• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika MZD Connect nově s Android Auto a Apple CarPlay

Na ten Calinkit 4.0 jsem pávě na jejich FB stránkách viděl řadu problémů s ktualizacemi a verzí a myslím že to je právě tím, že tam jede androud pořád přes Apple protokol. To byl důvod proč jsem šel čisto do A2A, kde jsem viděl východu nativních portů na daný systém.

Jj, zpětně jsem toho našel taky mraky :eek: Ale dostanu šanci na reparát neb Číňan v Německu (tam jsem vracel nebožtíka) komunikuje na jedničku a klidně mi pošle nově A2A, resp. obojetnost jsem tímto vzdal o_O
Trochu to trvalo, ale Číňan splnil dojednané, nově konečně dorazila náhrada A2A (Singapur nikoli jako původně z Francie) a chodí perfektně. Napoprvé se to trochu musí spřátelit s různými povoleními Mazda komunikace a pak už je to v pohodě. Pokud jdu z ulice, kdy Samsung SmartPhone není na Wi-Fi, tak připojení je bleskové (5-10s), tj. vlastně neprodleně, co vyrazím a vypnou se 360st Mazda kamery. Pokud jsem však na známé Wi-Fi (domov / práce s dosahem i lehce ven), tak chvíli trvá než detekuje nedostupnost té známé (jak se vozem již vzdaluji) a až poté připojí A2A krabičku.
Jistě to není chyba, jen vlastnost...

Jinak jsem to trápil rozdělenou obrazovkou Android Auto, navigace a současně internet rádio či YouTube, do toho hovor out/in a zatím drží, žádné zvukové drop-outs a tak. Za 70+USD je to za mě bez ostudy a snad to tak zůstane ;)
 
jsem rád že jsi spokojený a frci ? U mě zatím taky vše drží a mám od vánoc. Myslím že upgrady AA softwaru v telefonu tomu nemají co udělat. Jede to počítám na základních protokolech drátové krabičky na AA a na tom dle mého nemohou nic zásadního měnit, protože by to všem přestalo frcet i drátově.
 
Ahoj,
Vyšla nová krabička od Carlinkit pod názvem Carlinkit2air

Umí Apple car i android auto, ale na rozdíl od předchozí verze Carlinkit 4.0 není AA naportovane přes Apple protokoly (což blblo). Tato nová krabička je prostě dva v jednom. I Android i Apple jsou každý nativní.

Vypadá to, že by to mohlo být dobré pro lidi co chtějí obě platformy. cena 108,99$ se dá snížit kódem "Early" o 20$ na 88,99$.

Na druhou stranu to je asi předprodej, píši 17.4.

Je to úplně nové, tak to může mít porodní bolesti než se firmware vyhladí, ale je to dle mého krok dobrým směrem.

Já Apple nepoužívám, tedy měnit mou A2A určitě nebudu. Spíše tedy info pro zájemce o obě platformy.
 
Jak mám chápat ten nový upgrade 2023? Já tohle koupil cca rok zpět a ještě to nenamontoval. Jsem tedy ošizen o ty inovace jako rychlejší nabíjení či bezdrátová volba, rychlejší spojení či identifikace originálních mapových podkladů? Původní mazda mapy to snad umí odjakživa...

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Zdravím,
chci koupit :
Ovšem problé je pro mne montáž a zprovoznění.
Je zde někdo z Brna a okolí kdo by se toho ujal?
Přivítám rady a doporučení.
Hezký den všem.
na trojce to byla pohoda a dost podobně to je na mx5 viz video
konkrétně na mx5
 
jsem rád že jsi spokojený a frci ? U mě zatím taky vše drží a mám od vánoc. Myslím že upgrady AA softwaru v telefonu tomu nemají co udělat. Jede to počítám na základních protokolech drátové krabičky na AA a na tom dle mého nemohou nic zásadního měnit, protože by to všem přestalo frcet i drátově.
Mluvím o A2A Carlinkit a po týdnu testů se již objevují samovolná odpojení, řekněme 1-2 kousky z 10 startů. Pomoc je snadná i když otravná, odpojit USB napájení krabičky, a pak to zase naběhne. FW 2022.12.12.1025 je prý nejnovější, tam hledat nemám... doporučeno v setup změnit "start delay" z 0s na 3s, k tomu se chystám ASAP a uvidíme. Důvod změny prý "best practice", jiné detaily neuvedeny...
 
Mluvím o A2A Carlinkit a po týdnu testů se již objevují samovolná odpojení, řekněme 1-2 kousky z 10 startů. Pomoc je snadná i když otravná, odpojit USB napájení krabičky, a pak to zase naběhne. FW 2022.12.12.1025 je prý nejnovější, tam hledat nemám... doporučeno v setup změnit "start delay" z 0s na 3s, k tomu se chystám ASAP a uvidíme. Důvod změny prý "best practice", jiné detaily neuvedeny...
Ahoj,
tak to mě to opravdu nedělá. Co se týká FW tak jsem naopak četl, že je lepší pokud to funguje FW neměnit a nesahat na to nebo naopak dát třeba starší stabilnější verzi (na FB se o tom u nich píše jaká to je).
 
@Crazy, jen dotaz, jestli Ti to pracuje stejně, protože trochu se mi nelíbí, že se tam pořád "tluče" Bluetooth (BT) Mazda a BT toho kitu? :rolleyes:

Na doporučení odmažu vše spárované v Mazda infotainment, tedy hlavně můj SMG S21 a začnu připojovat A2A krabičku. Wi-Fi jde svižně, upozorní tě, že nedisponuje internetem a pak BT kitu, které se s mobilem spojí a tváří se ikonou jako sluchátko přes BT. Vzápětí však naběhne i BT Mazda a pase je spolu (vidím připojení toho i toho na mobilu). A taky Mazda infotainment má zpátky (když se zanoříš do nastavení vozu) BT mobilu SMG S21 (nelze ho konfigurovat, jen ho vidíš, jakoby si ho ten kit držel pro svoji komunikaci).
A finále... právě to, co mě mate... když to upadne, anebo manuálně vypneš Wi-Fi proti kitu, tak se v pohodě připojí Mazda infotainment, zasynchronizuje kontakty a mohu řádit jako původně bez Android Auto... a to jsem přeci od-pároval/smazal o_O
 
Poslední úprava:
@mabu já jsem BT mezi autem a mobilem odpojil jak psali v návodu v Carlinkit, protože právě se to prý pak hádá. Mě to AA neodpojuje, tedy ani nevím zda se to nějak snaží oťukávat nebo ne. V autě jsem dal telefon zapomenout a už se nespojí. S časy spuštění jsem si nehrál.

Jo ten Kit si to BT pak nějak použije jak píšeš, ale sámotný mobil a auto bez Kitu automaticky nepřipojím.

To odpojování se mi takto často neděje. Stalo se mi asi 5x za ty 4 měsíce a z toho:
3x se to zase po 10 vteřinách samo napojilo - nic jsem nedělal
1x se mi nespojilo asi do půl minuty a zkusil jsem vypnout a zapnout Wifi na semaforu a zase se to spojilo samo
1x jsem musel vytáhnout kabel od AA kitu z područky a znovu zapojit. A to tu noc extra mrzlo a přišlo mi že celé auto (načtení obrazovky infotainmentu) tím bylo při startu nějak opožděné a asi se stalo to že se to nepotkalo viz ty posuny startu. Prostě byl kit rychlejší než auto.

Plus tedy připomínám, že jsem upgradoval infotainment na poslední verzi 74.00.311A viz odkaz zde na vlákno ve foru. Předtím se mi odpojovalo AA i přes kabel a bylo to opravdu starou verzí, která měla problémy s novými verzemi androudu či Android auto aplikace.
 
@Crazy děkuji za detaily, verzi v Mazdě mám tedy stejnou (.324A jsem zatím nedal). A ten zbytek musím prozkoumat, to reziduum, kdy si to samo vytvoří zpátky BT může být fatální... jedno BT se přepojí na druhé BT a drop je na světě :pensive:
 
já jsem BT mezi autem a mobilem odpojil jak psali v návodu v Carlinkit
Tohle jsem nenašel, resp. CZ verze v poznámce říká původní ponechat a EN verze taky (?)
Já se v mezičase toho zmíněného auto-připojování původního BT po restartu do továrního nastavení v infotainmentu zbavil (to byla zase akce vše nastavovat znovu, i servisní interval je v háji :)). Nicméně AA teď nenaběhne..., a možná podle těch obou návodů proto, že právě teď už nemám to zmíněné původní BT spárování :innocent: Po (ne)potvrzení budu pokračovat dále.
 
Tohle jsem nenašel, resp. CZ verze v poznámce říká původní ponechat a EN verze taky (?)
Já se v mezičase toho zmíněného auto-připojování původního BT po restartu do továrního nastavení v infotainmentu zbavil (to byla zase akce vše nastavovat znovu, i servisní interval je v háji :)). Nicméně AA teď nenaběhne..., a možná podle těch obou návodů proto, že právě teď už nemám to zmíněné původní BT spárování :innocent: Po (ne)potvrzení budu pokračovat dále.
Zítra se ti podívám až budu v autě k čemu všemu je mobil připojený. Určitě jsem ho dával zapomenout, ale pár dnů jsem bojoval s tím než jsem to zprovoznil (problém byl v zakázané bezdrátové AA v telefonu) a je možné že jsem to mezitím zase připojil. Když to začalo fungovat tak jsem to už neřešil. V CZ i EN to píšou, tedy možná budu za blbce já :(
 
V poklidu, jen sdílíme v módu maximálního úsilí ;)
Jak se tím prokousávám, tak i wired AA potřebuje BT a tím se kruh zřejmě uzavírá...
Tak i tak, dej pak vědět, žádný stres.
 
Ahoj @mabu,

tak k mému překvapení po připojení je v Bluetooth na telefonu pouze Mazda. V autě taktéž a nejde nic měnit. Tedy asi to bude jak píšeš. Pro párování potřebuješ oboje, ale pak to používá nativní propojení auta a telefonu.
Dokonce když Bluetooth na telefonu ručně vypnu tak se ani AA neodpoví a za vteřinu se v telefonu zase samo zapne. Tedy asi si to nějak řídí ta krabička sama.

Ještě jsem včera koukal na FB do skupiny Carlinkit, což je asi jedině místo, kde se to komunitě řeší. A našel jsem tam, že je dobré, když to nejde spárovat, prvně vše zapomenout a udělat to na čisto. Což jsem taky při svých pokusech dělal a možná si to pak pamatoval jen napůl.

IMG20230420080038.jpg Screenshot_2023-04-20-07-59-33-90_41a74ddf68be21faad2fbbb691b15143.jpg
 
@Crazy moc díky i za tu fotodokumentaci, přesně takto to mám nyní i já a testování může pokračovat :)
Vyslovím jen teorii, že tu doporučenou prodlevu "start delay - 3s" tam dávají, aby si auto navázalo korektně BT spojení s telefonem a krabička to pak již jen ovládne pro AA wireless potřeby.
 
Jj někde jsem četl, že když krabička naběhne dřív než auto tak se to pak nespojí. Nevím zda nezáleží i na stáří auta, zda pak ty infotainmenty nejsou treba pomalejší než jiné. Obecně u techniky to bývá, že čím novější tím rychlejší reakce. Já mám 05/2018 šestku. Jen myšlenka.
 
Ahojte vsetci,

Cerstvo som kupil jazdenku Mazdu 6, G165 AT, rv. 09/2018. Auto je krasne a paradne vo vybornej vybave. Bohuzial som zistil, ze este nema funkciu AA.
Nemam tam ani tu ikonku pri USB porte na AA, takze mi je bohuzial jasne, ze to bude vyzadovat celu peripetiu s novou kabelazou atd.

Dal som si ten cas a precital som cele vlakno. Kedze nemam technicke zrucnosti v manipulacii s elektronikou atd. ako kopa clenov-kutilov, rozhodol som sa, ze najlepsie bude si nechat spojazdnit AA normalne v autorizaku (konkretne Autogrand v Bratislave). Pisal som im mail a pred malou chvilou mi volala sefka servisu:
Celkova praca stoji 350eur
+ hrozi, ze pri instalacii software-u (ktory oni vraj nijak nevedia ovplyvnit) sa moze odpalit riadiaca jednotka - nova stoji cca 2000eur. Ak uz auto neni v zaruke(co nie je), tak si to musim zaplatit sam.

Nebudem vam klamat, dost ma to zaskocilo. Jednak to, ze koli instalcii software-u nieco odpalia a hlavne, ze sa snazia uplne zbavit zodpovednosti za pripadnu skodu. Tiez 350eur za pracu je v porovnani s info co tu mnohi spominali (cca 5000kc) dost velky rozdiel.

Neviem ci do toho ist/neist. Neviem ake velke je riziko, ze sa stane fail. Netusim ci by taketo nieco pokryla havarijna poistka, to si musim overit.

Rad si na to vypocujem vase nazory.

Diky moc,
Vlado
 
Back
Top