• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika MZD Connect nově s Android Auto a Apple CarPlay

Tak nakonec včera večer objednáno, dneska v 11 to bylo v Plzni (snad si myslím, že to tam snad měli přímo na skladě) a zítra to bude doručovat Zásilkovna (čumím, že zrovna oni).. takže pecka :) Teď se jen rozhoupat to namontovat :D
 
Tak nakonec včera večer objednáno, dneska v 11 to bylo v Plzni (snad si myslím, že to tam snad měli přímo na skladě) a zítra to bude doručovat Zásilkovna (čumím, že zrovna oni).. takže pecka :) Teď se jen rozhoupat to namontovat :D
Dříve jezdila jen UPS, nyní něco pořád UPS, ale více Zásilkovna. Mají to jako HD (Home Delivery snad), tak občas minou pracovní dobu kanceláře, ale ochotně dají na alternativní výdejní místo (Z-box nééé) po telefonické konzultaci...
 
Tak jsem se dneska dostal k tomu to tam hodit, ale zjistil jsem, ze ta jednotka asi wireless neumi, protoze tam nema ty piny. Psal jsem prodejci, tak uvidime, ale je pravda, ze on to v tom popisu nikde napsane nema, ale ja jsem rad i za kabelovy airplay.. a pak popripade vymenit nekdy v budoucnu USB jednotku je otazka 5 minut :)
 
Tak jsem si psal s prodejcem a jedno zajimave info okolo wireless verze:

Yes, we are testing the new version , it is the wirless version and supports wireless carplay, no android auto. We suggest that you use this wired version for a while first, because the wireless version connects to your iPhone via Bluetooth and is currently not very stable, especially when you are driving for a long time, CarPlay function may interrupt. So we are still working hard to debug this wireless version, and we expect to completely solve the problem of disconnection in about two months. In addition, there is a slight delay when using the wireless version of the navigation, but we will solve this problem soon. In short, I suggest you wait for a while before considering purchasing the wireless version.
 
Takže zatím raději zůstat u drátové verze. No mě nic jiného nezbývá pač mám Android. Jsem zvědav jestli bude i verze AA wirelles.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Každopádně ten lehce výše uvedený Aliexpress odkaz má verzi wired i wireless (60 vs. 120 EUR).
A je fér, že to minimálně takto přes Amazon napíšou...

Já svou wired originál zkoušel doplnit wireless krabičkou Carlinkit (AA) a ta nestabilita mě nakonec dohnala k prodeji. Jak má člověk ve voze i částečně kancelář a dost telefonuje, jsou i jen občasné pády... grrr.
 
AUTOGRAND
Vajnorská 167, 831 04, Bratislava


Diky

Ahoj,
Mne dorabali na BM v Petrzalke, cena bola 350€, nic o odpaleni nespominali, takze asi tak.

Nevidim dovod odpalit nieco aktualizaciou, takze skus Autopalace v Petrzalke.
 
Dobrý den zdravím všechny.Chtěl bych se zeptat teda jak je to opravdu s bezdrátovým připojením Android Auto do mojí CX3 2018. Jde to vůbec? Pokud ano kde máte nejlíp umístěný telefon? pokud je třeba ho na delších trasách dobíjet? Uvažoval jsem o loketce ale nevím nevím a co třeba kastlík u spolujezdce,na vydechu je to poslední kam bych to dal.Děkuji za každou radu a omlouvám se nepřečetl jsem 91 stránek.
 
Za mě jak chápu aktuální situaci na trhu třeba takový Aliexpress.
Lze koupit 2 typy modulu, který se mění v loketce. Původní jenž umožní AA i CP provozovat pouze kabelem (moje varianta) a nově modul jenž má z boku přepínací piny a ten umožní jak dratove tak i wirelees ale pozor, wirelees pouze CP. Takže pokud bys chtěl AA bezdrat, tak koupíš kteroukoli z těchto dvou variant + A2A Android Auto, což je krabička do toho USB v modulu, jenž bude umožňovat bezdrátový provoz i AA. Já samozřejmě čekám na čistější variantu, že třeba ten modul do loketky za jaký čas bude umět i wirelees AA a nic dalšího nemusíš připojovat. Samozřejmě u bezdrátového provozu u delších cest je nevýhoda konstatniho vybíjení telefonu. Takže řešit instalaci bezdrateho nabíjení nebo nechat klasiku a používat celou službu přes kabel.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Díky za odpověd , zapoměl jsem napsat že připojovací modul jsem už nechal v mazdě vyměnit takže AA mi po kabelu jede ale viděl jsem u souseda v golfu ten bezdrátový kit proč to kupovat na aliexpresu prodává to třeba kaufland za nějakých 1700 jde mi o to jestli mi to v mojí CX3 bude fungovat a pak o umístění toho kitu + přídadně mobilu v CX3 u modulu se vstupy usb moc místa není a při delší trase je třeba mobil nabíjet.
 
Tak v neděli konečně proběhla instalace AA. Pro jistotu jsem navštívil @jvejskrab, a chtěl bych Honzovi poděkovat za skvělou obětavost a precizní práci. Moc sympatický člověk . No každopádně první krok mě trochu děsil. Projít dvě verze to jest dvě instalace a očekávat riziko vadného zápisu na CMU. Tohle proběhlo skvělé a z verze 59 přes 70 až na finální aktuální 74.00.324. Bohužel verze 59 už neumoznila aktivovat dotyk, takže AA pouze přes jogdial ale to mi nijak nevadí. Demontáž dílů na M3 je celkem snadná až na rámeček řadící páky, ten jsem potřeboval sundat a ani přes veškeré úsilí se nám to nepodařilo. Celý povolil ale zadní roh držel a hrozilo že rupne a Mazda si za něj účtuje 10 000kc. Nicméně vše složeno zpět bez potíží. No a mé první dojmy?
Nová verze SW 74 konečně opravila funkci tlačítka MUTE. Jsem překvapen a potěšen. Pro vysvětlení, na verzi 59 při stisku MUTE se hudba ztisila ale na pozadí pokračovala a za mě je to nesmysl. Hudba tak zbytečně pokračovala tiše na pozadí. Teď už to funguje jako všude jinde v autech. Při stisku MUTE přestane hrát a song čeká takže při odmacknuti pokračuje tam kde bylo ztišeno. Bravo
Jinak jediné co jsem po instalaci musel obnovit je pozice HUD a uložené adresy originál navigace. U originál navigace musí být vložena karta zpět před startem aby byla opět nactena. No a co AA? Za mě žádný zázrak ale samozřejmě samotný displej v této mazde hold dost omezuje kvalitu zobrazení.
Jednak mě tedy asi nejvíce vadí, že telefon se nestíhá dobíjet. Cca se udržuje což není optimální.
A pak samotné navigace. Nejsou za mě tak přehledné jako na mobilu. Mapy.cz se mi neustále mění podklad na letecky a jakkoli nastavím, tak se to nemění plus tam mám prapodivné hlášení o nějaké předloze viz pravý spodní roh na screenu. Na googlemaps je zase zbytečně veliký obdélník s informací o dojezdu v levé spodní části viz screen. Waze mi pak nešla ani vypnout v telefonu. Plus v telefonu vše vyskace v liště a začne se kolikrát celý skubat ačkoli je to S22. 7b805e7836b5032ead4084cba2d6b964.jpg0ce73eb9e929dc63aeed7e8a77303230.jpg866c0e7b048f717cac6d2e26a461ec6e.jpg

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Ty 2 upgrady jsem taky dělal měl jsem stejnou verzi jaký ty. Tedy já jsem rozebíral kvůli bezdrátové nabíječce.

Jinak ohledně nabíjení, měl jsem stejný problém. Koupil jsem si proto Carlinkit A2A na bezdrátovou Android auto. A k tomu samozřejmě 12V rychlonabijecku na aliexpressu. Tedy když jedu krátké trasy tak mám telefon v šosu a ani ho nsvyndavam a když delší nebo potřebuji nabíjet tak strcim na kabel a díky rychlo nabíjení mám za půl hodiny full baterku. Plus jsem si tedy koupil tu bezdrátovou nabíječku co mám před řadící pákou místo original odkládacích plastu co mi doporučil právě Honza. Je to též na udržování (15W) a dost to hřeje telefon jako všechny bezdrátové nabíječky.
 
Podle mě ideální zobrazení když najdeš na to tlačítko 3v1. A mobil se divím že vám nestíhá nabíjet mám a53s a při spuštěné AA se mi to nabíjí skoro jak z nabíječky. Nemáte nějaký špatný kabel?
7b805e7836b5032ead4084cba2d6b964 (1).jpg
 
Poslední úprava moderátorem:
Mám kabel GoGen. Neumím určit, jak je kabel dobrý. Je opleteny a stal celkem dost. Mohu zkusit jiný. No to ovládání je trochu chaos. To tlačítko co jsi označil vnímám nějak nechápavě. Když kliknu jednou tak se zbytečně rozdělí obrazovka a když podruhé tak to vyskočí do nabídky. Vlastně ani nevím jak oficiálně vypínat navigaci. Třeba ani nechci tu spodní lištu kde jsou zástupci používaných aplikaci. Mám ji v menu vypnutou a stejně tam furt je.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Ahoj,
Mne dorabali na BM v Petrzalke, cena bola 350€, nic o odpaleni nespominali, takze asi tak.

Nevidim dovod odpalit nieco aktualizaciou, takze skus Autopalace v Petrzalke.

Nejde o "odpálení", ale o vadný sektor v paměti CMU, který se dopředu před instalací detekovat nedá, pro čtení to nevadí, takže vše se tváří funkční, ale ve chvíli, kdy tam chce instalační proces zapsat data, proces aktualizace zhavaruje, restartuje se a takto pořád dokola. Šance, že se to stane, je za mně tak 1:50 možná 1:100
Pro jistotu na to každého upozorním, že se to může stát, což neznamená, že se to stane ;)
 
Mám kabel GoGen. Neumím určit, jak je kabel dobrý. Je opleteny a stal celkem dost. Mohu zkusit jiný. No to ovládání je trochu chaos. To tlačítko co jsi označil vnímám nějak nechápavě. Když kliknu jednou tak se zbytečně rozdělí obrazovka a když podruhé tak to vyskočí do nabídky. Vlastně ani nevím jak oficiálně vypínat navigaci. Třeba ani nechci tu spodní lištu kde jsou zástupci používaných aplikaci. Mám ji v menu vypnutou a stejně tam furt je.

Samsung S22 256GB Tapatalk
Rozdělí obraz, lištu nabídky doleva do sloupečku, pak přes polovinu obrazovky navigaci a zbytek je hudební přehrávač a rychlá volba navigace, ale takto to jde jen s google maps. Jako zvykl jsem si na všechno a přijde mi to fajn. Nabíjení jsem teď měřil a za 17 minut mi pribylo 4% baterky v mobilu
 
Ten rozdíl nabíjení dělá telefon. Mě původní telefon taky stíhalo AA nabíjet kabelem i při navigování, ale nový výkonný už ne. A to jsem připojoval original kabelem k telefonu, který je stavěný na 80W rychlonabíjení, tedy kabelem to není. Prostě ten telefon má větší odběr už. Psal že má S22 což je highend telefon stejně jako můj OnePlus 10 Pro 5G. Prostě to víc žere než A53, což je výkonostně cca střední třída.
 
Ty 2 upgrady jsem taky dělal měl jsem stejnou verzi jaký ty. Tedy já jsem rozebíral kvůli bezdrátové nabíječce.

Jinak ohledně nabíjení, měl jsem stejný problém. Koupil jsem si proto Carlinkit A2A na bezdrátovou Android auto. A k tomu samozřejmě 12V rychlonabijecku na aliexpressu. Tedy když jedu krátké trasy tak mám telefon v šosu a ani ho nsvyndavam a když delší nebo potřebuji nabíjet tak strcim na kabel a díky rychlo nabíjení mám za půl hodiny full baterku. Plus jsem si tedy koupil tu bezdrátovou nabíječku co mám před řadící pákou místo original odkládacích plastu co mi doporučil právě Honza. Je to též na udržování (15W) a dost to hřeje telefon jako všechny bezdrátové nabíječky.
To A2A upřímně dost zvažuji. Všichni tu píšete, že to funguje spolehlivě. Ideální varianta je bezdrátový AA plus případné dobíjení telefonu z 12V. Jen mě zajímá, jak to vlastně funguje. To A2A se paruje s telefonem přes Bluetooth? Co když jsem uživatel co AA používá jen výjimečně právě kvůli navigaci a nechci aby se to s každým příchodem do auta parovalo a zaplo to rovnou AA? Co lze v tomto případě nastavit?

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
@Polsonside: paruje se to přes Bluetooth a WiFi. Připojí se k Bluetooth a pak na WiFi co to vyrobí. Po spárování s WiFi se to pak zase začne u Bluetooth napojovat na auto (Mazda Bluetooth) počítám kvůli hovorum a mikrofonu auta . Když nebudeš mít zaplou WiFi tak se to nespojí a sparuje se počítám jen standardně Bluetooth auta s telefonem pro hovory.

Nevidím důvod proč to ale nemít spárované pořád. I když nenaviguji tak je lepší přístup k telefonování (v AA jsem si vytáhl důležité kontakty do aplikaci jako ikony a volám na 2 stisknutí + kolečko skoro po slepu = bezpečnější) , muzice spotify , čte mi to prichozi zprávy z Whats up / messengeru, sms ,možnost ovládání hlasem (připomínky do kalendáře, dotazy na počasí atd.), samozřejmě záleží na tom co používáš a na co jsi zvyklí. Já docela Google asistenta využívám a mám i doma Google nest v pokojích na muziku a hlasové ovládání světel, zapínání repro suboofer atd.
 
Back
Top