• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika MZD Connect nově s Android Auto a Apple CarPlay

Tak já nechal auto v servisu a čekám až mi zavolají, že je hotovo..jako náhradní mám M6 a i když je to nízké, není to špatné svezení:)) Když jsem se ptal na zkušenosti s CP tak včera montovali jednu M6 a zasekli se na AA, kvůli tomu co tu už bylo zmiňováno..
když jsem se ozval, že tam poslední software už mám, tak jsem si dost naběhnul:), prý...ale neinstaloval jste si to tam doufám sám..super otázka/co na ni odpovědět:)) Tak to lehce vyšumělo...podělím se o zkušenosti..
Tak to je vážně blbá otázka, já tam mám verzi 53.00.... před měsícem jsem byl na garančce a novou mi nenahráli.:eek: tak co se potom divěj.
 
Tak u nas nastesti Octavka je "jeji" a Mazda "moje". Ale Mazda je mimo me dojizdeni do prace primarni rodinne auto (protoze je vybavenejsi, vykonnejsi, novejsi, lepsi a vubec ;) ), takze kdyz ted jedou na vylet, nechal jsem jim ho. Tech par dni to s tou OII preziju. Kdyby to bylo vic, musel bych si jit koupit neco jineho :D. Beztak uz ted pokoukavam do pujcoven, jestli si na tech par dni nepujcit radsi neco na zazitek :cool:. Ale ty ceny pujcovneho jsou pekelne.
Pujč si u svého dealera MX-5, pro mě to byl zážitek lepší než ve Ferrari ;)
 
:) Mám hotovo - Auto Balvin 6.230,- (vč DPH) a první dojem je takový, že to funguje tak jak jsem zvyklý z jiných aut s tím rozdílem, že to jde ovládat ovladačem mezi sedačkami a to se mi líbí...
S tou navígací je to tak, že značky to čte pořád a pokud zapnu impicitní mazďáckou a následně Apple mapy tak se ta mazďácká vypne (nezobrazuje se na HUD), ale to nevím proč by měla...
Manuál mi dali taky s tím, že ten je k tomu automaticky jako ke každýmu výrobku...ale je v něm standardně prd...
Ještě k té ceně instalace sw...prý první 3 roky od pořízení je to grátis...takže se to neplatí tak jak tak...
 
Chcete to po kouskach, nebo v celku?.
Mám pozitivní i negativní informace.

Jdu si uvařit kafe a ke klávesnici...


Zatím pár obrázků pro slintání.

e39100f16abfb27e42899cad005b4c78.jpg
Počkej, takže i když má BN USB porty vpředu na středovém panelu, tak jsou i v loketní operce a stejně musíš standardně připojovat iPhone tam, aby ti jelo CarPlay (když pominu, že máš protažený kabel)? Tak to teda kvituju můj nedávný příspěvek s předělám portů z BN.
 

Přílohy

  • image.png
    image.png
    348,1 KB · Zobrazení: 36
Ve předu Mazda3 BN porty nemá, tedy aspoň moje. A to USB s obrázkem telefonu je kvůli tomu novému kabelu pro to připojení a dobíjení.
Pokud je jiná možnost dát "Android jednotku" jinam při update, to už je volba vlastníka vozidla. V každém případě jen jeden USB podporuje AA a CP.
 
Určitě ruzna kola/pneu mění odchylku zobrazování rychlosti, přesněji na brzdě v labolatoři v podmínkách na certifikovanem zařízení se můžete bavit o odchylkách.
To se nikdo nehada.

Já jsem uživatel. Tachometr ukazuje 130, GPS 129. A z toho to vyhodnocuji. Pripadne jedu okolo Fake-radaru a ty jsou certifikované na GPS rychlost. Tam to mám též potvrzené.
Jak prezuji na zimní, bude dost možná odchylka větší.


Odjíždím 100km do Zlina na montáž CP. Držte palce a peněženky.

Dneska jsem se zaměřil jak jsem si vzpomněl na tu odchylku rychlosti na ty CEDULE ukazující rychlost .... CEDULE 72 a MAZDA 77, jiná CEDULE 51 a MAZDA 55. Tzn. vždy MAZDA ukazuje více než reál a není to přesné o 1km jak píšeš, ani nemůže, úmyslně je tam větší odchylka. Pak si ještě pustím SYGIC až si vzpomenu.
 
Takže shrnutí dnešního prvního dnešního dne s CP/AA.

Komunikace se servisem příkladná, montáž asi 2 hodiny i se študováním a domlouváním se.
Chtěl jsem navíc provléci originál kabel Apple tunelem. aby mne nezavazel nahoře. Doporučuji si rozmyslet tuto věc před montáží. je třeba asi délky 1m. Měl jsem i kratší 0.5m, ale ten byl už příliš krátký, nebo jen natěsno. Tedy 1m je OK. Než dáte androidí kabel, změřte si kolik v něm teče A, aby jste potom nebrečeli, že nedobíjí.

Po nainstalování jsem připnul iPhone na CarPlay okamžitě naběhl na systému. (možná budete muset v telefonu nastavit v nastavení povolení pro CP).
Potom jsem vyzkoušel AndroidAuto (SW jsem měl nachystán už den předem na telefonu z APK), ale se sklopenými ušami jsem opustil servis, že si to nechám na později. Prostě jsem to nerozjel. Měl jsem pujčený kabel ze servisu od servismana a dost možná nebyl kabel vhodný na přenos dat. Takže pozor na to jaký kabel dáváte pro android. Jakmile jsem si vzal svůj kablík, a připojil telefon a nastartoval aplikaci v telefonu a po potvrzení v MZD že ani chci spustit AA, se to rozjelo. Šparjapanosedminebeská, kdo ten paskvil vytvořil?! Nesmějte se, ono to CarPlay je stejná hrůza, no k tomu se dostanu později.

Android auto:
Ani při stojícím autě nejde ovládat dotykem na displeji, musí se ovládat klito...eee všesměrovým ovladačem, ale pokud si myslíte, že vidíte na jaké položce jste a jak to má fungovat a na co klikáte, tak to berte jak ve sportce, občas se trefíte na to co chcete, ale spíše nikdy.
Toto budu zkoušet a testovat později, bo nejsem zastáncem Androidu a telefon mám jen jako náhradní.

CarPlay:
Jak bych to jen řekl. Mám podezření, že vývojáři AA a CP chodí do stejné hospody na pivo a domlouvají se jak to jen udělat ještě hůře než to je. Ano, spustí se to hned při zastrčení samce do samičky, myšleno kabel do konektoru napájení. Super. Oproti AA to je 100:1. Momentálně nemohu moc napsat o Waze v CP, ale pokud zmáčknete navigaci na ovladači, prudí to s Apple mapy a nechce to nic jiného. To samé Apple music. Ani jedno nepoužívám, tedy to spíše otravuje a bohužel to asi nepůjde v nastavení někde vypnout.
Telefon a Zprávy a Právě hraje a Mazda a Spotify a Audioknihy fungují dle předpokladu. Právě hraje je univerzální nástroj pro všechny multimedia audio. Mazda tlačítko dělá to, že to vrací do základu MDZ.

Navigace originál:
Už podruhé se mne stalo, že to nezobrazují značky na HUD, nevím čím to je, ale pokud se to kousne, není to vidět ani v nastavení v menu. Prostě funkce neexistuje. Mám podezření, že se to někde kousá při zavedení navigace do paměti, protože stačí vypnout a zapnout navigaci a značky jsou. O dokonalém fungování si necháme zdát. Dnes příkladem jsem vjel do omezení na dálnici kde byla 80ka. OK, kamera načetla. Na konci je kulatá značka s pruhy o ukončení omezení a musím pochválit, kamera ji skvěle načetla, jenže dalších 15km to na mne svítilo, než jsem se dostal na další segment v navigaci, abych měl opět značku 130km/hod. Tak takto prosím opravdu ne. To že ve Zlíně dostanu echo o radaru, který je falešný a o úsekovkách nic, už přehlídnu.

Propojení AA/CP a kompatibilita s MZD:
Dostáváme se k otázkám, které nás zajímají asi nejvíce. Vzájemné propojení všeho.
Při navigování přes říkejme tomu XXXX (víme o čem je řeč) přes CP a spuštěné originální navigaci, to jakš-takš funguje. Ovšem Here je děsně ukecaná a pokud mají mluvit obě paní, tak rvete ten HW z palubovky a hážete to z okna. Prostě je toho moc a navíc se ty hlášky jako by vzájemně ruší a nejsou z toho celé slova. Jakoby řečeno do půlky slova. Tedy jsem úplně ztlumil originální navigaci na sound 0.
Tedy XXXX a originál navigace fungují současně (jasně že nemusí být spočítané trasy stejné) a i značky fungují. Jediný problém je, že originál navigace má nějaký mod, kdy vrchní lišta kde se zobrazuje směr překrývá úplně všechno a to i jakýkoliv text a další věci nahoře.
Další velmi nepříjemná věc, pokud si spustíte CP, rovnou se rozlučte s rádiem. Prostě neexistuje mít spuštěné CP a rádio spolu. Také to nechápu. Toto je dokonalý fail. Přitom to v AA funguje. Takže mám podezření, že je chyba na straně Apple. Tedy jediné co zbývá je si při navigaci v CP spustit Spotify, aby aspoň něco hrálo. Nemám ještě otestováno s USB či CD.
Co se týče XXXX, těch negativ bude později asi ještě více. Jakože místo sterea to potom hraje mono při řečení hlášky a pokud si myslíte, že necháte navigaci zobrazenou na MZD a budete si hrát s mobilem, tak nikoliv, spadne zobrazení navigace i na MZD na pozadí. A další a další špeky u kterých nevím, zda to dělá XXXX nebo systém Apple.

Vyhodnocení po prvním dnu a pár hodin?
51% pozitivní
49% negativní

Upřímně, tak za 1-2 roky se můžeme bavit o nějakém systému který možná funguje. To jedno procento navíc v pozitivu je jen to, že zákazník nemusí kupovat navigaci ala paskvil za 15.000, ale bude ho to stát jen 5.500kč, případně u nového auta asi 0kč a má navigaci zdarma. Co vím, tak bude na výběr do budoucna z Waze, Google mapy, Apple mapy a Sygic.

@anda22 paní K. ( všechno víme :D ) Už se na vás těší

Pokud se chcete na něco zeptat, klidně se ptejte. Vyzkoušíme a uvidíme. O XXXX v CP zatím mluvit nemůžu.

Hmm, tak po tvé recenzi do toho asi nepůjdu....Počkám si, až to uvidím někde na srazu "LIVE". Těšit se můžou, ale nejdřív za rok s olejem :))) Nebo pokud teda nebude dřív nějaká srnka či blbec z parkoviště...
 
Hmm, tak po tvé recenzi do toho asi nepůjdu....Počkám si, až to uvidím někde na srazu "LIVE". Těšit se můžou, ale nejdřív za rok s olejem :))) Nebo pokud teda nebude dřív nějaká srnka či blbec z parkoviště...

Ty máš Android nebo IOS?
 
Upřímně, pokud jseš hračička, tak to dáš i s Androidem.
Pokud jseš uživatel, zapni a hraj, první si to někde vyzkoušej.
Z druhé stránky jseš objednaná a tedy počítáš se ztrátou 6000,-.
Za mne, bež do toho po hlavě a ostatní si časem sedne.
Já jsem příliš upřímný a byl to první pohled na věc po 2 hodinách osahávání si zařízení.
Jistě tam jsou nějaké zákonitosti jak to dobře ovládat. Sám se s tím seznamují. AA je na trhu déle, a je i vyladenejsi.
 
:) šel bych do toho i kdybych měl Androida a je mi jasné, že by to bylo na "zavrtání se do toho" co se týče IOS tak za mně po prvním dnu dle očekávání a bez problémů:)
 
:) Ona by teda mohla být ještě zrada v modelu telefonu, ale tuším, že vše na co šel nainstalit iOS11 (tzn.5S a výš) bude v pohodě...letos tedy s novými funkcemi, které příjdou s iOS12 budou mít majitelé 5S smůlu, ale tak to prostě je..evoluce:)
 
:) Ona by teda mohla být ještě zrada v modelu telefonu, ale tuším, že vše na co šel nainstalit iOS11 (tzn.5S a výš) bude v pohodě...letos tedy s novými funkcemi, které příjdou s iOS12 budou mít majitelé 5S smůlu, ale tak to prostě je..evoluce:)
Carplay bezi na iPhonu 5 a vys, iOS 12 jde nainstalovat i na iPhone 5S
 
Carplay bezi na iPhonu 5 a vys, iOS 12 jde nainstalovat i na iPhone 5S

OK - s tím IP5 se nehádám - mám vyzkoušeno od 5S, ale s iOS12 na 5S testoval jsi? Já na bety už nemám čas a public zatím není...psali, že na 5S už nepůjde.
 
Omlouvám se, už jsem si to přečetl takže na 5S iOS12 jde...myslel jsem, že to opět logicky posunuli, proto jsem i svůj záložní 5S vyměnil za SE:)
"Díky nové Aktualizační strategii Apple vdechnete zpět výkon i stařičkému iPhonu 5s, na který letos podle “aktualizační strategie” Applu vyjít místo již nemělo."..
 
Šikovnej!

Budeme rádi za info z druhého tábora z AA.
 
Tomas Havel: jak dlouho ti trvala vymena ? Ty na GL mas uz USB jednotku pod ovladanim topeni, ne ?

Musim reagovat na tu velikost displeje - nedavno jsme s kamaradem merili infotaiment v jeho Skodovce a displej nemel udavanou uhlopricku displeje. Tak jsme pro srandu sli premerit displej (=aktivni displej se zobrazovacimi body, tzn merit presne lze jen pri zapnutem displeji a nejlepe svetlem pozadi). Udavanych 7” nema ani nahodou. Myslim, ze to bylo nekde kolem 6,8”. Proste marketingove 7 palcu zni daleko lakaveji nez 6”8´.
 
Back
Top