• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Spotřeba - pochlubte se, za kolik jezdíte

  • Vlákno založil Vlákno založil KlikPet
  • Datum založení Datum založení
Taky mám Toyo, ale nevím co od toho můžu čekat, nicméně auto zatím drží jak přilepené a pneu jsou tiché, možná bočnice by mohly být tužší.
 
Další dovolená za námi, a tedy i další dva příspěvky ke spotřebě AWD 2.0 165k manuálu:

Spotřeba při rychlém tempu 9.8... Prvních dálničních 206 km jsme jeli naráz, průměr vyšel lehce nad 140 km/h, přičemž je v tom i průjezd okrajem Prahy a nějaká ta zúžení, na tachometru jsem měl na dálnici D8 a D5 většinou kolem 160, ale i výrazněji více. Nejdřív jsem to měl i na 12 litrech, ale pokaždé to v nějakém zúžení a zpomalení docela padlo dolů, úseky osmdesátkou byly dlouhé. Spotřeba v tomhle režimu by bývala zajímala asi @tommas , když se rozhodoval pro CX-5 namísto 6, než se rozhodl pro Leona :). Za mě to prostě není auto dělané na rychlé dálniční přesuny, jako asi žádné SUV bez naftového motoru ;).

Celá dovolená (sev. Itálie - Lessinia, Valdobbiadene a okoli Monte Cesen, Dolomiti Bellunesi a Dolomiti Friulane) dohromady 2590 km, dle PP 7.5 litru. Krom toho rychlého začátku, kdy jsem kompenzoval pozdější výjezd z domu a snažil jsem se nedojet do Mnichova v čase poledních kolon, jsem se pak většinou držel plus minus v limitu, a i Německem jsem jel cestu zpět jen kolem 130 km/h.

Tentokrát jsem si v první půlce dovolené několikrát spočítal spotřebu i podle dokladů za tankování, a došel k rozdílu kolem 0.2 l oproti PP, tzn. asi zanedbatelné, stejně jako na jiných mazdách se dá počítači i u naší CX-5 věřit.
 
Další dovolená za námi, a tedy i další dva příspěvky ke spotřebě AWD 2.0 165k manuálu:

Spotřeba při rychlém tempu 9.8... Prvních dálničních 206 km jsme jeli naráz, průměr vyšel lehce nad 140 km/h, přičemž je v tom i průjezd okrajem Prahy a nějaká ta zúžení, na tachometru jsem měl na dálnici D8 a D5 většinou kolem 160, ale i výrazněji více. Nejdřív jsem to měl i na 12 litrech, ale pokaždé to v nějakém zúžení a zpomalení docela padlo dolů, úseky osmdesátkou byly dlouhé. Spotřeba v tomhle režimu by bývala zajímala asi @tommas , když se rozhodoval pro CX-5 namísto 6, než se rozhodl pro Leona :). Za mě to prostě není auto dělané na rychlé dálniční přesuny, jako asi žádné SUV bez naftového motoru ;).

Celá dovolená (sev. Itálie - Lessinia, Valdobbiadene a okoli Monte Cesen, Dolomiti Bellunesi a Dolomiti Friulane) dohromady 2590 km, dle PP 7.5 litru. Krom toho rychlého začátku, kdy jsem kompenzoval pozdější výjezd z domu a snažil jsem se nedojet do Mnichova v čase poledních kolon, jsem se pak většinou držel plus minus v limitu, a i Německem jsem jel cestu zpět jen kolem 130 km/h.

Tentokrát jsem si v první půlce dovolené několikrát spočítal spotřebu i podle dokladů za tankování, a došel k rozdílu kolem 0.2 l oproti PP, tzn. asi zanedbatelné, stejně jako na jiných mazdách se dá počítači i u naší CX-5 věřit.
KF G165 FWD manuál. Jezdím většinou sám, klima zapnutá na AC/ECO většinou 21C. Většinou jezdím za 8l (dynamicky, občas zábava občas přesný opak). Měl jsem i cestu Olomouc - Hradec králové za 6,4l. Ale to jsem jel absolutně na pohodu na spotřebu. S motorem a spotřebou, zvukem apod jsem spokojený. Většinou vidím něco kolem 7,4 nebo 7,7. Ale nevím kde mě Mazda podrazila, když zaměstnavatel účtuje kilometry podle velkého TP a tam suverénně 6L. Co to jako je? :-D To je režim řidička 48kg, klima off a režim klouboučkář jezdící jedou za týden do kauflandu mezi město po okresce 80km/h ? :-D
 
Revolution 2,0 awd najeto 500 km spotřeba 7, 1 a to 70% město a 30 dálnice. Super ? Mazda 3 1,6 najeto 100001 spotřeba 10 ? 90% dálnice 10% jižní spojka ??pod 170 na dálnici nejdu.
 
Challenge 2,0 manuál FWD, jezdím mix okresky, silnice 1.třídy, o víkendech dálnice.Jezdím svižně.Roční nájezd 20 t km. Průměrna spotřeba 7.0l. Ale když jedu s rodinou v plném naložení poklidnym tempem předpisově, není problém se dostal na +- 6l.

Chtěl jsem se vás ještě zeptat. Mám najeto 20 to km. Od nějakých 5 to km tankuji výhradne 100 oktan. Slyšel jsem i názory, že štaci 95. Nemám srovnání, jestli auto pocitove jede na 100 lepší. Mate vy někdo srovnání? Má vůbec smysl tankovat 100?Dekuji
 
Tak na víčku nádrže máš E5 / E10 / 95, takže 95 určitě stačí ?.
Taknuji N95 (asi jako většina řidičů) a přidávám Vif do všech Mazd co jsem měl.
Rozdíl 95 vs 100, by měl být, ale je to asi u každého pocitově jiný, někdo ho vnímá, někdo ne, musíš si ty 3 kč na litru nějak obhájit ?. Je to jako se zadní nápravou - vlečka vs víceprvek, někdo rozdíl vnímá a někdo ne ?
 
95 vs 100 ma solidni diskusi tady ...

nejde jen o pocit pri jizde ale o to co cpes do auta a co Ti tam pak zustava a zasira auto (=nici) .. kdyz tankujes shit :)
 
95 vs 100 ma solidni diskusi tady ...

nejde jen o pocit pri jizde ale o to co cpes do auta a co Ti tam pak zustava a zasira auto (=nici) .. kdyz tankujes shit :)
pokud dáváš aditivum, zase bych to tak nedramatizoval. Do běžných motorů ( pokud nemají předepsáno jinak ) stejně 90% řidičů tankuje 95. Málokdy u 100ky stojanu někoho vidím a když, tak je to Camaro, Mustang , i30N apod.
 
moc nerozumim te reakci @vladas75 .. asi sis necetl tu diskusi v threadu na ktery jsem odkazal, kdyby sis ji precetl tak budes vedet ze tankuju uz roky tankuju pouze 100 :D takze mozna jeste nekdy uvidis i Mazdu a potetovanyho chuligana u stovky ;-)
 
Tankuju roky N95 tank ono + VIf, protože ho mám denně po cestě, GH průměr 8,2 (dva roky jsem nenuloval comp) nikdy nebyl žádný problém... 100oktan jsem testoval 3 plné nádrže a nepoznal jsem rozdíl.... tak jsem se vrátil k N95 a asi nebudu nic měnit. Ale GH DISI 2.0 není žádná závodnička ;)
 
@devil5 precti si ten topic ... 100 oktan neni vlastne ani tka o vykonnu jako o "udrzbe" a prevenci ... prijde mi ze vseobecne je toto chapano spatne, ze kdyz si date 100 tak budete litat jako v rakete .. vubec ne... jen vase auto nebude tak trpet z dlouhodobeho hlediska
 
@mrpcz jasně, tak jsem to nemyslel, spíš co se týká chodu motoru, ani o spotřebu mě nejde, kvůli prevenci dávám to aditivum... :) na lítání mám káru č.2
 
Mám auto 4 měsíce, najeto 10 tis. km, 90% město. Beru na Benzině 95ku a dávám VIF. Dlouhodobá spotřeba se mi ustálila na 8,4 l/100.
S lehkou nohou, mimo obec a snad i z kopečka (z Beskyd domů) se dá jet pod 5 litrů, stačí ale jedna dvě křižovatky a už to letí nahoru.
Manželka má lehčí nohu, je vždy zhruba o půl litru níže.

Na předchozí CX5 manuál 2,0 předokolce jsem byl na 7,2 l/100, provoz stejný.
 
tak umna sa kombinovana hybe 8.5-8,9 vacsina 70 % mesto 30% dialnica a okresky .dakedy spravim taliansku udrzbu
 
Já mám najeto prvních 1000km (celkem na autě teď je 3000km) a při jízde 40% dálnice 40% okresky a 20% město jsem na 10litrech. Čekám, jestli až se motor "zajede" , tak spotřeba klesne. Zatím jsem VIF nedával, ale už mám objednaný.
 
Back
Top