• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika MZD Connect nově s Android Auto a Apple CarPlay

Tak HUD je o tom co dokáže projektor zobrazit a či co je naprogramované. Ikdyž v tom může hrát roli i životnost, ergonomie, bezpečnost.
Včera dokonce na mne vyběhla nějaká hlaska v rudém poli. Jako fakt jsou Alarm hlášky anglicky?
 
Tak HUD je o tom co dokáže projektor zobrazit a či co je naprogramované. Ikdyž v tom může hrát roli i životnost, ergonomie, bezpečnost.
Včera dokonce na mne vyběhla nějaká hlaska v rudém poli. Jako fakt jsou Alarm hlášky anglicky?

Myslíš tu o tom, že máš brzdit "BRAKE" nebo tu o tom, že se máš držet volantu?:)
 
To je škoda. A nejde náhodou nastavit Mazda navigace (aby využila HUD) a pres to mobil na display? Běžně se dívám na oboje, ale toho hud se vzdát nechci, obzvlášť když na nove Mazde bude projekce přímo na sklo.
Uplne si nejsem jisty, zda jsem to pochopil., jak to myslis. Ale zatim to koncepcne vypada navrzene tak, ze muze bezet prave jedna navigace, bud Mazdacka nebo ta z AA/CP (a vzajemne se "vypinaji").

Jako fakt jsou Alarm hlášky anglicky?
Jakoze pri nastavene cestine nebo jak? Ja to rikam porad, nelokalizovat, nelokalizovat, nelokalizovat! (teda aspon za predpokladu, ze vychozi jazyk je anglictina) :D
 
Jako fakt jsou Alarm hlášky anglicky?

Jak které auto. :) Mazda 6 mi řve BRAKE a Mazda CX-3 řve BRZDI. Takže novější model už má českou lokalizaci. Možná bude stačit aktualizovat SW řídící jednotky v M6, aby se i tahle zapomenutá anglická hláška počeštila.
 
Jak které auto. :) Mazda 6 mi řve BRAKE a Mazda CX-3 řve BRZDI. Takže novější model už má českou lokalizaci. Možná bude stačit aktualizovat SW řídící jednotky v M6, aby se i tahle zapomenutá anglická hláška počeštila.

Mám CX-5 KF koupenou v květnu a taky to řve anglicky:) Zeptám se na to v servisu..jinak pravdu má @Ter Leeloo II - když si to přepneme do češtiny, vyleze z toho kočkopes...
 
Systém mám v CZ, část věcí v nastavení je ale i tak v EN a varovné hlášky snad komplet v EN. Nebýt otravné hlášky s obrázkem na kafe, ani bych nepoznal, že mám po půl hodině odstavit auto a vychlemtat kofein. :p To je také funkce k prdu. :D

Jsem odzkoušel zda jede navigace originál zároveň s CP a už ani ta moje navigace XXXX nejede. Prostě zruší navigační trasu v originál navigaci a šmitec, tma. Jen rychlostní značky se zobrazí. Takže to funguje jak má :)
 
Poslední úprava moderátorem:
Uplne si nejsem jisty, zda jsem to pochopil., jak to myslis. Ale zatim to koncepcne vypada navrzene tak, ze muze bezet prave jedna navigace, bud Mazdacka nebo ta z AA/CP (a vzajemne se "vypinaji").
Tak to jsem přesně nechtěl slyšet :D každopádně díky
 
Mám stejně malou odchylku na svém autě. Srovnávám se Sygic nebo úsekovými radary. Už jsem to psal ve svém tématu, že tachometr v Mazdě je překvapivě přesný. Nevyplatí se jezdit 10km/h nad povolený limit, už se mi to jednou vymstilo. :rolleyes:
Mnoo ... ja si teda nakonec popravde myslim, ze jsi tam mel na tachometru pres 60 :rolleyes:. Jakoze ano, Mazda ma tachometr relativne presny, ale kdyz ti namerili 59 km/h (a odpocitali povinnou odchylku -3 pod 100 km/h, takze pokuta za 56 km/h), tak bych to ze zkusenosti u sebe videl tak na 61 - 62 na tachu. Kdy jste popravde videli, ze by vam "radar" nameril vic, nez ukazuje tachometr? Ja asi nikdy. Ale jinak no offense ;).
 
Mnoo ... ja si teda nakonec popravde myslim, ze jsi tam mel na tachometru pres 60 :rolleyes:.

Já ale nepsal o tom případu z Břeclavi. Už jsem zmiňoval i dřív, že tachometr v Mazdě se moc neodchyluje. Tak o 2-4km/h podle rychlosti. Když jedu 60km/h, radary v obcích na mě blikají, že jedu 58km/h. Na D1 jsem si na tempomatu nastavil v omezení rychlost 84km/h a světelná tabule ukázala mou SPZ a rychlost 82km/h. Jsou to nepatrné rozdíly proti jiným značkám aut.
 
Zatim me teda na tom CarPlay nejvic vadi, ze vlastne "auto" nezacne samo hrat. Clovek si to musi jit extra pustit po kazdem nastartovani.

Mimochodem, zkouseli jste s tim uz nekdo telefonovat? Me poprve vcera nekdo volal a ja zpet ... a teda ... nejak to nemluvilo, nevim. Asi jsem neco delal spatne, ale zrovna jsem nemel cas si s tim hrat.
 
Zatim me teda na tom CarPlay nejvic vadi, ze vlastne "auto" nezacne samo hrat. Clovek si to musi jit extra pustit po kazdem nastartovani.

Mimochodem, zkouseli jste s tim uz nekdo telefonovat? Me poprve vcera nekdo volal a ja zpet ... a teda ... nejak to nemluvilo, nevim. Asi jsem neco delal spatne, ale zrovna jsem nemel cas si s tim hrat.
U mě to funguje bez problémů - pokud připojíš iPhone před nastartováním (ale dost možná i když to připojím po nastartování - toto ještě nemám vysledované), automaticky se mi po chvilce (než to nabootuje) spustí CarPlay rozhraní a pustí se poslední přehrávaná skladba (u mě konkrétně ze Spotify, ale předpokládám, že na zdroji nezáleží). Zřídka kdy se stane, že se hudba nepustí, tak ťuknu na Play a nebo stačí stisknout tlačítko na volantu a říct Siri "Play music from Spotify".

Co se týká telefonování, tak mně to teda přijde lepší než v MZD Connect, jednak můžeš říct Siri "Call... jméno kontaktu" (občas to ale je potřeba říct s důrazným americkým akcentem :D) a taky ruční vybírání kontaktu je rychlejší - prostě se dotknu na pravé straně displeje, zobrazí se mi komplet abeceda a vyberu počáteční písmenko. V MZD Connect jsem musel zběsile točit kolečkem, nej jsem se dostal třeba na "R". ;) Za mě super.
 
Aha ... ze by teda bylo potreba zastrcit mobil drive, nez nastartuju? Tim by to mohlo byt. Je fakt, ze Bluetooth takhle "funguje". Takze bych musel zmenit svuj nastupovaci ritual, protoze ja startuju auto uplne jako prvni vec. Jeste ani poradne nesedim, nemam nohy a vsechno v aute. V podstate se pri nastupovani rovnou natahuju nohou na brzdu a rukou na tlacitko :D.
 
Staci kolecko najprv posunut vpravo na abecedu a potom tocit po pismenach. Mne to velmi vyhovuje.
Však to je přesně to zběsilé točení, o kterém píšu. Já radši dotyk, na CarPlay je to rychlejší než v MZD Connect (a bezpečnější).
 
Do toho bych radsi moc nezabredaval, kazdemu vyhovuje neco jineho. Protoze ja bych zrovna tvrdil, jak je HMI pohodlnejsi (a bezpecnejsi), nez dotyk. Za sebe jsem tu uz zminoval, ze ja za jizdy nepotrebuju dotykovy displej vubec. Ja si radsi zatocim.

Tak jako tak si budu muset jeste najit nejakeho obetniho beranka na telefonovani, at si to muzu vyzkouset jeste.

Ikdyz ... mozna si ted budu chvilku hrat spis s a AA.
 
Nemám práva, ale nechtělo by to do prvního příspěvku připnout návod, postup, rizika, možnosti, rady okolo CP/AA když už to pomalu začíná nabíhat do miláčků?
Tak jsem zatim zkusil umele podhodit novy uvodni prispevek s malinkym rozcestnikem primarne na Tve male shrnuti. (uvodni prispevek)

Pokud mate tipy na dalsi zajimave/dulezite informace, co tu zaznely a mohly by byt plosne uzitecne, tak dejte vedet a prihodim to tam.
 
Back
Top