• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika MZD Connect nově s Android Auto a Apple CarPlay

Včera proběhla montáž AA od @jvejskrab. Precizní a šetrná práce. Navíc skvělý pokec. Ještě mám nachystaný bezdrát AAWireless od Indiegogo, ale k tomu jsem se ještě nedostal. Manželce funguje dobře a i recenze jsou dobré, tak nepochybuju...
Honzo, děkuji

Odesláno z mého SM-N975F pomocí Tapatalk
 
Neviete mi poradit, kde by som si vedel stiahnut firmware 70.00.100 EU N ? Momentalne mam 59.00.544 EU N a kupenu krabicku pre AA, len najprv musim urobit update systemu.

Vdaka Vlado
 
Všetky informácie sú vo vlakne:

Poprípade tu je len link kde sú verzie:



Odoslané z SM-A528B pomocou Tapatalku
 
Ahoj vespolek, prosím o radu. Už dlouhou dobu používám android auto, do teď naprosto bez problémů. O víkendu si při jízdě připojila dcera svůj mobil v autě přes bluetooth a pustila písničky. Od té doby mi nejde připojit android auto, už jsem zkoušel několikrát různé verze AA, jiné kabely, ale stále se to nepáruje. Nemá někdo prosím podobnou zkušenost? Zkoušel jsem odebrat všechny napárované telefony v autě na BT, včetně svého a napárovat jen můj. BT mi jede bez problémů, ale AA se po připojení kabelu vůbec nechytne. Budu rád za pomoc.
Díky
 
Zkus restart Infotametu. Press and hold down the volume knob, back button, and NAV button for about 10 seconds. This will reset your MAZDA CONNECT™ system.May 9, 2021

 
Případně ještě zkusit v telefonu v nastavení Android Auto zapomenout všechny dříve napařováne telefony, plus bych to asi opět komplet odebral jak z BT telefonu, tak z BT Mazdy

Případně ještě zkusit v telefonu v nastavení Android Auto zapomenout všechny dříve napařováne telefony, plus bych to asi opět komplet odebral jak z BT telefonu, tak z BT Mazdy
Ach ta predikce textu ? napárované samozřejmě ?
 
Pozor všem na upgrady SW/FW na CMU, tzn. infotainmentu!!!
V pátek se mi zasekla instalace na 2% s hláškou ve smyslu (chybí USB, vložte ho...) a neustále cyklila dokola (restartovala se). Vyzkoušel jsem 3 různé flash disky, znovu stáhl čerstvou instalačku, bohužel bezvýsledně. Vymontoval jsem CMU a Shrekovi způsobil velmi pěkné nedělní dopoledne, kdy zkoušel přes programovačku nahrávat různé verze FW, bohužel systém nenaběhl. Uzavřeli jsme to s tím, že je vadná "velká" paměť na CMU, objednal jsem jinou (ceny nových ani psát nebudu, aby někdo nespadl ze židle ?), zákazník zatím dostal jednu ze švárova auta, aby mohl odjet s funkčním autem a až dorazí nová, zkusíme možná ještě jeden pokus a to komplet kopii SW z funkční jednotky a přehrátí do nefunkční.
Děkuju moc Shrekovi za pokus o záhranu (ještě má u mně víno ?) a ještě jednou se mu omlouvám za zkaženou neděli ?
Nejhorší na tom je to, že se tomu prakticky nedá předcházet ?
Snad je tedy lepší zajet na ten upgrade do Mazdy, než riskovat koupi jiné CMU (tam by měli mít na tyhle situace pojištění).
Držím palce všem, co budou dělat upgrade na vlastní triko ?
 
Tak nevím, ale v jiném vlákně právě Shrek uvádí, že upgrade v Mazdě neprovádí.
Nicméně z toho co píšeš tedy plyne co? Vím, že jsi už nainstaloval tuny AA/CP a vše bez potíží.
Jedná se o nějakou konkrétní verzi CMU/ typ auta? První taková zkušenost?
 
@Polsonside Jak to myslíš, že v Mazdě upgrade neprovádí? To je hloupost ne? Však update jednou začas vychází a kdo by ti ho měl dělat než originální servis?

Když jsem s M3 jel do CarStaru pro Apple/android car, tak udělali jak upgrade SW/FW tak i instalaci USB HUBU..
 
Jedná se o nějakou konkrétní verzi CMU/ typ auta? První taková zkušenost?
KB8M669C0, montováno v CX-5 2017 a 2018, MX-5 2017. Chyba mohla IMO být i v USB hubu při nahrávání. Každopádně CMU pak hlásilo U3000:42 The connectivity master unit (CMU) cannot read data from the NVRAM in the connectivity master unit (CMU) with the ignition switched to ACC or ON (engine off or on) a chyba nešla vymazat.
Tak nevím, ale v jiném vlákně právě Shrek uvádí, že upgrade v Mazdě neprovádí.
Já reagoval na tvůj příspěvek, že to přehrají přes diagnostiku. Přes diagnostiku to nepřehrají.
 
Poslední úprava:
Tak nevím, ale v jiném vlákně právě Shrek uvádí, že upgrade v Mazdě neprovádí.
Nicméně z toho co píšeš tedy plyne co? Vím, že jsi už nainstaloval tuny AA/CP a vše bez potíží.
Jedná se o nějakou konkrétní verzi CMU/ typ auta? První taková zkušenost?
Upgrade je bohužel ve spojení s AA/AP nutný, pokud máš starší verzi než 70. V Mazdě ho musí dělat také, jen mají pojištění (měli by mít) v případě, že se jim stane tenhle problém. Otázkou je, jestli to uznají na "chybu servisu", když jde nejspíš o nějaký vadný sektor v paměti CMU. Podle mně to bude na jednotlivém servisu, jak se k tomu postaví.

Ano, stalo se mi to prvně, šlo o CX5 KF 2017 tedy po FL, nicméně těhle aut už jsem udělal taky dost a vždy bez problémů.

Jako člověk z IT tomu rozumím (myslím příčině problému). Prostě vadná paměť (klidně jeden bit) pro zápis, ale čtení "celku" je ok (občas třeba zablbne nějaká okrajová funkce, případně někde vypadne jeden pixel z obrázku :), ale systém se nezhroutí ).

Na disku v PC by se udělal reformat, vyřadily by se vadné sektory a jelo by se dál. Tady bude asi oprava bez šance. Jedině tak vypájet ven švába s pamětí a dát tam nového, ale pochybuji, že tohle vůbec někdo bude dělat a že stejná paměť bude k sehnání. To je lepší koupit starší jednotku.

Konzultovali jsme to ještě se školícím střediskem Mazdy na Slovensku a jejich odpověď je "vadná CMU, koupit novou".

Konkrétně tohle CMU
20221030_111140.jpg
 
Poslední úprava:
Ahoj, drze se zeptám, k čemu jsou ty aktualizace potřeba? Já už používám ACP tři roky, nic neaktualizuju, do ničeho nevrtám a pořád funguje bez problémů. Tak proč aktualizovat něco, co funguje a nezlobí?
 
Ahoj, drze se zeptám, k čemu jsou ty aktualizace potřeba? Já už používám ACP tři roky, nic neaktualizuju, do ničeho nevrtám a pořád funguje bez problémů. Tak proč aktualizovat něco, co funguje a nezlobí?
Ahoj, je to napsáno hned v první větě předchozího příspěvku ? Pokud jsi už auto koupil s verzí 70 a novější, tak samozřejmě aktualizovat nemusíš. Což většina aut pod rok 2017 nemá.

KB8M669C0, montováno v CX-5 2017 a 2018, MX-5 2017. Chyba mohla IMO být i v USB hubu při nahrávání. Každopádně CMU pak hlásilo U3000:42 The connectivity master unit (CMU) cannot read data from the NVRAM in the connectivity master unit (CMU) with the ignition switched to ACC or ON (engine off or on) a chyba nešla vymazat.

Já reagoval na tvůj příspěvek, že to přehrají přes diagnostiku. Přes diagnostiku to nepřehrají.
Původně jsem HUB podezříval taky, byl tak pofidérně čímsi polepený a úplně ve mně dověru nevzbuzoval, ale hned ho měnit mně nenapadlo, samozřejmě až potom, co se to zacyklilo, jsem vyměnil HUB za jiný, zkusil 3 flash disky, ale už se to nerozjelo. Což bude nejspíš způsobený tím, co píšeš. Prvotní příčina tedy může být CMU (vadný sektor v paměti), USB HUB, vadný flash disk...
 
Ahoj, je to napsáno hned v první větě předchozího příspěvku ? Pokud jsi už auto koupil s verzí 70 a novější, tak samozřejmě aktualizovat nemusíš. Což většina aut pod rok 2017 nemá.
Dík za vysvětlení, verzi nevím, auto je z 2017, ale ACP je z 2019. Tak to bude asi aktuální.
 
Dík za vysvětlení, verzi nevím, auto je z 2017, ale ACP je z 2019. Tak to bude asi aktuální.
Není vůbec zač, verzi dohledáš v infotainmentu v autě, kdyby tě to zajímalo. Tím, že ti ACP jede, musíš mít na 100% 70 a novější, jinak se to ani neukáže v menu
 
Back
Top