Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Ano, teď nevím přesně jaké, tuším Metabond. Děláno komplet v BG centru LiberecMas v převodovce aditivum do oleje?
Doteď jezdila na 0w20, nyní 5w30 a uvidíme zda zůstane, nebo půjde 0w30. Každopádně to je zkrátka vlastnost motoru. OCC beru jen jako variantu k dalšímu zmírnění konstrukčního nedostatku separátoru.Pokud tam máš pořád 0W-20, tak se nediv , že ti litá olej do sání, je to moc řídký a PCV systém to nezachytí ve vyšších otáčkách. S viskoznějším olejem se to zmírní, zvlášť když to bude díky silnějšímu olejovýmu filmu míň podfukovat přes kruhy
Separátor na Sky-G není konstruován ani na luční med... Je celkově špatně navržen.On ten separator není konstruován na vodičky který vyžaduje EU, ale na standartní viskozity. To je ten problém
OCC je opravdu jediná věc, která u Sky-G zmírní (nezastaví úplně) ten bazének v sání. I kdyby ten dodatečný separátor (OCC) sebral všechno co přes něj jde, tak zbytek ti tam půjde přímo z motoru přes sací ventily.Doteď jezdila na 0w20, nyní 5w30 a uvidíme zda zůstane, nebo půjde 0w30. Každopádně to je zkrátka vlastnost motoru. OCC beru jen jako variantu k dalšímu zmírnění konstrukčního nedostatku separátoru.
Měl jsem dole minulý měsíc právě klapku, abych ji vyčistil + MAP senzor a kontroloval jsem i ten druhý senzor hned za filtrem. Byla z obou stran prakticky čistá, bez úsad. MAP senzor klasicky trochu mokrý od oleje, jinak nic. Jde trochu o pocit, udělat pro auto to nejlepší a tak zvažuji, že ho tam nechám dát. Stejně jsem zvyklý kontrolovat pravidelně olej atd., tak jestli u toho jednou za 3k vyleju i OCC mě netrápíOCC je opravdu jediná věc, která u Sky-G zmírní (nezastaví úplně) ten bazének v sání. I kdyby ten dodatečný separátor (OCC) sebral všechno co přes něj jde, tak zbytek ti tam půjde přímo z motoru přes sací ventily.
Hlavní je aby vstup do systému odvětrávání motoru (to je ta hadice co vede z hlavy motoru do gumový trubky sání co jde od filtru) byl pokud možno úplně suchý. To potom značí, že by ten motor měl fungovat dobře (i když máš bazén v sacích svodech).
Když koupíš třeba takovýhle OCCMěl jsem dole minulý měsíc právě klapku, abych ji vyčistil + MAP senzor a kontroloval jsem i ten druhý senzor hned za filtrem. Byla z obou stran prakticky čistá, bez úsad. MAP senzor klasicky trochu mokrý od oleje, jinak nic. Jde trochu o pocit, udělat pro auto to nejlepší a tak zvažuji, že ho tam nechám dát. Stejně jsem zvyklý kontrolovat pravidelně olej atd., tak jestli u toho jednou za 3k vyleju i OCC mě netrápí
Proto taky focus 2 1.6i znel jako diesel po 50000km (udajne vydreny cepy v pistech kvuli ucpanym mazacim kanalkum) oprava jedine celej pulblokPohoda, Fordi to mají taky Custom a Transit 40000 km nebo 2 roky. A driv měli dokonce 2 roky nebo 60000 km....