• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Karbon v sání a hlášení SCBS u 2.2 Skyactiv-D (SH)

A jakou chybu auto píše? Mně to akorát občas spadlo do nouzáku. Vždy jsem chyby vymazal. Naposledy jsem už neměl náladu zase chyby mazat, tak jsem to nechal a už 1000km jezdím bez problému.
 
Kluci, používáte VIF nebo nějaké jiné čistící aditivum?
Otázka i pro ostatní. Může VIF nebo jinej čistič pomoct, aby se toto nestávalo?
 
VIF čistí jen vstřikovače a dna pístů. Vlastně pomůže trochu i EGR, protože při čistých vstřikovačích není tolik sazí. :D
 
Kluci, používáte VIF nebo nějaké jiné čistící aditivum?
Otázka i pro ostatní. Může VIF nebo jinej čistič pomoct, aby se toto nestávalo?
Od prvního čištění sazí ten VIF používám stále a beru pouze naftu bez bio sraček. Bohužel jak se ukazuje, tak to na saze nemá žádný vliv.
Zelený problém , bordel nejde ven ale zase postupně zničí motor nebo budeme pořád platit za čištění.
 
Ten motor je holt už tak navržený. Tenkrát se tolik štítili močoviny (asi jak se spálili u R2 v CX-7), že to považovali za přednost a vrchol dieselového umění. :(
 
Když jsme už u toho sání, dá se nějak jednoduše zjistit jeho stav, aniž by bylo nutné to nějak moc rozdělávat? Klidně nějaká sonda či něco podobného... Servis to asi nějak kontrolovat musí, ne?
U D184 s močkou to asi moc řešit nemusím, co? Názor?
 
Podle mne to servis nekontroluje, protože před měsícem jsem byl na svolávačce, která byla přímo na klapku zasranou sazemi .
Pouze přehráli jednotku a vše je prý OK.
Prosba - není zde někde na foru kompletní schema motoru 2,2 D ? Kde je vidět kde je klapka sání a další komponenty.
 
Přesně tak , jsem také objednaný na klapku a technik je řekl, ze se přehravá jednotka...na můj dotaz, že by to chtělo zkontrolovat tak odpovedel, ze to neni nutne.....nechapu to, protože jsem nekde na netu nasel, ze se doporucuje klapku vycistit☝
 
Přesně tak , jsem také objednaný na klapku a technik je řekl, ze se přehravá jednotka...na můj dotaz, že by to chtělo zkontrolovat tak odpovedel, ze to neni nutne.....nechapu to, protože jsem nekde na netu nasel, ze se doporucuje klapku vycistit☝
U svolávací akce AK016A se skutečně provádí jen přeprogramování. Teprve když je uložena chyba P2118, tak se podle stavu pohonu klapka čistí nebo mění.
 
U svolávací akce AK016A se skutečně provádí jen přeprogramování. Teprve když je uložena chyba P2118, tak se podle stavu pohonu klapka čistí nebo mění.

Prosím napiš mi zda a kde zde najdu to schema motoru 2,2 D.
Díky
 
to shr3k: Moc děkuji za cenné informace! V čem vidím trochu problém je to, že jak se já jako zákazník, který nemá šanci se dostat k autu při servisních úkonech může dozvědět, zda tam ta načtená chyby co jsi popsal byla nebo nebyla?? Když ten servis řekne, že vše ok a budou líní něco čistit natož měnit, tak si to těžko obyčejný člověk ověří :-( ......
 
... zákazník, který nemá šanci se dostat k autu při servisních úkonech může dozvědět, zda tam ta načtená chyby co jsi popsal byla nebo nebyla?...
Stačí mobil, ForScan nebo Torque Pro a čínský OBD adaptér...
 
Stačí mobil, ForScan nebo Torque Pro a čínský OBD adaptér...
Nemáš prosím odkaz na nějaký funční adaptér? Já už zkoušel tři a žádný mi nejde. A ano, objednával jsem ten s podporou protokolu v1.5. Zkoušel sjem Caristu, ten funguje skvěle, ale je nesmyslně drahý.
Díky
 
Takže v servise mi řekli, že se musí vyčistit sání. Ideálně mechanicky. A to se musí dělat pravidelně. Jiný problém prý s autem není.
Tak jsem se objednal na to čištění a rád bych byl i u toho, jak to budou dělat.
 
Back
Top