• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika MZD Connect nově s Android Auto a Apple CarPlay

K cemu je displej zapnuty, kdyz mas AA na obrazovce auta? Ja samozrejme svuj stav komentoval s tim, ze telefon ma displej vypnuty.
 
Možná budu. Jsem z Brna, ale rád bych se zastavil.

Nejpravděpodobnější bude asi problém s kabelem. Buď ten, který vede z USB hubu do telefonu, nebo možná ten, který vede z auta do USB hubu. Už si bohužel nevzpomínám, jak mi to tam montovali, ale mám pocit, že měnili i ten kabel. Nevím, jestli je možný tam nechat i ten původní kabel a jestli by pak mohl takto omezovat proud. Můžeš zkusit vyměnit kabel z USB hubu do telefonu a koupit si i takovou tu pičovinu na měření proudu a napětí přes USB. Vypadá to jak fleshka a je tam displej, kterej ukazuje proud a myslím i napětí. Stojí to snad stovku nebo dvě někde v elektru.
 
Ja to budem mať na zraz kúsok, pravdepodobne dorazím. Môžem priniesť aj to USBčk na meranie napätia a prúdu.
Inak AA mi budu montovať tento štvrtok (po veľa mesiacoch som sa konečne rozhýbal a objednal do servisu), tak do zrazu už budem mať aj nejaké osobné skúsenosti.
 
Já bych si tam ofic AA znovu asi dát nenechal. Líbí se mi, že AA přes AIO je bezdrátový (přes wifi). Mám mobil s velkou baterkou a do auta bych si stejně pořídil magnetický držák s bezdrátovým nabíjením. Nasedneš do auta, nastartuješ a za chvíli, aniž bys musel cokoli dělat, se ti samo zapne AA. S ofic AA musíš připojit mobil ke kabelu (kterej ti někde trčí) a pak spustit AA ručně. Věřím, že AIO brzo zprovozní i pro upgradovanou verzi, ale může to trvat ještě měsíce.
 
AA neni potreba poustet rucne, pusti se samo (podle bluetooth pripojeni k autu).
 
Na měření proudu nabíjení nepotřebuješ žádnou krabičku na USB, je k tomu aplikace na android, např. "Ampere". (Braintrapp).
 
Na měření proudu nabíjení nepotřebuješ žádnou krabičku na USB, je k tomu aplikace na android, např. "Ampere". (Braintrapp).
Uz v popise aplikacie Ampere ja, ze nie kazde zariadenie je podporovane. PMIC musi reportovat hodnotu nabijacieho prudu a zaroven system ju musi spristupnit pre bezne aplikacie (Selinux / filesystem permissions). Zaroven PMIC moze vstupny prud rozdelit na napajanie systemu a zvlast nabijanie baterky a teda pomeria prud co ide do baterky, ale nie prud co prechadza cez kabel. Aplikacia ti moze zobrazit spravnu hodnotu, ale nemusi a aj ked vidis nejaku hodnotu, nemusi byt spravna. S USB ampermetrom mas vacsiu istotu.
 
@mellda AA v telefonu i v autě se spustí automaticky samo po připojení telefonu kabelem. Navíc, minimálně ve faceliftované verzi, mám usb v loketní opěrce, kde je tedy i schovaný telefon a nejde vidět ani žádný kabel.
Já to třeba beru přes kabel právě jako plus, že se mi telefon během jízdy i nabíjí.
 
Na měření proudu nabíjení nepotřebuješ žádnou krabičku na USB, je k tomu aplikace na android, např. "Ampere". (Braintrapp).
Tu neznám. No v každým případě by to chtělo určitě měřit pro jistotu i napětí. Četl jsem si, jak funguje rychlonabíjení a je to založený mimojiné na zvýšení napětí, tj. snížení proudu. Jistota je měřit proud a napětí a to tím USB měřákem, jak píše @Milos .

@mellda AA v telefonu i v autě se spustí automaticky samo po připojení telefonu kabelem. Navíc, minimálně ve faceliftované verzi, mám usb v loketní opěrce, kde je tedy i schovaný telefon a nejde vidět ani žádný kabel.
Já to třeba beru přes kabel právě jako plus, že se mi telefon během jízdy i nabíjí.
Já mám před FL a AA v autě se mi to nespouští. Nikde jsem nenašel, že by se to muselo v menu povolit. A mám verzi 70...100.

Do loketní opěrky by se mi to pokaždé dávat nechtělo. Naopak bych ho chtěl využít i jako další displej. Ale je fakt to dobíjení je výhoda, když má člověk v telefonu normální baterku. Ty bezdrátový nabíječky dávají max 1 A, co jsem se díval.
 
Poslední úprava moderátorem:
Ono už je to teď s tou loketní opěrkou takový naučený pohyb po nastoupení do auta. Sednu, nastartuji, zapojím v opěrce kabel do telefonu a než klesnou otáčky, už se samo zapne android auto na telefonu a po odkliknutí výstrahy na mazda connect i v autě. A když je telefon schovaný, tak mne to neláká si alespoň v koloně prohlížet maily a podobné věci, co mi během jízdy přišly.;):D

Jinak, ale když už tu bylo zmíněno to bluetooth připojení přes AIO, jak je to se stabilitou? Funguje to? Nebo je to pořád jen taková "beta" verze?
U starších verzí AA mi aplikace padala i přes připojení přes kabel, nyní je vše již úplně bez problémů a nezaznamenal jsem za poslední 2 - 3 měsíce jediný problém s nestabilitou.
 
Mně AA nepadá. Stává se mi ale, že se mi občas restartuje telefon. To dávám ale za vinu telefonu, protože jsem nikde zatím neviděl, že by si na to někdo stěžoval. Stává se taky, že mi to odpojí audio a začne hrát rádio. Opět si myslím, že to bude telefonem.

AIO bezdrát jede přes Wifi. Přes BT by asi nestačilo. Myslím, že v poslední verzi s tím pohli. Já to ale nemám jak otestovat. Co jsem pochopil, tak už by se to nemělo sekat. Četl jsem to ale v jiným repositáři na githubu (přímo tam, kde je AA), ale věřím, že už to šlo ve verzi AIO 2.8.4.
 
Tak mám novinku - volali mi z Mazdy, že pri update infotainmentu kvôli podpore Android Auto mi umrela riadiaca jednotka.
Dúfam, že importér má novú jednotku skladom a podarí sa to zajtra opraviť...
 
Tak mám novinku - volali mi z Mazdy, že pri update infotainmentu kvôli podpore Android Auto mi umrela riadiaca jednotka.
Dúfam, že importér má novú jednotku skladom a podarí sa to zajtra opraviť...
Tipnu si, že ten kdo to prováděl zapomněl po dvaceti minutách šlápnout na spojku nebo na brzdu (automat) a v průběhu nahrávání firmware jim to odpojilo elektřinu do jednotky.

Odesláno z Tapatalk
 
Nebo vadné sektory na flešce je ještě další možnost.

Odesláno z Tapatalk
 
Hlavně když se to vyřeší v rámci výměny zdarma.
 
Tak to určitě vyřeší zdarma. Je to jejich problém, že to nezvládli. Ale docela mě překvapilo, že umřela řídící jednotka. Moc nechápu, jak to s tím souvisí. Infotainment je přece samostatnej (linux) systém. Řídící jednotka je jiný kus HW na kterým běží vlastní FW.
 
Tak to určitě vyřeší zdarma. Je to jejich problém, že to nezvládli. Ale docela mě překvapilo, že umřela řídící jednotka. Moc nechápu, jak to s tím souvisí. Infotainment je přece samostatnej (linux) systém. Řídící jednotka je jiný kus HW na kterým běží vlastní FW.
Umrela riadiaca jednotka infotainmentu, v aute je viac riadiacich jednotiek.
 
Back
Top