- 2 675
K cemu je displej zapnuty, kdyz mas AA na obrazovce auta? Ja samozrejme svuj stav komentoval s tim, ze telefon ma displej vypnuty.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Pustí se samo v telefonu. Ale ne v autě. Aspoň u mě to nefunguje.AA neni potreba poustet rucne, pusti se samo (podle bluetooth pripojeni k autu).
Uz v popise aplikacie Ampere ja, ze nie kazde zariadenie je podporovane. PMIC musi reportovat hodnotu nabijacieho prudu a zaroven system ju musi spristupnit pre bezne aplikacie (Selinux / filesystem permissions). Zaroven PMIC moze vstupny prud rozdelit na napajanie systemu a zvlast nabijanie baterky a teda pomeria prud co ide do baterky, ale nie prud co prechadza cez kabel. Aplikacia ti moze zobrazit spravnu hodnotu, ale nemusi a aj ked vidis nejaku hodnotu, nemusi byt spravna. S USB ampermetrom mas vacsiu istotu.Na měření proudu nabíjení nepotřebuješ žádnou krabičku na USB, je k tomu aplikace na android, např. "Ampere". (Braintrapp).
Tu neznám. No v každým případě by to chtělo určitě měřit pro jistotu i napětí. Četl jsem si, jak funguje rychlonabíjení a je to založený mimojiné na zvýšení napětí, tj. snížení proudu. Jistota je měřit proud a napětí a to tím USB měřákem, jak píše @Milos .Na měření proudu nabíjení nepotřebuješ žádnou krabičku na USB, je k tomu aplikace na android, např. "Ampere". (Braintrapp).
Já mám před FL a AA v autě se mi to nespouští. Nikde jsem nenašel, že by se to muselo v menu povolit. A mám verzi 70...100.@mellda AA v telefonu i v autě se spustí automaticky samo po připojení telefonu kabelem. Navíc, minimálně ve faceliftované verzi, mám usb v loketní opěrce, kde je tedy i schovaný telefon a nejde vidět ani žádný kabel.
Já to třeba beru přes kabel právě jako plus, že se mi telefon během jízdy i nabíjí.
Tipnu si, že ten kdo to prováděl zapomněl po dvaceti minutách šlápnout na spojku nebo na brzdu (automat) a v průběhu nahrávání firmware jim to odpojilo elektřinu do jednotky.Tak mám novinku - volali mi z Mazdy, že pri update infotainmentu kvôli podpore Android Auto mi umrela riadiaca jednotka.
Dúfam, že importér má novú jednotku skladom a podarí sa to zajtra opraviť...
Přesně!Hlavně když se to vyřeší v rámci výměny zdarma.
Umrela riadiaca jednotka infotainmentu, v aute je viac riadiacich jednotiek.Tak to určitě vyřeší zdarma. Je to jejich problém, že to nezvládli. Ale docela mě překvapilo, že umřela řídící jednotka. Moc nechápu, jak to s tím souvisí. Infotainment je přece samostatnej (linux) systém. Řídící jednotka je jiný kus HW na kterým běží vlastní FW.