji s tím,že se rychlosti nezasekávaly.
Jak už jsem psal,teď tam máme oba Elf nfp. Je možný, že se časem zhorší a bude dělat problémy. Zatím není důvod ho měnit.
Testované oleje...
Origo náplň - veliké drhnutí rychlostních stupňů, za studena hůře dvojka,pětka,zpátečka a pískání při přeřazení z dvojky na trojku. V některých případech se rychlost zasekla. Nešlo dořadit. Musela se daná rychlost dávat na 2x.
Ravenol mtf2 - doslova jiný svět oproti origo oleji ze začátku. Lehké,bez drhnutí a za studena asi nejlepší olej. Nicméně po ujetí cca 500 km,se začalo objevovat dost citelné drhnutí a hlavě pri svižné jízdě olej jakoby nestíhal změnu rychlostních stupňů. Jako jediný byl po vypuštění z převodovky černý jako bota. Najeto na něm zhruba 2 tis km.
Castrol syntrans B - velice špatný za studena. Rychlosti se doslova sekaly! Za tepla vcelku ok. Najeto 500 km.
Redline MT 85 - Za studena a tepla občasné zaseknutí rychlostních stupňů. Zejména dvojka a pětka. Šel opět rychle ven. Snad 700 km byl v převodovce
Redline MTL - Můj veliký favorit. U něho jsem čekal,že mou převodovku vzkřísí. Bohužel, za studena moc dobře nefungoval. Dost drhnul a dvojka šla ztěžka. Po zahřátí ovšem fungoval znamenitě. Občas zadrhnul,ale tlumeně. Opět nic pro mě.
Bg syncro shift II - dost podobný origo oleji s tím,že se rychlosti nezasekávaly.
Jak už jsem psal,teď tam máme oba Elf nfp. Je možný, že se časem zhorší a bude dělat problémy. Zatím není důvod ho měnit.